Vierailija

.

Kommentit (19)

Minusta sinun pitää korvata kaverillesi kaikki koiran tekemät tuhot vaikka summa saattaa kasvaa todella suureksi. Ei ole reilua, että kaveri ottaa hyvää hyvyyttään muiden lemmikin hoitoon ja sitten kaikki koiran tekemät tuhot kuitataan anteeksipyynnöllä tai pienellä rahasummalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan sama mitä ystävä sanoo, minä en kehtaisi olla korvaamatta.

Kannattaa selvittää korvaako kotivakuutuksesi koiran tuhot. Sinun koira, sinun vakuutus. Ei haittaa vaikka ystävällä ei vakuutusta ole.

ehkä yksi kenkäpari tms. ei olisi vielä niin paha, mutta tuossa oli jo aika pitkä lista...laittaa melkein hymyilyttämään. :)

Syy ei tietenkään sinänsä ole sinun, ethän voinut arvata koiran käyttäytyvän noin kun se ei aiemmin ole moista tehnyt. Mutta tietysti koiran omistajana olet kuitenkin vastuussa sen aiheuttamista tuhoista, joten pyydät anteeksi ihan normaalisti ja korvaat koiran aiheuttamat vahingot.

Eli itse kyllä maksaisin uudet matot yms. pilalle menneitten tilalle. Toki voitte sopia maksujärjestelyistä, kun taitaa tulla aika kallis lasku. Eikä tarvi upouusien tuotteiden hintaa maksaa, jos pilalle menneet ovat olleet jo huonokuntoisia. Keskustele ystäväsi kanssa, että haluat korvata vahingot ja mietitte yhdessä mikä on sopivin summa/tapa.

Mieltään on osoittanut sun piskis kun hylkäsit sen.

Korvauksia kysyt, tottakait korvaat kaikki koirasi aiheuttamat vahingot. Ostat sohvan, runkopatjansängyn, kenkiä, tyynyjä, mattoja, verhoja ja peittoja.

Tarvitseeko edes miettiä pitääkö korvata ja mitä. Tuosta ei anteeksipyynnöillä selviä. Jos kaveri sanoo ettei tarvitse korvata niin ei se ole tosissaan senhän jo tiesitkin.

Mieti mitä haluaisit korvattavan jos sinun kotisi olisi vieras koira tuhonnut.

Jos mun kaveri jättäisi korvaamatta koiransa aiheuttamat vahingot veisin jutun oikeuteen jos ei suosiolla maksaisi tai ostaisi uutta tavaraa tilalle.

korvaa koiran hajoittamaa irtaimistoa! Yleensä kun kotivakuutuksissa on nimenomaan poisrajattu koiran tekemät tuhot.

Ja sanomattakin on selvää, että maksat kaikki koirasi tekemät tuhot, autat siivoamisessa ja rikkinäisten poisviennissä jne.

Ei sitten enää niin kiltti koira...

Mun mielestä sun täytyy pistää visa vinkumaan. Viet kamusi ostoksille. Ja katsot, ettei osta vain kaikkein halvinta. Tai vaadit kuitit, jos hän ei yhteisellä reissulla löydä mitään kivaa. Makselet sitä mukaa kuin ostaa uutta tilalle. Ja kerrot, että sun täytyy saada maksaa, koska asia jää muuten kalvamaan sua ja vaikuttaa ystävyyteenne.

ei kaverisi kotivakuutus edes korvaisi tuollaista vahinkoa. Tuskin korvaa omakaan kotivakuutuksesi, yleensä eläinten aiheuttamia vahinkoja ei vakuutus korvaa. Ehkä lemmikkivakuutuksessa voi olla tuollainen pykälä?

Joka tapauksessa olet kaverillesi velkaa, aivan törkeätä että koira tuhoaa sängynkin ja kyselet että oletko velkaa??! Todellakin olet. Kaikki aiheuttamasi eli koirasi aiheuttamat vahingot. Sen kertoo jo vahingonkorvausvastuukin.

korvaa koirasi muille aiheuttamat vahingot - siis jos kotona tekee tuhoja, niitä ei. Luultavasti joudut kyllä maksamaan ostokset ensin itse, ja saat rahat takaisin kuitteja vastaan. Ap on ehdottomasti korvausvelvollinen!

ihan silpuksi! Oli hänellä 3 päivää hoidossa, päivä oli yksi kaverilla ja on osoittanut mieltään syömällä sohvan, repimällä runkopatjasängyn, syönyt vaatehuoneesta kenkiä, repinyt tyynyt, matot, verhot ja peitot. Ikinä ei ole mitään pahuuksia tehnyt, ei edes pentuna.

Kaveri sanoi, ettei haitta, mut en todellakaan usko sen sanoja. En halua koiran toljailujen vaikuttavan meidän ystävyyteen. En osaa tarpeeksi kauniisti anteeksi pyytää, harmittaa ja hävettää ihan älyttömästi. Mikä olisi sopiva korvaus?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat