Seuraa 

hei kaikki :)

kotona ollaan...

pääsimme eilen :)

poika syntyi perjantaina 5.1. tasan klo 23.00. käynnistyksessä...

synnytys meni nyt suunnitelmien mukaan, eli olin saanut kaikki kolme pillerinkappaletta ennen kuin säännölliset supistukset alkoivat klo 19. menin aika pian saliin jossa puhkaistiin kalvot,jouduin jonkin aikaa olemaan kovissa supistuksissa joiden aikana otin ilokaasua,sain spinaalipuudutuksen joka alkoi vaikuttamaan nopeasti...avautuminen meni sitten taas 4cm-10cm tosi nopeasti,vajaassa tunnissa joten onneksi oli puudutus.ponnistusvaihe oli nyt vaikeampi kun en tuntenut tarvetta ponnistaa puudutuksen takia,jouduin sen tekemään ns. vanhasta muistista. se kesti 15 min. repesin vähän,mutta vain vähän. poika parkaisi tasan siis klo.23. ja oli 3600 g ja 50 cm eli pienempi kuin veljensä,mutta olisihan hänellä hetki ollut aikaa vielä kasvaakkin masussa :) mutta hyvän kokoinen :) kaikki on ok...poika on ainakin vielä rauhallinen,syö ja nukkuu.öisin herätään kyllä tiheään kun maito ei vielä täysin ole noussut olen antanut myös lisämaitoa.

hän on tietysti maailman söpöin :)

kaikille odottajille onnea loppuun ja plussaajia lisää...käyn kertomassa kyllä välillä kuulumisia ja lukemassa teidän :)

on vain ollut täällä niin hiljaista,että toivottavasti tulee mukaan lisää uusia :)

terv,yöö ja poika syntyi (rv38+5)

Kommentit (9)

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]Olen 28 vee ja esikoista odotan, taustalla pco ja clomi+terot yhdistelmällä tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 13.11.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]Olemme mieheni kanssa yli kolmekymppisiä ja esikoinen on tulossa. Aika pitkään ehdimme yrittää, mutta onneksi sitten clomien avulla onnistui. Plussasin ekasta clomikierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 23.12.06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Uuniomena [size=2][color=#000000]Ikä 29. Toinen tulollaan. Taustalla pco, molemmat lapset siis saaneet alkunsa clomit+terot yhdistelmällä. [size=2][color=CD1076]LA ehkä 29.3.07

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]Itse 23v. mies 25v. ja meillä on 07/04 syntynyt tyttö, joka saatiin siis luomuna. Nyt toinen raskaus meneillään ja tärppäsi toisesta clomi+tero kierrosta.

[size=2][color=CD1076]LA 15.04.2007

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kipzu [size=2][color=#000000]Ikää kummallakin 26 ja mulla taustalla PCO:ta. Vauvaa toivottiin ja yritettiin 1,7v ja sit kun luovutettiin ja satsattiin ajatukset ja rahat tuleviin häihin niin otti ja plussahti!

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color][size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]Toinen lapsi siis tulossa, eka clomipoika syntynyt 12/99. Tähän tärppiin tarvittiin 5 turhaa clomi+pregnyl-kuuria, 3kk tauko ja sen jälkeen clomit+inssi. La on 27.6.07.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Syntyneet clomivauvat [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]Tyttö 13.10.06 (la 10.10)

[size=3][color=EE1289]Art [size=2][color=#000000]Poika 19.10.06 (la 08.10.06)

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000]Tyttö 17.11.06 (18.11.06)

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]Poika 20.11.06 (30.11.06)

[size=3][color=EE1289]Yöö [size=2][color=#000000]Poika 05.01.07 (14.01.07)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tervehdys täältäkin! Palstailen kyllä edelleen paljon, mutta harvemmin tulee kirjoiteltua tähän pinoon. Yöötä onnittelinkin jo tuolla odottajien puolella, mutta onnittelut vielä kerran! Ja Levinialle plussasta tännekin! Onhan niitä plussia odoteltukin..

Mulla on muuten ovistikkuja aikamoinen läjä ja niistä menee pvm umpeen ensi kesänä. Siihen mennessä en toiv. niitä tarvitse, joten jos kiinnostusta löytyy niin ilmoittele senniina@netti.fi. Löytyy sekä aconia että ferttestiä yht. 17kpl, molempiin olen ollut tyytyväinen.

täällä kaikki ok...poika ei tiedä tietysti yö rytmistä mitään,niin eilen seurusteltiin melkein neljään yöllä.sain kyllä aamulla nukuttua :)

kaikki on muutenkin lähtenyt hyvin käyntiin...

Yöölle oikeen paljon onnea nyytistä!!!

Vaikeaa uskoa, että itsellä h-hetkeen aikaa kolme kuukautta, ainakin toivottavasti ettei syntyisi aikasemmin. Supistuksia oli ennen joulua todella paljon ja kävin lääkärissä. Paikat on hyvin kiinni, kohdunkaula ei oo lyhentyny ja on kiinteä joten siltä osin saa olla rauhassa. Kaippa se streptokokki siellä sitten kiusaa ja lääkäri sanoi, että supistuksista on vain kärsittävä, niille ei mitään voi. Estolääkitystä eivät anna, kun kuulemma haitta on suurempi kuin hyöty. Jos supistukset menee oikeen pahoiksi niin sitten hakemaan supistustenestopiikkiä synnäriltä. Mulla on vaan ohjeena lepoa, lepoa ja lepoa ja rauhassa ottamista. No oon tätä neuvoa noudattanut, mutta välillä pakko käydä vähän kävelyllä tai muuten liitoskivut tekee musta selvää. Kylläpä taas tuntuu ettei muuta tee kun valittaa...No jotain positiivista. Oon pessyt pieniä vaatteita ja järjestellyt kaappiin ja haalinut sitteriä ynnä muuta tavaraa kavereilta takasin ja voi kun on taas ihanaa kun saa ihastella noita pieniä vaatteita ja muuta. Äippärahahakemus lähti tänään ja päätöstä oottelen malttamattomana. Jääkaapin ovessa on listaa mitä meidän keimo-poika tarvii. Otan äitiysavustuksen rahana ja sillä sit ostellaan sitä mitä puuttuu, kun esikoiselta on kuitenkin kaikki tallessa ja kaikki tarpeellinen periaatteessa on. Vaunut tarttis pestä joku päivä kun vain viittis ja pinnasänky kaipaa vähän laittoa, mutta sen hoitaa mies. Hoitopöytä oottaa jo laitettuna kodinhoitohuoneessa. Apteekkilista alkaa kans oleen pitkä, täytyy ostella vähän rasvoja ja mä tarviin rintakumeja. Ilman niitä ei sujunut imetys esikoisenkaan kanssa.

No tulipahan höpistyä omiaan...hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!

Helinä+poitsu 26+1

ONNEA YÖÖ!!!! Ihanainen poikahan sieltä sitten tuli.

Olimme eileniltaan asti reissussa ja ehdin vasta nyt lukemaan ilouutisen Mietinkin tuossa viikonloppuna että jokos siellä ollaan jakauduttu ; )

Seuravaksi aletaan sitten taas jännittämään Helinää ja Uuniomenaa ym. sekä tietysti Hannan plussaa!!!!

Bongasin tuolta Lapsettomista (jossa aikoinaan itsekkin pinouduin) yhden clomihuhuilun, hän oli saanut jo itselle, mutta minulla on vielä purkin pohjalla noita sikakalliita pillereitä, eli jos joku tarvitseva eksyy tänne niin minulta löytyisi (edyllyttäen että omaa jo clomi" luvan" lääkäriltä). Parasta ennen niissä 4/08.

Että poika tuli. Kiva että kaikki meni hyvin ja olette päässyt kotiutumaan.

Senniinan esittelyssätuli taas joku virhe täytyypä heti korjata se.

Onkos kenelläkään tietoa pipusta tao olvista? Pipulla varmasti on jo pikkuinen sylissä ja luultavasti myös olvilla, tosin heistä ei ole enää pitkään aikaan kuulunut mitään tai ei ole minun silmään osunut.

Täällä elellään kp2, et siihen malliin. No tässä kierrossa sit yritetään uudestaan inssiä. Nyt kyllätuli taas vähän tuhrua vaikka kun oon lugeja syönyt niin heti on alkanut kunnolla, täytyy varmaan soittaa intiimiin ja kysyä milloin aloitan clomit tai mistä lasken kierron alkaneeksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat