Seuraa 

Hyvää alkanutta viikkoa! Tein nyt aluksi viikkopinon, sen voi sitten vaihtaa päiväpinoksi, jos tulee liian pitkä.

Sivut

Kommentit (72)

Tulen jo hieman kurkkaamaan että ketäs tämän kuun alta löytyykään. Tulen siirtymään tänne sitten viikonloppuna tuolta syyskuun puolelta koska täti tulee silloin olen varma. Mutta menen vielä hetkeksi sinne elättämään olemattomia toiveita ja säälimään itseäni. Olisi niin kiva olla jo samassa kun te eli puolessa välissä kiertoa ovista odottamassa kun 2vko tuntuu ikuisuudelta mutta pitää odottaa ensin sitä tätiä. Onnea kaikille

Pepsi-80 Kp 26/28 dpo 12 yk 10

Myrsky on siis hellittänyt ja nyt on upea ilma.

Kp 11/30 (hui! oviksen pitäis olla lähellä) Vielä ei ole edes orastavia oireita, mutta peitot on heilunut varmuuden varalta.

Tupakasta: En polta. Poltin ennen esikoisen syntymää, lopetin plussaan. Imetän vielä, joten se on hyvä syy olla polttamatta. =)

Siitä tulikin mieleen, onko täällä Lokahaaveissa muita, jotka vielä imettävät edellistä lasta?

Mukavia touhupäiviä kaikille! ;-) Ja jaksuja niille, jotka vielä painivat tädin kanssa.

-Savanna- ja tyttö 8/05

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyttö päiväunilla, äidillä omaa aikaa..

Rimpe: Olen samaa mieltä tosta painonputoamisen vauhdista, aika paljon on. mutta en ole sitä tietoisesti tehnyt, en oo ollu nälkäkuurilla, jätin vain turhat pois. liikunnassa minimaalinen lisäys. luulen että jouluherkut ja nesteet poistui vaan nyt aluks. koska nyt ei tällä viikolla ole yhtään paino pudonnut, eli tasaantumassa on. tosin menkkojen aikana painankin aina enemmän, jopa pari kiloa. mites muilla, vaikuttaako menkat painoon?

ja lisätsemppi ei oo koskaan pahitteeks, joten koitetaan siis kannustaa toisiamme! (mulla on kyllä hiton kova urakka edessä, ainaki 15, mieluummin 20 kiloa pitäs saada pois.) mutta nytajattelin uskoa itseeni ja siihen että se kyllä onnistuu, aikanaan! kiirettä mulla ei ole, pääasia olis se että nää uudet elämäntavat sais aikaan sen että paino lähtis menee alaspäin. ja jos raskaudun, sit tulee painonpudotuksessa vaan taukoa! usko sinäkin itsees, kun oikein haluut, sä pystyt siihen! mulla kannustimena on tseinho nykyistä peilikuvaa kohtaan ja halu saada kauniimpia vaatteita ja näyttää niissä paremmalta.

ja sit gallupiin: ammattini on lähihoitaja, mutta kotona olen täl hetkel. vakkarityöpaikkaa mulla ei ole. olen päiväkodissa työskennellyt ennen esikkoa.nyt mahdollisesti vaihtamassa alaa, mutta mihin, se on viel auki... =)

hitsi kun loppuis jo nää menkat niin pääsis tositoimiin! ;)

taidan mennä kahvin keittoon, nyt kun sitä saa hiljaisuudessa yksin nautiskella.

sannuska kp3/26-28

olipas mukavaa käydä kävelylenkillä kun oli lunta maassa ja kirkas ilma! tosin tuuli oli kyllä aikamoinen.

Tari73: Toi palelu kuulostaa tutulta, silloin ku aloin odottaa esikoista, palelin ihan oletetusta kiinnittymisestä noin vk 12 asti aina iltaisin ja öisin! mulla oli lämmöt silloin kohollaan noin puoli astetta tosi pitkään, melkein puoleen väliin raskautta. eli hyvältä vaikuttais sullakin! toivotaan parasta!

Rimpe: huomasin että ollaan molemmat kanta-hämeestä, ja muutenkin monissa jutuissa tuntuu meillä olevan yhtäläisyyksiä. aika jänskää. sulla vaan taisi olla useampia lapsia? meillä vasta yksi.

onkohan kellään muulla tällaisiä tuntemuksia kuin mulla nyt...? haluan toki todella kovasti toisen lapsen, mutta nyt kun menkat lähenee loppuaan ja kohta ovis käsillä, alkoi pelottaa... keksin tosi monta syytä miksi pitäisi vielä odottaa tän toisen lapsen kans... huoh. ja kuitenkaan en halua yhtään enää odottaa! olen sekaisin!

ajattelin hakea paria työpaikkaa ja se pisti liikkeelle sellasen ajatuksen että voinko mä nyt yrittäkään raskautua jos saisin sen työn? se olis vakituinen ja siinä 4kk koeaika. olis noloa sanoa koeajalla tai just sen jälkeen että olenkin muuten raskaana. vaikka enhän mä voi laittaa muuta elämääni hyllylle vain siks et yritän saada työpaikkaa. ristiriitaisia tunteita.

sit alkoi pelottaa jo kaikki muukin kun ton yhen asian keksin. ihmettelin miten mahdutaan tähän kolmioon, varaa muuttaa ei ole vähään aikaan. tiedän kyllä että oikeesti mahdutaan mut...

kai joku muukin pohtii näitä? vai olenko ainoa sekopää?

onnea nyt kaikille keillä ovis käsillä ja piinaviikko meneillään! ja tietty ihan kaikille muillekin!

sannuska (sekaisin...) kp 5/26-28 yk1

Taas olisi yksi viikko voiton puolella ja lähempänä haavetta! Toteutukoon haave sitten tässä kierrossa tai jossain tulevista, mutta lähempänä ollaan taas! Optimistista ajattelua? :)

Sannuskalle tervetulo morjenstus! *nostaa räpylää* Tuo on aika kova painonpudotus reilun viikon aikana! Muistahan että liian kova tahti saattaa sekoittaa hormonit? Tästä vaan omakohtaisiakokemuksia jonkun vuoden takaa... Sopivaksi pudotustahdiksi suositellaan puolesta kilosta kiloon viikossa. Minä myös ikuinen kilojen kanssa kamppailija ja painonvartioden ikuisuus jäsen. :) Tsempataanko toisiamme tiukkana hetkenä?

(.) Eipä oikeastaan mitään ihmeempiä, vielä ei ovis ole tullut mutta kaikesta päätellen huomenna saattaisi olla irtoamispäivä...

-Rimpe- kp12/n.26

Nelli; Kun minä lopetin pilsut niin mulla oli eka kierto jotain 40pv, normisti n.30, ja oireitakin oli siinä ekassa kierrossa vaikka muille jakaa. Joten voi hyvinkin olla et sullakin eka kierto on pidempi kuin normaalisti.

Tari; ja muutkin kohdunnipukasta tietävät:

Miten kokeilette sitä? Miltä se tuntuu missäkin vaiheessa kiertoa?

Oon monesta paikasta lukenut että se on välillä kiinni,välillä auki,ylempänä ja alempana..Mut voisko joku vähän valaista asiaa?

Voipi olla tyhmänkuuloinen kysymys..

Anteeks siitä:)

Öitä kaikille!

Olen palannut ajassa taakseppäin n. 8 vuotta jolloin elätin raskaustestifirmoja =D. Tuolloin oli kova yritys tehdä esikoista ja muistan kuinka sitä oli bongailevinaan jos jonkin näköisiä oireita aina ennen kuukautisia. no..

Lauantaina nousi lämpö 37.5 ja väsytti(tosin aamulämmöt ovat yhä 36.6) Sunnuntaina aloin voida huonosti. Laitoin hajuvettä synttäreille ja ajattelin että oksennan kun haju otti niin kovasti nenään. Niin ja rinnatkin ovat turvonneet ja maha viiltelee... Näihin oireisiin voi olla miljoona selitystä mutta kun ne on niin kiva uskoo raskausoireiksi.. =D. Mä en voi kiertopäiviä pahemmin laskea sillä edellisitsä menkoista on jo 11 viikkoa =D. Meillä ei siis tärppipäiviä ole ihan niin usein kun normaalikierrossa on.

No toivottavasti mopo ei katoa käsistä näittein oireitten kanssa. Ois ikävä taas pettyä liiaksi.

Mitäs muille??

Uusia immeisiä tullut mukaan- tervetuloa!!!!

Täällä vietetään piinaviikkoa. Menkat pitäis alkaa pe:na... Alkuviikosta oli ties mitä oireita, mutta olo jo tasaantunut. Nyt on alkanut alamahaa pakottamaan ja repäisykivut ovat välillä aika mahtavia. Lämmöt ovat pysyneet ylhäällä ja rintoja turvottaa... No, katsellaan mitä tuleman pitää- tuossa kun ei ollut lueteltu mitään sellaista, mikä ei menkkoja ennustaisi =).

Plussatuulia kaikille!!!

Pepsi-80,piipaa00 ja shani@ tervetuloa mukaan ja samalla kaikille isot halaukset tädeistä,toivotaan että tämä olisi se teidän kuukausi.

Sit omaa napaa: Täällä alkoi sitten jo se piinaviikko jo,kp 18/25 menossa ja testailen sit 20 päivä jolloin jo 15 päivää oviksesta ja kp 24/25,eli pitäisi näkyä jo jotain jos näkyäkseen sitten.

Edelleen nippailee kovin kohtua ja nyt eilisestä asti lievää menkkamaista tunnetta aina välillä,alaselkä särkyä ja rinnat tosi kipeet.Ja edelleen se tunne.. Niin ja väsy sekä aina iltaisin alkaa kamala palelu joka kestää aina aamuun saakka,ihme juttu. No nähtäväksi jää tekeekö mielikuvitus temppujaan vai onko itseensä.

Huomisesta alkaen kait vois ruveta niitä päiväpinoja tekeen kun osalla alkaa jo piina hetket ja toisella osalla ovulaatio käsillä.

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille tasapuolisesti.

Tari kp 18/25 yk 21

f@iry: saat avattua uuden ikkunan, kun klikkaat hiiren oikeaa puolta vastaa linkin kohdalla. Sieltä avautuu valikko, jossa lukeepi avaa uudessa ikkunassa.

Yrjölunni: Meilläkin viljellään simppahuumoria, ei tätä muten jaksa (yk 7 tj menossa). Rojut ränniin, satsit sisään jne. Millaisia sanontoja muut harrastavat?

Aika moni on jo pöllytellyt peittoja urakalla. Niin varmaan meilläkin pitäisi, mutta nyt on ollut niin väsynyt (esikoista vieroitamme tutista ja nukuttamiseen menee nykyään tunnista kahteen), ettei kertakaikkisesti ole jaksanut.

Onnea kaikille muille kuitenkin oviksen metsästykseen ja peittojen tuulettamiseen.

ON: Huomenna on ultra, joten josko siellä selviäisi missä vaiheessa mennään. Onko ovis jo ovella... Eipä muuta juuri. Ai niin ja gallupiin: en polta enkä ole koskaan polttanut, paitsi pari kertaa kännissä.

iksu kp 12/28-35

Tervehdys kaikillle tasapuolisesti!

Pyhien jälkeinen arki iski viime viikolla päin naamaa oikein urakalla. Tämä ikuinen kiire ja jatkuva harmaus vetää voimat kyllä yllättävän vähiin. Mitään ei oikein jaksa tehdä ja mihinkään ei tekisi mieli mennä. Nyt on vielä ruvennut selkä ja kädet vaivaamaan kiireisen syksyn tuloksena, niin mieli tahtoo väkisin mennä maihin. Tulisi jo kevät! Tai edes sitä lunta niin olisi edes vähän valoisampaa.

(.) Täti on häädetty taas lopullisesti ja nyt oviksen bongaus voi alkaa. Limoja havaitsin tänään ensimmäisen kerran, mutta tästä menee vielä useampi päivä ennen kuin ovis on käsillä. Tai niin ainakin luulen. Koskaan en ole tikuttanut enkä meinaa vielä tässäkään kierrossa aloittaa.

Toivon että kierto olisi viimein km:n jälkeen palautunut normaaliksi ja nyt säästyisin niiltä ikäviltä välivuodoilta.

kaamosväsymyksestä kärsivä -Rimpe- kp 8/n.26

Moikka kaikille!

Tänään saapui tätikkä, vaikkei olis kyllä tarvinnu. Niin jo syyskuun vauvasta uneksin. Mutta lokakuun vauvakin on tervetullut, joten semmosta nyt siis kuumeilemaan. :) Kaikista jutuista oon vielä toistaseks ihan pihalla, tällä pinolla kun on jo tätä mittaa..

Milenna: ollaankos me tuttuja tuolta Huhtihippusista -05 ? Mien tänne vauva-lehden puolelle enää kovin useesti oo kirjotellu sitten vauva-ajan, mutta msn:llä vähän useemmin. Sun nikkis on vaan niin tuttu. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

-S- kp 1/27 yk 9

Heti alkuun pahoittelut tädistä uusille!

Eilen illalla näin jo limojen tulevan..oudon aikaisin, eihän mulla oo ees kp:t kuin 14 tänään:0 Normaalisti oviksen pitäis olla vasta joskus kp 17-18 tms.

kun mun kierto on niin pitkä..

Mistä lie johtuu, mut käytettiin sit sekin hyväksemme, eli operaatio miehen kellistys onnistui;)

No, nyt aamukahville ja mies pitää päästää koneelle.

Hurja keli on ollut täälläkin tänään! Tuuli on vinkunut nurkissa oikein urakalla. Ulkona en ole tänään juuri nenääni näyttänyt, mutta ipanat viihtyivät yllättävän hyvin koulun jälkeen ulkona.

G: tupakoinut olen aivan liian monta vuotta. raskaus/imetys aikana olen ollut kokolailla polttamatta. Hermosauhut silloin tällöin on tullut vetäistyä ja niistä aina kamala orkkis jälkikäteen ollut. Lopettaa aion taas kunhan testi kahta viivaa vilauttaa.

(.) Tänään jo mieli vähän korkeammalla. Lähestyvä ovis lisää peittojen pöllyttely intoa... :) tosin minähän en ihan varma ole siitä O-hetkestä, mutta nippailut ja limat kyllä antavat mukavasti vinkkiä. Jotenkin tuo tyhjän sylin tuntu, minkä km syksyllä jätti, on viime päivinä lisääntynyt valtavasti. Johtunee siitä että kaksi kaveria on alkumetreillä raskaana ja heidän iloaan yritän aidosti jakaa.

-Rimpe- kp10/n.26

Ihan pikapikaa pinoudun, ollaan mun vanhempien luona, niin pitää vähä salassa kävästä..

Tosiaan tänään illasta vissiin kotiin palataan, niin yritän sitä listaa päivittää..Anteeksi vaan,ku se on kestänyt:(

ON; ei mitään uutta, nyt en tiiä meinaako menkat loppua kuitenkaan, kun tässä jo yks päivä näytti siltä, mut nyt kuitenkin pyyhkiessä tulee jotain epämääräistä vuotoa:( Aattelin jos sen testin kuitenkin tekisi, mulla on epäilys että viime kierrossa oli kiinnittymisyritys, kun ne menkat oli niin oudot, mut tuntuu kuitenkin vähän tyhmältä alkaa testaamaankaan, kun sitä vuotoa on ollut..mitenkähän tekisi?

Milenna kp 8/30-32

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat