Seuraa 

Laitetaan tänne uusi pino, paisuu tuo eka muuten hurjasti!

Sivut

Kommentit (26)

Painonvartijoiden pisteillä olen tähän pudotus urakkaan lähtenyt. Viime tiistaina kävin liittymässä ryhmään ja toivon et ens viikolla olis jo kilon pudotus ainakin täynnä. Hitaasti hyvää tulee... ;) Nyt vaan ei malttas millään odotella vaan haluasi päästä läskeistä eroon nopesti! :)

Paino alussa 80.0kg BMI 28.3

paino nyt 79.6kg BMI 28.2

tavoite 69.9kg

Pituus 168cm

Vyötärö 98cm / Lantio 114cm

Tulikohan tähän nyt kaikki tiedot. Noit lantio/vyötärö mittoja en muistanut viime viikolla mitata.

Tosi hyvi pudotuksia on ollut! Hienoa tytöt, tästä on hyvä jatkaa. Oikein keveää viikonloppua kaikille! :)

Minäkin pääsin hyvin vauhtiin.

Lähtöpainoa 79 kg

Nyt 75,4 kg

Pudotusta -3,6kg

Yhteensä -3.6 kg

Tavoite 69 kg

Pituus 178 cm

Hieman pelottaa tämä imettäminen, kun täysimetän 2kk:n ikäistä poikaa, joka syö kuin hevonen ja menee käyrien ylärajoilla. Mutta olen kyllä oikeastikin syönyt koko viikon hyvin, mutta säännöllisesti ja jättänyt herkut pois. Ja eiköhän tuo tahti tuosta hidastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No on tosi hienosti muilla lähtenyt laskuun heti ens viikolla! Onnittelut! En ole ihan samaan tahtiin onnistunut, mutta suht tyytyväinen kilon pudotukseeni kyllä olen.

Asia, jonka kanssa olen nyt hukassa, on tämä vyötärönympärys. Nyt joka toisessa naisten- ja sanomalehdessä toitotetaan vyötärölihavuudesta ja annetaan mittausohjeita. Ja miten voi olla, että saan joka kerta aivan eri tuloksen? Mun mielestä vyötärö ei kyllä sijaitse 2 cm navan yläpuolella, paitsi ehkä Matti Nykäsellä.

Pisteitä laskeskelen, ja yritän käydä päivittäin tunnin lenkillä vaunujen kanssa sekä kerran viikossa punttiksella. Mihinkään jumppiin tms en pääse kotoa karkaamaan. Suklaanhimo on yllättäen loppunut kuin seinään, onneksi. Ehkä sitä sittenkin sai jouluna ihan riittämiin?

Huomaan lisänneeni kahvinjuontia huomattavasti. Se vie nälän ja kiihdyttää aineenvaihduntaa, joten jospas siitä olisi korvaamaan välipalannaposteluhimoa.

64,4 kg/ nyt: 63,4 kg/ tavoite: 55-56 kg

26,5/ tavoite: 22,6/ 156 cm

91 cm/ nyt: ??? cm / tavoite: alle 80 cm

Minulla punnituspäivä on tiistaisin. Maanantaisin ehtii vielä korjailemaan mahdollisia lauantai-illan lipsumisia..

Oottepa hienosti kaikki saanut painoa pois :)

Mulla laihdutus otti vähän takapakkia kun oli esikoisen synttärit viikonloppuna ja siellä tuli herkuteltua vähän...Ja vielä kaiken kukkuraksi mulla meni vasemmasta olasta lihas kramppiin, mikä aiheutti et hermo jäi puristuksiin :( Eli ihan sietämätön alkuviikko ollut, nyt vasta jaksoin koneellekkin tulla. Mutta nyt siihen tärkeimpään eli painoon:

Aloituspaino: 69 kg

Paino nyt: 68.7 kg

Tavoite. 55 kg

Vyötärö: -4 cm :D (ennen 90, nyt 86)

Nämä mitat mitattu siis maanantaina.

Tervetuloa vaan uudetkin mukaan! Lisäsin tuohon yhteenvetoon teidätkin. En sitä varmaan joka viikko ehdi päivittelemään, joten joku muukin saa ilomielin siihen urakkaan osallistua. Ja jos on korjauksia, niin kertokaa. Ja aika monelta puuttuu vielä se vyötärönympärys. Kannattaa sekin mitata, kuten monet on kannustaneet. Onkohan kaikilla tavotteena, että sekin pienentyisi, esim. alle 80 sentin?=)

lähtöpaino: 73 kg

paino nyt: 72,5 kg

viikkopudotus: -0,5 kg

tavoite: 62-65 kg

vyötärö: 86 cm

Itselläni sairasteluviikon tulos on -0,5 kg. Luulen että paino ehti tähän aamuun mennessä jo palautua vatsataudin jälkeen. Liikunta on ollut aika lailla jäissä em. syistä, mutta kunhan tämä flunssa vielä helpottaa, niin ryhdistäydyn. Joku kyseli karkeista. Minullekin sopii ilmeisesti se, etten syö ollenkaan. Nyt on toiminut jo kolme kuukautta=)

Ja kyllä vajaan puolen kilon tai kilon viikkopudotus on tosi hyvä. Jos jatkuvasti putoaa paino yli kilon viikossa, niin se ei ole pysyvää, ja sillon osa lähtee yleensä myös lihaksista (ei ehkä päde, jos on tosi reilusti ylipainoinen, mutta meidän porukassa ei taida sellaisia olla). Mutta tosiaan ekalla viikolla voi hyvinkin lähteä nesteitä ym., niin että putoaa paino esim. 2 kg. Itse olen puoleen kiloon oikein tyytyväinen, kun en edes joulun aikaan mahdottomasti herkutellut, vaan painoa olen pudotellut tasaisesti synnytyksestä lähtien, eli kohta jo viisi kuukautta.

Marja

lähtöpaino 71,6kg

paino nyt 71,3kg

tavoite 63kg

pituus 163cm

Tämä on kyllä ollut aika tyypillistä viime viikkoina eli paino tuntuu jämähtäneen tuohon 71,5 kilon ympärille. Toivottavasti tällä viikolla alkavat jumpat saavat painon lähtemään jälleen alaspäin. Suklaan syönti saa myös nyt loppua ja kaikenlainen muukin ylimääräinen mässytys. Tuntuu vaan, että syöminen on niin epäsäännöllistä ja epäterveellistä, että jonkinmoinen ruokaremontti olisi ihan ensiksi paikallaan. Olisiko kenelläkään hyväksi havaittuja vinkkejä miten sellainen toteutettaisiin?

Kuinka monta kertaa viikossa te muut harrastatte liikuntaa? Itse olen yrittänyt päästä ainakin pari kertaa viikossa jumppaan/circuitiin ja tämän lisäksi vaunulenkit (n.1h) joka päivä. Nuo vaunulenkit vaan on viime aikoina jääneet tosi vähälle, hyvä kun parina päivänä jaksaa lähteä liikkeelle. Mutta nyt tähän kaikkeen tulee muutos!

Tsemppiä ja jaksamista, tosi hienosti on lähtenyt kaikilla urakka käyntiin! :)

Otetaanko KAIKKI tavoitteeksi myös, että vyötärönympärys pienenee, esim. alle 80 (tai 75/ 85/ 90) senttiin? Jos kannatatte, niin liitän sen tuohon meidän " esittelyyn" yhteenvedon alkuun. Ehkä ois mukava sitten toisiamme onnitella, kun joku sen " terveystavoitteen" saavuttaa?

Marja

lähtöpaino 74,1 kg/paino nyt 71,2 kg/tavoite 62 kg/ yht. 2,9 kg

bmi alku 25/bmi nyt 24,3/bmi tavoite 21,2/pituus 171 cm

vyötärö alku 85cm/nyt 82,5cm/muutos -2,5 cm :)

Minähän imetän edelleen (vauva on jo 9 kk ja saa myös kiinteitä) ja aloin tutkiskelemaan, miten sallittua laihdutus on imetyksen aikana. Löysin imetystukilistalta Kansanterveyslaitoksen professorin kommentin, että imetyksen aikana max. puoli kiloa viikossa on turvallinen määrä, sillä laihduttaessa elimistöstä vapautuu rasvaan varastoituneita ympäristömyrkkyjä ja osa erittyy äidinmaitoon. Elikkäs täytynee rukata tuota tavoiteajankohtaa pidemmälle=> 62 kg vappuun mennessä (lopettanen imetyksen joskus kevään aikana). En ole huolissaan tuosta melkein 3 kilon pudotuksesta tässä vaiheessa, sillä se on tuota joulunajan turvotusta.

Painonvartijoiden pisteitä olen laskeskellut vajaan viikon, tarvinnee sitä max. pistemäärää myös hiukan lisätä. Hassua, kun silti tuntuu ihan suht mukavalta tämänhetkinen ruokamäärä:)

Hei,

ja onnea hienoista tuloksista. Minulla vaaka heilahti puoli kiloa alaspäin.

Lähtöpaino 70 kg

Tavoite 57 kg

Pudotus tällä viikolla 0,5 kg

Paino nyt 69,5 kg

Pituus 165 cm.

Olen tyytyväinen, kun sain vähän kevennettyä, joten positiivisella miellellä eteenpäin.

t.Ksenja

lähtöpaino: 80 kg (ja joitain satoja grammoja päälle, en muista...)

paino nyt: 79,6 kg (BMI nyt 25,5)

pudotus: -400 g

No joo, kai se ihan jees on... enemmänkin olis voinu tippua mut pääasia on ettei tullut extraa!

Mä en jaksa vielä tota vyötäröä mittailla, ehkä kerran kuussa vois odottaa tuloksia tapahtuneen..

Tästä eteenpäin vaan, edes sitten hitaasti mutta varmasti! ;)

Eli nyt on ruokapäiväkirja aloitettu ihan kunnolla ja elämä sen mukaisesti : ) Joka ma mittaan itseni, niin sentit kuin vaa' an antaman rasva%:kin. Ja ruokani merkkaan kanssa ylös, koska se on ainoa tapa meikäläisellä saada homma ruotuun..ne herkut näyttävät listassa aivan järkyttäviltä : /

Paino 80,3kg

Rasva% 35,4% (ja taas hävettää)

Vyötärö 91cm

Lantio 109

Tavoite 66-70kg (arvatkaa vain kumpi mieluummin)

Pudotusta ei siis vielä ole tullut, kun vasta tänään aloittelin nämä hommat taas " virallisesti" . Jep.

Moi!l

Enpä eilen huomannut että täällä oli hienosti jo perustettu uusi pino :-) taitaa pukata meikäläisellä liian kiirettä ja tulee sähellettyä oikein kunnolla muutoinkin... mutta tässä rivi tännekin:

lähtöpaino 77,7kg/paino nyt 76,1 kg/tavoite 67kg/ yht. -1.6 kg

pituus 167 cm

Kiitos Marja08:lle päivityksestä! Mun mielestä alle 80 cm on oiva tavoite vyötärönympärykselle.

Mulle on kanssa helpompaa totaalikieltäytyminen karkeista. Jotain herkkuja (esim. jädeä.. pullaa ja sitten ehkä keväällä yksi suklaapatukka :-) aion jossain vaiheessa syödä, mutta en ihan näin alkutaipaleella.

Joku kirjoitteli lasten jättämien ruokien syömisestä. Mä tein päätöksen että heitän kylmästi pois. En rupea omaa ruokamäärääni sitä kautta lisäämään.

Ensi viikkoon! " Kiusausten" vastustuskykyä kaikille!

niin,tosiaan 1 viikko mennyt;välillä paremmin ja välillä vähän heikommin,siis herkkujen suhteen. On ollut syntymäpäiviä (seli seli).

Saldona kuitenkin tasan 1kg eli ihan hyvä on tahti. Tällä viikolla on taas meidän keskimmäisen 2v päivät ja taas koetellaan...no ei se auta.

Tilanne siis 1vk:

lähtö 64.2kg

nyt 63.2kg

tavoite oli se 54kg.

Kyllä välillä on ollut vaikeata,meillä olisi vielä tuolla kaapissa sellaiset 1kg Fazerin sinistä mutta olen pysynyt lujana ja rouskuttanut iltaisin kuin pupu salaattia ja juonut vettä.

Miten muilla,onko ollut helpompaa??

Hienoja tuloksia monella, upea alku! Ja kiitokset yhteenvedon laatijalle!

Omia lukemia eka viikon jälkeen:

pituus 172

lähtöpaino 79 (BMI 26,7)

paino nyt 76,5 (BMI 25,9)

muutos viikossa -2,5

tavoitepaino 68 (BMI 23)

Sunnuntaina tuli kyllä syötyä mm. pizzaa ja jäätelöä mutta ihmeen helppo oli eilen palata ruotuun. Kävelysauvoja olen käynyt ulkoiluttamassa muutamaan kertaan ja eilenkin poljin kuntopyörää kolme varttia samalla kun katselin telkkua. Eli kyllä se tästä, hyvä fiilis nyt ja kova tsemppi päällä!

No niin, eka vko takana. Olo laihempi mitä vaaka näyttää. :) Tuli vielä kolmet lounaat tähän vloppuun palaveria ja anoppilassa. Että vloppu ei menny putkeen. Alesta myös suklaata joutui ostaa. Mutta ma-pe meni hyvin. Menkkaturvotus päällä eikä vatsa ole toiminut..plääh :).

lähtö 89,8

nyt 89,2

pudotus 0,6

tavoite 78

Olen aloitellut omaa pudotusurakkaani tällä samalla palstalla jo viime vuonna. Painoa tippui 15 kg, mutta vielä jäi pudotettavaa. Huomasin silloin että porukan tuki on tosi tärkeetä ja se että säännöllisesti tänne kirjoittelee kuulumisia. Pysyy paremmin tsemppi päällä.

Joulun herkuttelujen jälkeen on taas uusi into jatkaa, joten tässä mun alkutiedot tältä aamulta:

lähtö: 93,4 kg

nyt:93,4 kg

pudotus:0 kg

tavoite: n. 80 kg

pituus: 180 cm

Mullakin on mennyt viikko ihan hyvin,en ole kyllä juurikaan muuttanut mitään ruokailutottumuksissani enkä muussakaan, olen tiputtanut painoa koko ajan sitten synnytyksen,kuitenkin vasta viimeiset 3kk oikein laihduttamalla kun imetys loppui. Painois siis vielä huhtikuun alussa rapiat 80kg (hui!), 20kg lähti lähes huomaamatta, mutta nyt on jumittanut hiukan tässä 60kilon tietämillä. Onneksi kuitenkin pudotusta oli viikossa tullut;)

En löydä mittanauhaani mistään, joten miattaustuloksia en voi vielä laittaa:(,yritän ensi viikoksi hankkia mitan jostain.. Tsemppiä taas kaikille!

lähtöpaino: 58.2

paino nyt:57.7 (-0.5kg)

pituus:157cm

Aloituspaino 75,2 kg

Paino nyt 73,5 kg (-1,7kg)

Tavoitepaino 65 kg (paino ennen raskautta)

Pituus 176 cm

Eli pv:n pisteiden mukaan olen syönyt ja täysimetyksellä kun olen niin ne 10 lisäpistettä käytössä... no täytyy kyllä sanoa että en ole käyttänyt joka päivä kaikkia pisteitä, varsinkin kun on tullut myös liikuttua, niin en olisi ehtinyt muuta tehdäkään kun syödä, jos olisin kaikki pisteen käyttänyt :)

Tuo paino on vähän epävarma, sillä vaikka vaihdoin patterit uusiin vaa' assamme, niin näyttää ihan mitä sattuu. Eilen illalla vaatteet päällä useaan otteeseen 73,5kg ja tänä aamuna 5 mittausta ja tulokset 72,6-74,4 väliltä. Otin sitten vähän niinku keskiarvon tuohon. Ja kaipa se sitten ensi viikolla näkyy jos tuli liian alhainen lukema nyt. Vyötäröstä ja lantiosta lähtenyt molemmista n. 3cm. Tosin mittaustuloksetkin voi heittää kun en ole piirtänyt mittauskohtaa ihooni :)

Olo on viikon takaista kevyempi ja hyvä mieli siitä että olen pystynyt olemaan ilman suklaata! Lauantaina oli karkkipäivä, jolloin sain syödä suklaata, mutta koko levyn sijaan tyydyin puolikkaaseen! Eilen meillä kävi vieraita ja söin 2 joulutorttua (pitihän loppiaisena päästä eroon viimeisistä torttutaikinalevyistä pakkasessa :)...) Pisteitä oli kyllä jemmassa vaikka useampaankin torttuun.

Hienosti siis tämä painonpudotus alkanut ja toivottavasti myös muilla sama tilanne!

Tsemppiä kaikille toiseen viikkoon!

Viime viikko ei minun osalta mennyt niin hyvin. Yritin syödä kevyesti, mutta liikaahan sitä tuli kuitenkin syötyä.Esim. jos lapsilta jää ruokaa niin helposti menee omaan suuhun.

Eilen aloitin sitten kauneus ja terveys lehden 1500kcal dieetin ja se tuntuu itselle sopivalta.Ruoka-annos tuntui valtavalta, mutta lounaaksi olikin " vain" salaatti. Ja tosiaan kinuskikakkuakin tullut vähän syötyä kun oli ne tytön 1v.synttärit.

Vatsa ei toimi =( kai se on pakko alkaa syömään ruispuuroa aamuisin vaikkei se mitään herkkua olekaan.

Lähtöpaino 68,5

Paino nyt 68,1kg

Ei siis suurta pudotusta, mutta... Tästä jatketaan ei saa luovuttaa.

ja tyytyväinen täytyy olla, kun vähän tuli herkuteltua viikonloppuna, kahden kinuskikakkupalan verran. Muutoin pysynyt ruodussa..

Lähtöpaino 72,1kg

Nyt 70,7kg

Pudotus 1,4kg

Tavoite 60kg

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat