Seuraa 

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille !

Pahoittelut tädin saavuttaneille, plussapöllyä piinailijoille, tervetuloa uusille ja kaikille aurinkoa elämään !!

Itse täällä poden lentsua ja kohta menen taas lekurille kun olotila senkun pahenee.

Palailen myöhemmin !!

Isotikru

Sivut

Kommentit (67)

Voi kun ihanaa.Jo kaksi plussauutista.Onnea oikein kovasti Lastwish:lle ja Levinialle!!!

Täälläpäin tädin odotus piinaa.Mulla on se kierukka ja säännöllinen kierto.Nyt kuitenkin 32/28.Kerroin joskus aiemmin ettei kuitenkaan oireita ole raskautumisesta ja aika mahdotonta se varmaan on kierukan kanssa raskautua,mutta eilen illalla tuli yhtäkkiä erittäin kuvottava olo.Aika väsynyt olen myös ollu.Kaikki varmaan kuvittelua,kun niin toivoisin olevani raskaana.Mutta ei ole tätiä näkynyt.Täytyy ehkä testailla parin päivän päästä.

Muistaisiko joku minkä hintaisia testit ovat netin kautta tilattuna???

Kuopus hajottaa taloa sillä aikaa kun olen koneella.Pakko lähteä katsomaan perään...

Vaikka aika uusi minäkin lienen näissä " piireissä" .

Aika moni täällä tuntuu potevan ties mitä pöpöä. Meillä ollaan *kopkop* isommilta säästytty, pientä flunssaa pukkaa, muttei edes kuumeellista versiota. Meillä ollaan yleisesti oltu aika perusterveitä, kuopuskaan ei muistaakseni ole yhtäkään lääkekuuria kolmivuotisen elämänsä aikana syönyt (tosin kaksi keskimmäistä ovat olleen korvakierrelapsia, mutteivät pahimmasta päästä). Kuopuksella on noita iho- ongelmia sitten ihan koko perheen edestä. Tänään viimeksi käytiin lastenpolilla tuomioilla. Tuon iho on suht siisti nyt, mutta päänahka on tosi paha, lääkäri epäili jo jotain psorin tyyppistä. Surkeinta on, että se karsta kutisee, eikä mitään linimenttejä voi käyttää, kun ne sattuvat. Mutta jos öljyäinen ja psorilääkkeet tehoisivat, ja noista karstoista päästäisiin eroon. Verikokeita otettiin myös, jos vilja- ja munavasta-aineet olisivat pienenemään päin, ja päästäisiin palaamaan normaaliin ruokavalioon pikkuhiljaa.

Meillä muuten siivotaan näköjään jatkuvalla syötöllä vimmatusti. Meillähän on asunto myynnissä. Jonkun piti tulla katsomaan maanantaina, muttei tullut, ja sunnuntaina pitäisi olla ensimmäinen virallinen esittely. Toivottavasti joku vaan ihastuisi ja ostaisi, niin päästäisiin vihdoin muuttamaan :D

Omaa vauvakuumettani olen niin ikään pohtinut. Ympäristön kommentit ovat mullekin tuttuja. 3. kohdalla eräs lähisukulainen totesi että meille tulee vielä tusina lasta. Vastasin siihen että entä sitten, eikö se kivaa olisi? Sen jälkeen hän ei ole meidän lapsilukua kommentoinut :D Samalla kiekalla synnärillä lääkäri sanoi, että me ollaan kansalaisvelvollisuus täytetty. No joo... Mutta paras oli kyllä kun kuopus oli vauva, naistensaunassa eräs huomattavasti iäkkäämpi rouva alkoi jakamaan ehkäisyvinkkejä minulle. Hän kun oli näillä vinkeillään ehkäissyt niin tehokkaasti, ettei ollut saanut kuin onneksi yhden lapsen. No ei tää lapsiluku kyllä ehkäisytiedon puutteesta johdu :DD

Meillä on mies kuumeillut ahkerammin, nyt hän ei tosin ole hetkeen mitään vihjaillut. Oma jaksaminen mietityttää ihan todella. En ole mikään kotiäiti tyyppi, voin todella huonosti jos joudun viikko tolkulla olemaan kotona. Synnytysmasennus oli aika murskaava kokemus kolmosen jälkeen, nelosta odotellessa tavallaan ennakoin tämän, ja kuroin sosiaalisen varkon sellaiseksi, etten pääsisi putoamaan. Mutta me ollaan muutettu sittemmin, en tältä paikkakunnalta tunne ainoatakaan kotiäitiä tai pienen lapsen vanhempaa, minulla ei ole oikeastaan työn lisäksi mitään aikuiskontakteja Asutaan siis takaisin samalla paikkakunnalla kuin 3. ollessa pieni. Ja näihin täkäläisiin on TODELLA vaikea tutustua. Hirvittää. Lisäksi jo kuopusta odottaessa kävi muutaman kerran mielessä että olen hullu. Hankkia nyt lapsi siin vaihessa kun elämä on kohtuullisen mukavaa, ei siis katkonaisia yöunia enää, eikä jatkuvaa kiinnioloa jossain. Lisäksi kun taloudellinen tilanne on epävakaa. Teen pätkätyötä, ja äitiysloma auttamatta katkaisisi työnteon (siis sopimusta ei jatkettaisi).

Mutta siiä huolimatta eksyn kuumeilusivuille, H&M:n vauvanvaate- ja mammavaatesivut on ulkoa opeteltu, ja tämän vuoden vaunumalleistakin olen jo suosikkini löytänyt ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai siis nyt viime aikoina tuolla odotus puolella enemmän.

Plussia oli taas tullut. Onnea siitä!! Ja monella taitaa olla jo jännät paikat, levinialla ainakin :) Ja tosiaan odotuspuolella on oma pino suurperhe odottajille, sinne vain sitten pikimmiten turisemaan.

Täällä mennään rv 14+3 ja laskettu aika on matkan varrella tarkentunut olemaan 6.7.07. Viime viikolla oli np-ultra, jossa kaikki näytti olevan ok. Tänään kävin neuvolassa, jossa myöskin kaikki ok. Sydänäänet meinasivat ensin olla hukassa, mutta löytyivät sitten onneksi kuitenkin :) Painoa tulee entisten raskauksien malliin heti alusta alkaen ihan huimasti, joten odotettavissa emävalas oloa kesäksi :( Nyt ensimmäistä kertaa stressaan tuosta painonnousustakin.

Koulun olen nyt laittanut paria kurssin loppua lukuun ottamatta lähestulkoon kokonaan hyllylle. Alkoi tuntua siltä, että meidän pelilaudalla oli liian monta nappulaa :/ Nyt rauhoitetaan tilannetta jo tässä vaiheessa ja katsellaan koulun jatkamista sitten vähän myöhemmin.

Nyt häivyn teitä häiriköimästä ja toivotan oikein plussarikasta kevättä ihan jokaiselle!

Misti ja nelikko sekä masumuru rv 14+3

Meillä kävi eilen vaan ovella kurkkimassa vaikka ovi oli ihan auki odottamassa. Tänään onneksi älysi kurvata perille asti joten toivottavasti nyt pysyis pois teiltä muilta.

-vaahtis kp1/28

Mun siivous jatkuu yhä.. mutta tiedän, että kohta tulee se aika, etten viitsis mitään tehdä. On jotenkin niin ihanan vapauttavaa päästä eroon nurkkia täyttävästä ryönästä ja pöyn kerääjistä. Pakkanen tuli ja aamulla lensi matot ulos. Tätikin keräilee kamojaan, pitkään onkin viihtynyt meillä. Nyt saan senkin pestä pois. Ah niin puhdistunut tunne.

Kuramyyrä: kiva, että palasit. Ihanaa, että teillä on koti kunnossa ja asiat hyvin.

Aika kauan minäkin olen täällä roikkunut, milloin milläkin osastolla.. Mutta missään en ole ollu näin aktiivinen kuin täällä.

Täytyy tunnustaa, että Helmikuisten vauvojen pinoon, en ole käynyt mitään laittamassa. Siellä oli viime keväänä sellainen sotatila käynnissä, että oksat pois. Jotenkin meni fiilikset kyllä ihan kokonaan. Ensikuussahan meidän vauva täyttää vuoden, joten uudet helmikuiset pääsevät vauvapinoilemaan Meidän vauvat siirtyisivät taaperopinoon mutta sen nyt jätän väliin.

Nyt lähtee tämä äiti pienten kanssa kyläilemään, tai kunhan pikku-ukko herää uniltaan.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille.

Puhdistunut Neppis

Nyt vaan pelottaa että kaveri ei pysy matkassa loppuun saakka, Keskenmenojakin kun on ollut. Toivotaan että pysyy ja kiitos vauvaliimasta <3

Täällä keikutaan pahoinvoivana, bussimatka meinasi olla ylitsepääsemätön mutta selvisin kuitenkin :)

Plussatuulia kaikille ++++

Eli teidän joukkoonhan olen jo listautunut, mutta kirjoittelu on ollut olematonta. Lukenut sen sijaan olen lähes päivittäin juttujanne (salakuuntelija=)

Ensinnä haluan toivottaa Lastwishille paljon onnea plussasta! Ihana juttu.

Muille toivotaan, että perässä mentäis kovaa kyytiä kaikki:)

Meillähän tilanne on se, että meidän pitäisi hakeutua hoitoihin, jos sitä viitosta haluamme yrittää. Minähän kyllä haluaisin, lievä vitosen toive on ollut olemassa jo kauan, mutta se ihka oikea vauvakuume yllätti salakalavasti täydellä voimallaan tässä joku viikko sitten.

Mies on ollut aika ehdottomasti sitä mieltä, että lapset on tässä, joten en vielä ihan tosissaan ole uskaltanut häntä houkutella hoitopolulle.

Nyt sitten mulla on epämääräisiä oireita (huimausta, huonoa oloa, mahakipua, hyvin lievää maidontuloa rinnasta ym), vaikka mensutkin oli tuossa joulun tienoilla kutakuinkin normaaleina (tai holotuspäiviä, jolloin saisi istua saavin päällä, ei tällä kertaa ollut, mutta ihan oikeaa vuotoa kuitenkin). Huolestuneena kaiken muun pelossa soittelin terkkarille, joka kuitenkin kehotti testaamaan. Vaikka en ole enää vuosikausiin uskonut ihmeisiin, niin haluttaisi testata, jotta voisin poissulkea raskauden ja sitten huolestua tosissaan näistä oireista. Mutta mies oli ehdottomasti sitä mieltä, ettei vielä kannata. Ja järkikin mulle sanoo, että katsotaan nyt pari viikkoa, kun uudet menkat tulee. Ihan rehellisesti sanottuna en kyllä jaksa uskoa, että raskaana voisin olla, koska menkat tuli ajallaan, ja vaikka ehkäisyä emme käytä, niin ilman apuja raskauden alkaminen on kohdallamme todella epätodennäköistä. Terkka kyllä sanoi, että hän on sen verran kauan istunut sillä pallillaan, että on ehtinyt nähdä monenmoista...

Sekava sepostus, mutta niin on mielikin.

Haluaisin kysyä, mitä mahdatte olla mieltä tästä meidän tilanteesta ja mieheltä salaa testaamisesta? Onko koskaan kukaan sortunut sellaiseen?

Kiva kun on tällainen palsta, kun ei oikeen oo ketään, jolle näistä vois puhella saatikka kysellä.

Nyt heräs meidän tupletti päikkäreiltä, joten täytyy poistua.

Hyvää päivän ja viikon jatkoa kaikille!

Pikkis

Ja Hemppako se myös piinailee ++++++

On viikonloppu menny kyläillessä ja eilen olimme ristiäisissä. Siel oli ihana pikkuinen vauva.. Jostain syystä mulla kyllä hyytyi koko kuume. En tiedä johtuisiko siitä kun mies on alkanu nyt puhua talonrakentamisesta...

Ei muuta kuin plussatuulia, lämpöisiä ja suloisia kaikille.

Neppis the epätietoinen

Täällähän on iso porukka kasassa. Mukavaa.

Kotosalla oleilen kun minullakin flunssa pääsi yllättämään...lapset ja mies sentäs ovat pysyneet terveenä toistaseksi. Ihmeempiä ei kuulu...tätiä odottelen saapuvaksi ensi sunnuntaina ja olotila on juuri senkaltainen, että sieltä se saapuu kovalla rytinällä.

Nyt pitää levätä kun ramasee.

Risella kp 24/29

Uusille tervetuloa; kivaa kun tulee uutta lukemista!

Jepeniako se on kans testailemassa? On se hassua kun tilassa ' melkein raskautunut' hakeutuu automaattisesti jollekin vauvasivulle! Mulle ainakin vuos' sitten kavi nain. Ja sun lapsetkin on niin samanikaisia (about) kun mullakin niin ehka siksikin ottaisin sut ilolla vastaan jutusteluun! Kun nama meitin ' uudet' eli neljatta odottavat ovat viela vauva-asteella... ei millaan pahalla! Mulla siis esikko tayttaa kesalla jo 15. Ja sun testitulos taitaisi olla viela syyskuun lapsi, etta hiukan eria kuin lokakuun, hih!

Meikalaisen piti niin pitaa matalaa linjaa; kun paniikki on jo yltymassa, mutta kun lorppo olen, ja sille ei voi itse mitaan mita tassa tulevaisuudessa tapahtuu, niin tulkoon ulos uutinen: aamun testi naytti plussaa! Pliis; ei kovia hurrauksia, vauvaliimaa otan kylla vastaan kilokaupalla!

- levinia kp:t 31/ 26-32 plussatestin aamuna! -

Onko täällä ketään joka haluis kahdeksatta? :D

Voipi olla nimittäin että meille sais tulla jos on tullakseen :) Edelliset lapset on 1 - 12 vuotta. Nuorin 1v3kk. On se kumma kun tämä ei koskaan hellitä! Nuorin kun lähtee käveleen niin siinä taas miettii että " ei ole vauvaa meillä."

Pillerit jätin pois joulukuun lopussa ja täti asusteli meillä viime viikon. ja nyt sitten hommiin! ;) Ei tässä nyt vielä mitään hehkuteta mutta aloitetaas rauhallisesti.

Suonette anteeksi myös kaikki kirjoitusvirheet ym..koska tässä koneella on aina mun lisäksi vähintään 3 pienintä :) Nytkin kuuluu: " kuka haluaa halata äitiä?" :) Ihania!! En ehkä joka päivä ehdi kirjoitella mutta joukossa pysyn jos huolitte!

Olen käynyt kurkkimassa täällä vauvakuumepuolella ja ihanaa kun täällä on omat pinot meille konkareille! Voi, kun saatais samainen pino sitten odotus-puolellekin..

Nasuli taitaa olla myös joukossa? Muistatko " Lokarin?" Taidettiin olla yhtäaikaa lokamammoissa -05? Liekö tänäkin vuonna? :)

Eli " työn iloa" kaikille ja paljon plussia! Täti muuttakoon muualle meidän kodeista koko loppuvuodeksi! :)

katasoin sen eilisen, ja sitä ennen tuli ( siis vuoden vaihteen tienoilla) 2- osainen vähän vastaava Elämän ihme, 2:lta muistaakseni. Molemmissa minua ihmetytti nuo synnytykset. Ohjelmasta sai sen käsityksen että epiduraalipuudutus kuuluu asiaan, synnytyksen ajan aataan sängyssä ja ponnistusasento on varsin epämukava. Varsinkin tuossa Elämän ihmeessä ponnistusasento oli lievästi sanottuna outo.

Nämä oli minun mietteitäni ohjelmista, omiin synnytyksiin en siis voinut näkemääni mitenkään verrata ;)

Olen jo listautunut aiemmin, mutten tainnut mitään kirjotella..

Varsinaista vauvakuumetta ei ole ollut, mutta kummasti on mielessä on uusi vauva pyörinyt =) Elämäntilanteeseen ei perheenlisäys nyt oikein sopisi, mies ei ole järin riemuissaan ajatuksesta, enkä siis todellakaan ole itsekään aivan 100% varma halustani.

Meillä on ennestään viisi lasta, kolme poikaa ja kaksi tyttöä. Pojat ovat 16, 13 ja 1v7kk, tytöt 12 ja 8. Toisaalta olisi kiva, jos olisi tuolle iltatähdellekin olemassa sisarus, jonka kanssa kasvaa, kun muut lapset ovat jo isompia. Toisaalta epäilyttää vähän tämä oma ikä, kestääkö kroppa, kun viime raskaudessakin jo oli vähän ongelmia. Ja se elämäntilanne, eli mun pitäis palata virallisesti töihin elo-syyskuulla ja kuopus siis aloittaisi päiväkodissa tuolloin. Uusi syysvauveli " vähän" mutkistaisi asioita.

Käytin sanaa " virallisesti" töihinpaluusta, sillä olen töissä yrityksessä, josta omistan itse suuren osan, ja tehnyt tässä koko ajan töitä huolimatta äitiys" lomasta" ja hoito" vapaasta" . Palkkaa saan, mutta yrittäjäasemassa olevaksi katsotaan, kun omistusosuus firmasta on noin suuri.

No, se hyvä puoli työssä on, että osakkaita on muitakin, joten yritys jatkaa toimintaansa ilman muakin. Toisaalta taas suhteet omiin työntekijöihin ja suhteet omiin asiakkaisiin joutuu koetukselle, kun olen pitkään pois kuvioista. Elleivät sitten lakkaa kokonaan olemasta :( Ja tietyt asiat on kuitenkin hoidettava, vaikka olisi millä " lomilla" .

Jaksaminenkin siis mietityttää. Arjen pyörittäminen, tai lähinnä kai arjen sujuminen, on aikasmoista tasapainoilua tällä hetkellä kaikkien aikataulujen ja työn kanssa. Iltatähtönen on vielä niin pieni, että hänellä tietenkin on omat rytminsä joiden mukaan elämää paljolti eletään ja töitä tehdään. Eli työt lepakkovuorossa yöllä :D Ikäeroa en niinkään mieti, on meillä tuossa kakkosen ja kolmosenkin välissä pienempi ikäero, tasan vuosi.

Miinuksena on vielä ne " älykkäät" kommentit, mitä seuraa kun kuudes olisi tulossa, huhhuh :p Varmaan kaikille monen lapsen perheille tuttuja :p

Mutta kun ne vauvat on niiiiin ihania Sen verran ollaan miehen kanssa asiassa edistytty, että testin hankinta on varmaan tämän viikon aikana ajankohtaista, mikäli ei muuta tapahdu =) Ei olla tosissamme oltu vauvantekopuuhissa, mutta ei olla tosissamme ehkäistykään ;) Ja jos ei nyt plussaa, niin sitten on taas hieman aikaa miettiä asioita uudestaan.

Raskaaksi tuleminen on meilläkin joskus ottanut hyvänkin aikaa. Kakkosta yritettiin yli vuosi. Kolme alkuraskauden keskenmenoakin on ollut, toisaalta taas kuopus sai alkunsa minipillereistä huolimatta :D

No, ehkäpä tässä jotain selviää tämän viikon aikana, kp on nyt 31/28-30 Ja lokavauva vissiin olis tärpistä tulossa, ennestään meillä onkin niitä vaan neljä :D

Neppis 74. Poistatin tietoni listasta viime syksynä. Olin siellä jo vuoden päivät roikkunut. Meidän pesueelle kasautui vaikeuksia viime vuonna sellaisella rytinällä, että ajattelin välillä jo laittaa tämän kuumeilunkin narikkaan. Mutta nyt kun asiat ovat taas mallillaan huomaan uudelleen sairastuneeni tähän viheliäiseen vaivaan. Todennäköisyys, että meille enää pikkuinen annettaisiin on tosi pieni; olenhan tämän porukan vanhin, elikkäs 41v.

Evakossa me asuimme 2,5 kuukautta. Ekat viikot menivät vielä ihan seikkailumentaliteetillä. Mutta uutuudenviehätyksen hälvettyä rivitalokolmiomme alkoi tuntumaan ahdistavan pieneltä. Mukavaa tuossa oli se, että me saimme siinä samalla laitettua esim. meidän keittiön ihan kokonaan uusiksi. Samoin olohuone, eteiset ja osa yläkertaa remontoitiin.

Asumme niinikään todella pienellä paikkakunnalla. Alussa, kun me kuuden lapsen kanssa tänne muutimme meihin suhtauduttiin hyvin varauksellisesti. Mutta vuosien myötä tilanne on muuttunut. Enää kukaan ei kauhistele eikä arvostele. Se, mikä aika usein ärsyttää on sääli. Vaikka tämä on hetkittäin rankkaa, niin itse minä nämä lapset olen halunnut. Ja suunnattoman onnellinen siitä, että olen heidät saanut.

Siinä menee joskus hyvä kauppafiilis, kun myyjä kysyy säälistä väräjävällä äänellä, että voi, ihankos yksin olet kauppaan päässyt.

Siirryn takavasemmalle.

Terkuin seniorikuumeilija

Tässä lueskelin kirjoituksianne ja eräs teistä mainitsi just tuon asian mihin olen erittäin monesti törmännyt. Nimittäin ulkopuolisten ihaniin kommentteihin lapsimäärästä :/

Eipä ole kuin pari viikkoa kun eräs hyvin läheinen tuttava sanoi :" Eihän sinunkaan yksin tarvi koko maailmaa täyttää." Voi että otti päähän. Eikä kyse ollut uudesta vauvasta vaan meidän rakenteilla olevasta isommasta kodista. Rakennamme siis taloa.

Jopa neuvolasta olen kuullut melko ilkeitä kommentteja. Onneksi alun pahanolon jälkeen ne voi jättää omaan arvoonsa. Itse minä lapseni hoidan. Joops.

Saapa nyt sitten nähdä kuoleeko koko lähipiiri jos meille vielä yksi tulee ;) Onneksi suku on tottunut molemmin puolin isompiin perheisiin.

Eipä tänne meille mitään uutta kuulu. Sain siivottua vaatehuoneen tänään ja pyykkiä pitää pestä joka päivä 7kg:n koneella. :) Tenavat leikkii omia leikkejään, eipä passaa mennä häirittemään :) Eilen saatiin muutamia uusia pikkuautoja ja kummasti leikit taas sujuu.

Jaahas, erotuomaria tarvitaan desibeleistä päätellen...

-heppu-

nyt pitais karvennella ens viikon perjantaille etta viitteis menna ultraan... silloin on taas se ' tuomionhetki' etta nakyisko talla kertaa sydanaanet?! toivotaan...

Mami 4:lle: LA menee tuonne 16.9 tuntuville, aikaisemminkin voi tulla, kun taalla kesat on hirmu kuumia ja raskaita ison masun kera; mutta askel kerrallaan kuitenkin...

Pikkukakkonen: En huomannut etta sullakin on jo yksi ' hyvassa' iassa oleva lapsukainen; jutustelulla tarkoitin ehka Jepeniaa, mutta kivaa on etta meita on monia viiden ja enemmankin lapsia haluavia suurperheita!

- kovin hamillinen levinia -

Pitanee nyt jatkaa tata kirjoitusurakkaa, ennenkuin on pakko menna kotihommiin!

Sairastupaa pidetaan meillakin; kakkosen jalkeen nyt kolmonen kuumeessa, onneks edellinen palas kouluun tana aamuna!

ON; ei mitaan uutta, ei uusia oireita, ei oikeestaan mitaan mika viittais etta alkais tai olis alkamatta?! Kp:t tanaan 30/ 26-32.

Palailen minakin myohemmin kuulolle...

- levinia -

loukkaavimman kommentin kuulin pari kuukautta sitten työkaveriltani keskenmenon saatuani, että älä sure, ei sun yksin tarvii koko maailmaa täyttää...

Onneks tajusi sitten samana päivänä iltapäivällä pyytää anteeks mutta edelleen tuo kaivelee ja jos ja kun plussaan uudelleen en ihan heti taida asia kenellekkään kertoa a) keskenmenon pelosta ja B) ympäristön kommenteilta säästyäkseni

ja nyt pyykkien kimppuun.... !!

Isotikru

Teillekö se rouva meiltä lähti? Todella surkeaa, en voi muuta sanoa. Täältä sympatiahalaukset ja kuulosuojaimet on päässä: anna tulla vaan kaikki paha ulos.

Vaahtikselle myös voimia tulevaan.

No niin Pearl, oikeassa osoitteessa olet. Tervetuloa mukaan.

Ei kuulkaa auttanu liehutella valkoisia stringejä.. ilmeisesti olivat pesussa päässeet muuttamaan väriä niin, etteivät isännälle kelpaa.. Tai jospa koittais laittaa ne jalkaan eikä heilutella kepin nokassa. Miehet kun ei aina tuota symboliikkaa ymmärrä ;)

Nirppanokkamunasolu ei ole yhtään kriittinen, ei ei, päinvastoin, nyt hyrrää taas hormoonit siihen tahtiin, että kelpais kuka tahansa kakslahkeinen karpaasi tai ykshäntäinensimppa. Oikein nenä pitkällä nuuhkii testosteronihöyryjä. Vielä ei kuitenkaan olla niin pitkällä, että olis lähteny niitä kylille etsimään. Aikoo kuulemma kotosalla pysytellä ja kiltisti odotella josko se omakulta löytäisi tiensä karvaporttien taa Mesilaakson hurmioon. Taitaa kuitenkin jääkausi lämmetä hiljalleen.. On ne poijjaat sen verran hommia paiskoneet, että miehuus on taas todistettu ja sekös vetoaa naiseen.

On meillä kyllä Simoja koiteltu myös kulkemalla ilman pitkiä kalsareita talvipakkasella. Eihän ne kuumastakaan tykkää mutta miten ne edes kehtaa esiin tulla kun vehje on pieni ja sininen kuin närhenmuna? Ei ole siippakultaa kuulemma paleltanut vielä.

Hui kauhia, kuka se kertoi paperipyyhemurhista? Se on kyllä kans julma tapa simppapojun kuolla, ihan tuollai vaan sivuraiteille heitetään ja sit pyyhkäistään pois yks triljoona simppaelämää. Vaikka on tätäkin tilannetta varten koulutettu oma joukkonsa. Ne ovat kärkyllä putken suulla, siinä pienessä millissä, joka tirskahtaa ennenkuin ehtii ajatellakaan ampumista, lataamisesta puhumattakaan. Tämä ensijoukko on ehtinyt matkata pitkästi kun ne toiset heräävät lakanoilta tai vatsalta tai milloin mistäkin. Tämä on luonnon keino taata syntyvyys vaikka mieskulta uskoisi itse pystyvänsä hallitsemaan tilanteen. Ei ole niin suurta miestä, että sen pienen touhutipan pysäyttäisi- hih-

Pakko lopettaa, isommat muksut tulevat selän taakse enkä vielä viitsisi alkaa heille tarinoimaan Simppasoturista ja kumpp.

Moi moi vaan..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat