Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Ensimmäinen viikko takana ja se meni todella hyvin :-) Näin hyvin ei ole laihdutusurakkani alkaneet varmaan juuri koskaan, sillä sain pidettyä sekä ruoat kohtuullisina (noudatin Katri Mannisen ohjeistusta ruokamääristä) että liikunnan runsaana. Yhteenvetona siis:

Paino 59,3kg (aloituspaino 60,8kg)

Senttejä lähti vyötäröltä 4cm ja mahasta 2cm

Nälkä ei ollut juurikaan ja herkutteluhimot sain pidettyä kurissa kuivattujen hedelmien ja pähkinöiden kohtuullisella määrällä. Viikonloppu-kyläilyssäkään en repsahtanut, sillä söin hyvin ennen sinne lähtöä ja vältin liikoja hiilihydraatteja. Ylimääräisinä tuli tosin nautittua 1 pieni lasillinen valkoviiniä ja vähän jäätelöä, mutta olin tyytyväinen saldoon kuitenkin :-) Kasviksia söin koko viikon ihan hyvin (joka päivä yli 500g), mutta vielä pitäisi niitä lisätä, jos vain mahdollista... Kasvisten syömisessä ja toisaalta perunan/pastan/riisin/leivän vähentämisessä auttoi paljon se, että arkilounaana söin usein vain kasvissose- tai pinaattikeittoja. Herkkuhimoihin auttoi paljon uusien hedelmien kokeilu ja tänään täytyykin jo mennä täydentämään ruokavarastoja nimenomaan kasviksilla ja hedelmillä, vaikka luulin ostaneeni niitä jo tarpeeksi koko viikolle...

Viime viikolla kävin 3 kertaa kuntoklubilla (1 tanssi + 2 vauvajumppaa), mihin olen äärimmäisen tyytyväinen, vaikka eihän noista mikään kerta ollut mikään äärimmäisen rankka. Päätavoitteenani on kuitenkin se, että liikun mieluummin useammin ja teen sellaista, mikä on kivaa, kuin että jaksan parin viikon ajan käydä ahkerasti jossain extra-tehokkaassa (mutta tylsässä) punttitreenissä. Aikoinaan kävin punttisalilla ahkerasti ja tykkäsinkin siitä, mutta vielä se ei kyllä ole houkuttanut mua yhtään enkä ota siitä paineita, vaikka se tehokkain kiinteyttäjä onkin... Selvästi olen alkanut löytämään liikunnan ilon taas piiiiiiitkästä aikaa :-) Tv:n katselu on vähentynyt ainakin muutamalla tunnilla, sillä viikonloppuna en katsonut telkkaria kertaakaan (en oikein ehtinyt eikä tehnyt mielikään). Mutta nyt alkaa digiboksi olla jo niin pullollaan, että täytyy joko alkaa deletoimaan sieltä vähäpätöisimpiä ohjelmia tai katsella niitä enemmänkin kuin vain sen 1 sallitun tv-tunnin ajan (=ylimääräistä jumppaa/venyttelyä tiedossa...).

Tällä viikolla aion käydä 2 kertaa tanssissa ja ainakin kerran siinä vauvajumpassa. Ja tv-lisäkatselun oikeutan ylimääräisellä jumpalla/venyttelyllä samanaikaisesti :-)

Paino putosi tosi paljon tämän ekan viikon aikana, mutta se oli kyllä varmasti ainakin 90% vaan nesteitä, joita oli kertynyt jouluherkuttelujen ja uuden vuoden juhlinnan jälkeen, sillä kalorivajeeni ei olisi tuommoista laihdutusta saanut millään aikaan. Mutta varmasti onnistuneen viikon ansiosta lähti rasvaakin ainakin ehkä parisataa grammaa eli puolikas voirasiallinen suli ympäriinsä :-) Jos pystyn vetämään tulevan viikon yhtä hyvin, saan ehkä painoni pidettyä nyt näissä lukemissa, mutta laskusta en edes haaveile, etten tule pettymään. Kunhan tammikuun aikana pääsisin vakituisesti johonkin 59kg:n tuntumaan, niin oisin jo tosi tyytyväinen :-)

Pinoutukaahan ahkerasti ja toivottavasti lisää saman kokoluokan pudottajia tulee mukaan porukkaamme, niin tsemppiviestejä tulisi paljon koko viikon aikana! Motivaatiota olen joutunut pitämään yllä lukemalla ahkerasti kaikenlaista laihdutukseen ja kuntoiluun liittyvää, ettei tavoite pääse unohtumaan heti alkuunsa :-D

Sivut

Kommentit (19)

Nyt se siis alkaa, todenteolla!

Repsahtelin moneen otteeseen viimeviikon loppupuolella lukuisten tekosyiden saattelemana, " eihän sitä nyt lomalla voi" , " vieraita tulossa, täytyy leipoa" , " viimeinen leffailta (ja puoli kiloa irttiksiä)" jne. Mä olen suorastaan mestari keksimään kaikenlaisia tekosyitä ja siksi tarvitsenkin kipeästi teidän tukea, olisi niin ihana painaa se 60kg kesään mennessä!

Eatni, joitakin vuosia sitten kun olin hoitovapaalla telkkarista tuli jopa jotain töllöjumppaa, mutta nyt lähinnä tarkoitin, että telkkaria katsellessa voisi itse jumpata, polkea pyörää ja nostaa punttia. Se on tällähetkellä mun ainoa liikunnointi mahdollisuus, joten ei muuta kuin tuumasta toimeen.

Tsemppiä kaikille!

Olivia

66,2kg

165cm

ja kesällä 60kg:)

Tasan viikko sitten ma 1.1 painoni oli 60,5 kg. Nyt viikon päästä ma 8.1 paino on 59,7 kg. Melkein kilo! No, voihan se vaan olla nestettä tms.

Jätin pois iltaherkuttelut ja vähensin radikaalisti makean syöntiä muutenkin. Päivisin saatan kyllä syödä 1-2 keksiä jälkkäriksi. Liikuntaa en ole ehtinyt lisätä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitenkäs teillä on alkuviikko mennyt? Huomenna on jo taas perjantai ja viikonlopun herkutteluriski alkaa kasvaa!!! Mitenkäs tsemppaamme toisiamme, jotta kaikki selviämme tänä viikonloppuna ilman sortumisia??? Mulla on OIKEASTI pahimmat herkkuhimot jo laantuneet, mutta vielä ei kannata liikaa hehkuttaa - se kostautuu välittömästi ;-D

Ihme kyllä, tänään on pakko taas käydä kaupassa ostamassa lisää kasviksia ja hedelmiä (ja vähän muutakin), kun mä taidan syödä niitä ihan jatkuvasti. Onkohan se pahasta? Siis tietysti se on parempi syödä niitä kuin vaikka leipäpinoja, mutta tuleehan noistakin taas sitten lisää kaloreita... Mitenköhän sitä pääsisi eroon siitä pakonomaisesti napostelusta? Siis mulla on ihan tunnin - parin tunnin välein tarve syödä jotain, vaikka ei oikeesti olisi edes vielä nälkä, vaan jotenkin se on se tottumuskysymys, kun on aina ollut puputtamassa jotain. Varsinkin jos päivä menee kotosalla (kuten tänään), niin käyn keittiössä kääntymässä melkein joka välissä... Ideoita kellään tähän " tautiin" ?

Ansku-80: olet jo tosi lähellä tavoitettasi! Ja ilmeisesti jaksat yhä ahkerasti edetä sitä kohti! Tsemppiä - olet varmasti tällä tahdilla jo tosi hyvässä kunnossa kesään mennessä! Tavoitepainon saat jo pian kiinni ja kuntoilulla hoidat " viimeistelyn" :-) Hyvä motivaatiosi tsemppaa myös mua! Jaksatko kertoa laihdutushistoriasi, jos löydät jostain papereistasi viikottaiset painonpudotuksesi? Olisi kiva tietää, millä tahdilla olet edennyt tasaisesti ja varmasti :-)

Kirjoitelkaahan, niin munkin motivaatio pysyy yllä!!!

Wau, ylitin itseni: tänään kävin ekaa kertaa kuntoklubin punttis puolella ja olipa itse asiassa oikein mukavaa taas pitkästä aikaa! Kun jumpassa tulee harjoiteltua eniten jalkoja, niin päätin treenata lähinnä käsiä, hartioita, selkää, rintalihaksia ja nyt on kyllä vaikeuksia saada edes tuota nelikuista vauvaa kannettua, kun varsinkin nuo rintalihakset taitavat olla aika retuperällä ja eka treeni tuntuu välittömästi... Mitäköhän huomisesta tulee, kun yleensähän punttitreeni särkee lihaksia vasta seuraavana päivänä :-/

Tänään tulee pakostikin vielä venyteltyä, että pääsen huomenna edes sängystä ylös (ja yösyötöille!). Samalla voinkin sitten katsoa telkkaria paljon, kun yli tunnin telkkarin tuijotushan " oikeutetaan" samanaikaisella venyttelyllä ;-D

Mutta on kyllä hyvä fiilis, kun sain tuon ison henkisen riman ylitettyä ja se kamalin eka punttiskerta on takana :-) On se vaan kuitenkin kaikkein tehokkain keino muokata näitä löllöjä edes vähän pienempään pakettiin!

Tsemppiä muillekin viikonloppuun ja koittakaa olla mässäilemättä ennen maanantain punnitusta!!!

Alkuviikko on mennyt ihan kohtuudella. Täysin en ole ennalta ajateltua ruokavaliota noudattanut, mutta olen selkeästi vähentänyt napostelua ja iltasyömistä. Yksi repsahdus tosin sattui, kun mies teki poppareita ja popsin kaverina vajaa puoli pussia.

Napostelu on minunkin pahin paheeni. Nyt yritän vain keksiä muuta tekemistä. Lisäksi kunnon ruoka vähentää ainakin minulla tarvetta naposteluun. Jos on " pakko" napostella, otan sitten porkkanan. Päivällä joskus tekee mieli ottaa jotain, mutta yllättäen iltaisin lasten nukkkumaan mentyä ei ole tullut kiusauksia.

Kävin jo tänään ostamassa viikonlopun ja osin ensi viikonkin ruuat. Kaupassa jouduin kovasti käymään itseni kanssa keskustelua siitä, ostaako herkkuja vai ei. Tällä kertaa ainakin vielä vältin kiusaukset.

Liikunta ei vieläkään oikein innosta. Pari lyhyttä lenkkiä olen juossut. Huomenna jos viitsisi tehdä pitkän sauvakävelyn.

Tuli tänään ihan yhtäkkiä sellanen olo, että mä olen sittenkin Pinniviini. Kivaa että nimi oli vielä vapaana. Mulla on tää Pinniviini ollu nikkinä joskus kauan kaunan sitten, ja se tuntuu omalta.

Eli Pinniviinin nyk. tilanne

lähtö 63,5

nyt 63,5

pituus 164

Äiti_1976:

Lainaus:

Ansku-80: olet jo tosi lähellä tavoitettasi! Ja ilmeisesti jaksat yhä ahkerasti edetä sitä kohti! Tsemppiä - olet varmasti tällä tahdilla jo tosi hyvässä kunnossa kesään mennessä! Tavoitepainon saat jo pian kiinni ja kuntoilulla hoidat " viimeistelyn" :-) Hyvä motivaatiosi tsemppaa myös mua! Jaksatko kertoa laihdutushistoriasi, jos löydät jostain papereistasi viikottaiset painonpudotuksesi? Olisi kiva tietää, millä tahdilla olet edennyt tasaisesti ja varmasti :-)

Kirjoitelkaahan, niin munkin motivaatio pysyy yllä!!!

Olipahan kiva lukea tuo kommentti! Kiitos siitä Äiti_1976!

Valitettavasti en ole kirjoittanut muualle ylös painonlaskua kuin tänne laihdutus-osioon.. Harmittaa kyllä.. Olisi mukava itsekin katsoa miten on edistynyt. Kuvittelin jotenkin että tekstit pysyisivät kauemmin täällä..

Ulkomuistista suurinpiirtein kerrottuna meni näin. Elokuun lopulla aloitin tuosta 63kg. Tuota ennenkin harrastin liikuntaa kohtuullisesti . Siis lenkkeilyä lähinnä (1-2h/päivä). Käytin kevyttuotteita yms. ja olen siis jo ennen tyttöä aloittanut monta kertaa laihdutuksen, mutta ei vain ole paino tippunut. Huomasin sen, että kun joutui tuonne Jouluksi kuntoon -pinoon aina kirjaamaan painon säännöllisesti ylös, niin lukema kääntyi laskuun. Että minun kohdalllani tästä ryhmittymisestä on todellakin ollut apua..

Mitään radikaaleja muutoksia en ruokavalioon/liikkumiseen tehnyt.

Niin paitsi, jätin kaikki herkut syömättä.heh. Alkuun tein niin että hävitin kotoa kaapeista kaikki keksit yms. joita helposti tuli päivän aikana pupellettua.

Kyläillessä sallin itselleni keksin/pienen pullan, ehkä noin kerran 2viikkossa. Toki välillä söin pitsaa, ranskalaisia yms. Mutta niitäkin koitin välttää viimeiseen asti. Mies yleensä minut sitten ylipuhui pitsalle..murr..

Syksyllä alkoi jumppa, se siis kerran viikossa. Ja sitten hankin stepperin, että kotonakin saisi jotain hyödyllistä tehtyä esim. tv:tä katsoessa.

Alkuun paino tippui n.200-400gr viikossa, mutta sitten tuli totaalistoppi syys/marraskuussa. Paino jäi junnaamaan 60kg moneksi viikoksi. Luulen että tuolloin kävi niin että söin jatkuvaan liian vähän (tuo tyttö kun ei anna minun syödä rauhassa, mitä aiemminkin jo valittelin) söin aamulla 2 ruisleipäpalaa, juustosiivun, kanaleikettä, kurkkua, tomaattia ja kahvia. Sitten seuraavaksi joskus 4 aikaan ruuan, ja ehkä illalla kun tyttö oli jo nukkumassa niin jugurttia/leipää. Välipalana saatoin joskus syödä porkkanaa/omenaa. Netistä silloin etsin paljon juttuja painon jymähtämiseen ja luulen että syy oli se elimistön meneminen säästöliekille. Eli koska energiaa tuli koko ajan vajeena, niin elimistö alkoi kuluttamaankin vähemmän. Oma olo oli kuitenkin koko ajan ihan virkeä, energinen yms.

Tuolloin ryhmästä oli todella apua, kun pähkäilimme sopivia välipaloja (proteiinia sisältäviä lähinnä)ja muut tsemppasivat siihen että paino vielä laskee. Joulun tavoite oli siis 58kg. Itsestäni tuntui kyllä silloin että tähän jäätiin.. ei kiva tunne ollenkaan..

Sitten yhtäkkiä.. en tiedä mitä tein erilailla (tässä olisi nyt hyötyä jos olisin pitänyt ruokapäiväkirjaa..jos ja jos...) paino alkoi taas laskea. Ensin 200-300gr/viikossa, muutaman kerran jopa 500-800gr. Jouluna painoin sen 56,2kg. Ja siitä nyt yritän jatkaa..

Tämä viikko on kuitenkin mennyt jotenkin alakanttiin.. Liikkunut olen niinkuin ennenkin, syönyt normaalisti, mutta koko ajan tekisi mieli pupeltaa jotain, ja mahakin tuntuu jotenkin " turvonneelta" Ehkä ennakoi menkkoja.. Pitäisi saada kunnon tsemppi päälle näihin viimeisiinkin kiloihin, eikä vielä hellittää. Tuntuu vain paljon vaikeammalta kuin ennen joulua..

Tänään hain alesta Method Putkiston ja tein puolet niistä aloitusjutuista. Kyljissä ja selässä tuntuu tosiaan että on venytelty, vaikka en vielä varsinaista ohjelmaa aloittanutkaan.

Eiköhän tämä riitä tältä erää minun löpinöistäni..Tulipahan pitkä juttu.. Kertokaahan muutkin kuulumisia!

-Ansku-

Tervetuloa kaikki uudet, toki mukaan mahtuu!!

Minun viikkoni päättyi eilen pieneen mässäilyyn (suolakeksejä yms.), mutt jatkoin sinnikkäästi tänä aamuna. Vaikeaa on todentotta pysytellä viikonloppuna pisteissä... Tänä aamuna oli sitten niin kiire, etten ehtinyt enkä kyllä muistanutkaan punnita itseäni, joten ilmoitan tuloksen huomenna.

Kiitos teille kaikille, jotka olette kirjoitelleet tänne viikon aikana! Kauheasti saa tsemppiä siitä, että tietää jonkun toisenkin pinnistelevän jossain:)

palaan asiaan huomenna, kunhan punnitsen itseni!

Eatni

Hienoa Äiti 1976!

Ja vaikka pudotuksesi olisikin suurimmaksi osaksi nesteitä, mitä sitten? Se turpea olo joka nesteistä tulee on kammottava. Ja nesteettkin pitää saadaa pois. Olosi varmasti hyvä!

Minun alkupainoksi laitan 63,5, sillä paino ei hailahtanut nyt ekalla viikolla ollenkaan. Ruokavaliomuutoksia pitää vielä vahvistaa ja ennenkaikkea liikuntaa listä. Mun ohjatut liikunnat alkaa vasta ensi viikonloppuna, joten eiköhän tämä tästä.

Vaikka paino ei pudonnutkaan, on olo silti kevyempi. Tai ainakin parempi :)

Eli Tuunin mitat

lähtö 63,5

nyt 63,5

pituus 164

tavoite 58 (vko 10, 5.3)

p.s. voitas näin maanantaisin laittaa tällanen yhteenveto loppuun josta olis helppo katsella muidenkin etenemistä :) Aikataulua ei toki tartte laittaa, mä sen vaan halusin jo laitttaa.

terkuin, Tuuni

Moi,

aloitin näköjään urani hölmöilyllä ;) Tuo aloituspino sattui ensin silmiin, enkä tarkistanut päivämääriä... Anteeksi vain! Kopioin saman tähän, joten jos jo luitte aloituspinosta, hypätkää yli.

Täällä olisi vielä yksi viiden (noh, kuuden...) kilon karistaja: 31-vuotias kahden kakaran äiti. Esikoinen on kolme ja toinen 9 kk - ja tätä jälkimmäistä on näistä kiloista kiittäminen ;)

Mallimitoissa en ole koskaan ollut enkä sinne osaa siis kaivatakaan, mutta haluan taas tunnistaa itseni peilistä ja näyttää omasta mielestäni hyvältä.

Laitokselta jäi keväällä 15 kiloa ylimääräistä, 10 meni ja yksi tuli jouluna takaisin. Kesäkuussa veljeni häissä aion todellakin mahtua omankokoiseeni mekkoon!

Pistetäänpä mitat:

Paino nyt 76

Tavoitepaino 70

Pituus 170

Vyötärö nyt 86 (kevyen uloshengityksen lopussa) :o

Tavoitevyötärö <80

Vaatekoko nyt paita 40, housut 44 (minäkö epäsuhtainen? ;)

Tavoite paita 38, housut 42

Otin kiloklubista sen ilmaisen viikon ja totesin sen minkä tiesinkin: minulla ei ole mitään vaikeuksia koota terveellistä elämää itselleni, kun joku pitäisi näppini irti ylimääräisistä herkuista! Lisäksi aika tai viitseliäisyys ei tule riittämään kiloklubin vaatimaan pikkutarkkaan kirjaamiseen ja naputteluun, mutta jonkinlaista kontrollia ja ryhmäpainetta tässä kaivattaisiin. Jospa sitä täältä irtoaisi!

Laihdutusmenetelmäni on " ei menetelmää" , valitsen täysjyvää ja palaan ruotuun siinä, että muistan tunkea vihanneksia kaikkiin ruokiin. Se ei ole vaikeaa, mutta jotenkin on muka ollut niin naatti, ettei ole tullut sitäkään tehtyä. Jos ruuassa on vihanneksia ja vielä jotain tuoretta lautasella ja joku hedelmä päivässä, niin se puoli kiloa tulee helposti. Ja ne karamellit pysyy kaupassa muuten kuin karkkipäivänä!

Liikuntaa saisi tietysti aina lisätä, mutta jos nyt näistä nykyisistäkin muutamasta kerrasta viikossa pitäisi kiinni, niin eiköhän tämä tästä.

Varsinaisen laihdutuksen aloitin vasta sunnuntaina, kun viikolla oli pari kyläilyä, joissa oli " pakko" ahmia mukkeja, viinereitä, kakkua ja karkkia. Söin kyllä vähän tavallista vähemmän kotipäivinä.

Eilen oli eka " kunnollinen" päivä ja illalla kyllä olisi tehnyt mieli herkutella. Hankalaa tulee olemaan, kun on tottunut avaamaan jääkaapin oven välittömästi, kun lapset nukahtavat.

Kadehdittavia liikuntamääriä teillä muutamilla. Itse ajattelin alkaa käydä lenkillä. Olen lenkkeillyt säännöllisen epäsäännöllisesti ja luulin jaksavani hölkkäillä ihan kohtuullisesti. Nyt kävin lenkillä seuraten kuntoplussa nettisivujen juoksukoulua. Kevyt hölkkä onkin vähän toista kuin muutaman minuutin juoksu. Taidan olla ihan rapakunnossa. Kuntoplussan sivuilla on myös hyviä vatsalihasliikkeitä (viiden erilaisen liikkeen sarja), joiden avulla ajattelin saada vatsamakkarat kuntoon.

Aamulla paino oli 58 kg (meillä on vanha ei-digitaalivaaka, joka näyttää jonkin verran todellisuutta vähemmän).

Tavoite on 54-55 kg.

Mittoja en ollut vielä muistanut ottaa ja täytyy heti huomenna ottaa valokuvakin.

Eihaän tuo viime viikko nyt ihan tiukasti syömisten puoleen mennyt, mutta liikuntaa oli ainakin riittävästi. Kiva olo kaikin puolin. Se pisteitten lasku tuppaa jäämään aina loppu viikosta, viime viikolla laskin vain pari päivää. Mutta silti tulee syömisiä tarkkailtua, ettei ihan överiksi mene. Ne välipalat ja kahvin kera herkuttelut ovat mun kompastuskivenä.

Sport-lehti on muuten ollut musta tosi hyvä tsemppaaja tän nettilaihdutuksen lisäksi. Siinä on aina ollut hyviä juttuja ja innostavia jumppaohjeita. Olen Sportin ohjeilla treenannut kuntosalilla keväästä lähtien, ja tuloksia on tullut. Lihakset alkaa olla sitä mitä halusinkin, vielä kun sais ne läskin alta esiin.

Jos joku muuten haluias ostaa hyvän selluliitin(poisto)setin, mulla olis myytävänä. L`Orealin tuotteita ja sähköinen hieroja, ovh. n.100e, lähtee halvemmalla. Uusia ja käyttämättömiä. En ole viitsinyt avata, kun en saa edes naamaani pestyä kahdesti päivässä, saati sitten itseäni hangattua ko. tuotteilla...

Aloitus 1.1.07 67,1kg

Nyt 65,2kg

Tavoite 58kg kevään kuluessa

Mittanauhaa en saanut vielä kaivettua esille.

Tsemppiä kaikille!

Joulu oli tosiaan laihdutus" taukoa" , toki silloinkin katsoin hiukan mitä suuhuni laitoin, mutta sallin itselleni suklaat yms. herkut, jotka todella ovat minun kompastuskiveni.

Tänä aamuna hyppäsin sitten puntarille ja vaaka näytti 55,8kg, eli joulusta tähän päivään on tullut kaikesta huolimatta -400gr.

Minäkin olen yrittänyt perehtyä tuohon ruokapuoleen.. Syön muutenkin kevyttuotteita, enkä syö punaista lihaa(en ole syönyt yli 10v.) kanaa ja kalaa kuitenkin. Ongelmaksi tässä laihdutusprojektissa tuli (ilmeisesti)proteiinin saanti. Paino junnasi syksyllä monta viikkoa tuossa 60kg. En pysty syödä kovin paljoa maitotuotteitakaan, maha reagoi siihen aika välittömästi...

Toinen ongelma laihdutuksessa on tuo tyttö, joka ei anna minun syödä :) Kauhea huuto alkaa jos yritän jotain välipalaa popsia. Se on kyllä auttanut hyvin näissä pullan/keksin himoissa. Kun en tytöstä viitsi opettaa samanlaista pullahiirtä kuin itse olen ;) Eli luultavasti elimistö meni jonkinlaiseen säästöliekkiin, söin vähän (liian vähän)ja paino pysyi samana..

Olen koittanut lisätä syömistä, mutta sepä siinä onkin sitten vaikeaa löytää se tasapaino missä laihtuu, muttei kuitenkaan taas vastaavasti syö liikaa ettei paino alakin nousta.. Mitä te muut muuten syötte välipalana? vinkkejä otetaan vastaan?

Rivi siis nyt:

pituus 162cm

paino: 55,8kg

tavoite: 54-55kg

Mittailin elokuussa itseäni ja sitten uudestaan marraskuussa,mutta onneton olen mennyt hukkamaan sen paperin johonkin.. Muistelisin kuitenkin että lantiolta oli lähtenyt 8cm, vyötäröstä 6-7cm, reisistä n.4cm. Painoa ei kuitenkaan ollut lähtenyt kuin kolmisen kiloa. Pitänee mittoa uudet lukemat kunhan tästä ehdin.

KuntoPlus lehti minullekin on tullut usean vuoden ajan, mutta nyt lopetin tilauksen kun minusta lehti alkoi jo toistaa itseään ja samoja juttuja sai lukea... Pitäisi tilata ehkä tuo Sport, niin saisi kuitenkin jotain aiheeseen sopivaa luettavaa ja uusia vinkkejä esim. kotijumppaan. Kirja-alesta tilasin Method Putkisto 30 pvän teho-ohjelman, jospa sen verran aina löytäisi aikaa että sitä ehtisi noudattaa :)

Nyt lenkille ja koirat ja vaunut mukaan, niin pääsee tyttö päikkäreille..

-Ansku-

Minä liityis muutama päivä sitten kiloklubiin, ja voi sanoa että JEE! (Siellähän on se ilmanen eka viikko, vink!)

Jo muutamassa päivässä olen saanut paljon parannettuu ruokavaliotani. Huomaamattani olen syönyt paljon piilohiilareita ja sekös juuri tekee sen nälän tunteen. Nyt en ole nälkää tuntenut, ihmeellistä! Protskujen määrä olikin jo kohdallaan, ja kasviksetkin aika hyvällä mallilla. Nyt haasteena on vielä rasvojen muuttaminen hyvälaatuisiksi, ja niiden lisääminen myös. Jotenkin sitä meinaa olla niin rasvakammoinen..

Olo on hirmuisen hyvä! Jopa niin hyvä, että menin ja ostin bikinit! En siis tosiaan aijo ne päällä vielä näyttäytyä missään, sen verran pursuaa.. :( Mutta kesällä sitten! Olisikin eka kerta mun _minä_ näyttäydyn jossain bikineissä! Olen sellanen kokouikkarityyppi ollut ainan (siinä toivossa etti kukaan huomaa makkaroita haha!)

Puntarilla käyn vasta maanantaina, vaikka nyt jo tekisi mieli :) Ekalla viikollahan ei tullut pudotusta. Jos nyt ei tule niin jo on kumma! Jokatapauksessa olo on hyvä!

Tsemppiä kaikille!

Pinniviini

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat