Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Paino viime viikolla: 91,2kg

Paino tällä viikolla:89,9kg

Erotus: -1,3kg =))

kokonaispudotus:-1,3kg (oman urakan alusta 11,9kg)

Sivut

Kommentit (25)

Eli eilisen aamun tulokset ja vanhat mitat...

Lähtö 77,0kg

Eilen 75,0 kg

1.tavoite 69,9kg ja siitä sitten kohti kuuttaviittä

-2kg oli saldoni ja tyytyväinen olen! Olis digivaakakin mut paino vaan menee tasakiloissa, tämä tahti sopis kyllä mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja tasaisen huonosti mennyt viikko takana.. sitä kun sortui herkuttelemaankin, noh taas jatkuu paremmalla kontrollilla

aloituspaino 102 kg

paino nyt 101 kg

viikonpudotus 0

koko pudotus -1,kg

pituus 178

tavoite 80kg (välitavoite kesään 90)

nää ekan viikon tulokset on aina niin kannustavia kun tulosta tulee reilusti

aloituspaino 82,8

paino nyt 81,4kg

viikonpudotus -1200g

koko pudotus -1,2kg

pituus 171

tavoite 70kg

Viikko sitten paino taisi olla 81.8kg

Tänä aamuna 80.2kg

Pudotus 1.6kg

Mut mä en oikein usko tuohon. Olen syönyt kuin hevonen koko viikon. Eilen söin myös kakkua, karkkeja, suklaata n.200g ja vielä yöllä sipsejä, kun en saanut vauvaa nukkumaan. Siis eilen oli oikea sortumisen päivä ja tietty ystävän synttärit :) Seurailen puntarin lukuja ja laitan miehenkin seuraamaan, niin katsotaan onko se rikki vai voisiko pudotusta olla ruuantäyteisestä viikosta huolimatta!

Jee, pudotusta tullut viime viikosta 700g! Mä siis edelleen syön hyvin, herkut vaan onn jättäny pois ja lisänny liikuntaa. Tosin tällä viikolla en ole päässyt edes liikkumaan, koska ollaan oltu kauheessa räkätaudissa. Tuntuupa mukavalta kun siltikin tulosta syntyy.:)

aloituspaino 69,1

paino nyt 67,8

pudotus yhteensä -1,3kg

Paino oli tippunut täälläkin, joten tyytyväinen olen :). Tosin mulla on suuria vaikeuksia uskoa, että painoni Painonvartijoissa oli yli 80 kiloa eli kolme kiloa enemmän kuin kotona, mutta kait se on uskottava... Suunta on onneksi nyt alaspäin - niin koti- kuin Painareittenkin vaalla oli yhtä paljon pudotusta.

Alkupaino 3.1.07: 81,8 kg

Paino 10.1.07: 79,3 kg

Muutos/vko: -1,8 kg

Muutos yhteensä: -1,8 kg

Toivottavasti kaikilla meillä putoamiset jatkuu!

Aloitin oman urakkani viime tiistaina, mutta otan tämän maanantain punnituspäiväkseni ja tänään tilanne näytti tältä.

Aloituspaino 87,4

Paino tänään 86,5

Pudotusta 900 g

Ihan hyvin viikossa. Toivottavasti jatkuu samaan malliin. Mulla alkoi työt vuoden kotona olon jälkeen ja kunhan saisi itsensä pidettyä kurissa kaikista herkuista kahvitunneilla!!

Tietysti liikunnan lisääminen olisi suotavaa, saa nähdä onnistuuko. Pari tuntia viikossa käyn jumpissa ja lenkkeilyä jonkin verran.

Tsemppiä meille.

Ensimmäinen viikko takana ja eilen illalla oli punnitus pv:n ryhmässä. Pyrin laittamaan jossain vaiheessa kuulumisia. Ekalla viikolla lähti ehkä vähän liikaakin, mutta suuri osa varmasti nesteitä, jotka eivät ole raskauden jälkeen poistuneet. Vauva 18. päivä tulee 3 kk.

Onneksi olkoon kaikille pudotetuista grammoista!

Tässä oma rivi:

Aloituspaino 2.1.: 81,7 kg

Paino nyt: 78,9 kg

Pudotus: 2,8 kg

Pudotus yhteensä: 2,8 kg

Loka06

Paino viime viikolla 80,4 kg

Paino talla viikolla 81,4 kg (olo on kuitenkin kevyempi..???)

Erotus: + 1kg

Tavoite: 75 kg alkuun

Ps. Taitaa olla nestetta kertynyt lentomatkoilta kun muuten olen ollut lahes salaatti linjalla, no en ota suurempia huolia tasta pienoisesta noususta.

Aloituspaino 78.4

Paino nyt 76 kg

Painoa pudonnut tähän mennessä 2.4 kg

Tavoite kesään mennessä -10 kg

Lopullisesti piano tavoite 55 kg.

Olen todella tyytyväinen tilanteeseen, nälkää on nähty ja nähdään vastedes... no ei kai...

Makeat vaan pois ja paljon vettä.

Eli oma rivi näyttäisi tämän päivän punnituksen jälkeen tältä:

Aloituspaino: 91 kg

Painon tänään: 89, 5 kg

Erotus: -1,5 kg

Tippunut yhteensä: -1,5 kg

Tavoite: -15 - 20 kg

Tavoitetta kerrakseen, ja tuolla meidän vanhalla vaalla punnittuna ei tuu niin tarkkoja tuloksia ku saa sihtailla mihin viivaan se nyt osuu, mutta jospa sais hommattua sen digitaalisen vaan tässä paikkoin.

Lähtöpaino:88kg

Paino tänään:86,7kg

Viikkopudotus:1,3kg

Välitavoite, kesään mennessä:-10kg

ja vuoden loppuun n.20kg

Enemmän kuin tyytyväinen eka viikon jälkeen!

Vaikka nesteitähän nämä kuitenkin ovat..

Olin tosin ajatellut punnita itseni vasta pe, mutta pääsin ostamaan

tänään uuden vaa´an enkä malttanut olla " vihkimättä" sitä käyttöön ;)

Aloitin viime viikon tiistaina, mutta pidän tätä maanantaita jatkossa punnituspäivänä. Kaksi ensimmäistä päivää oli tosi vaikeaa kaikkea teki mieli. Samoin tänään, voisin syödä ihan mitä vaan. Tuntuu ettei pisteet riitä tänään mihinkään. Lenkille ehdin viikon aikana pari kertaa. Ihan hyvä, sillä tällä mimmillä on tosi huono kunto. Mä tykkäisin käydä vaikka joka päivä kävelemässä jos se vain olisi mahdollista. Välillä pysähdyn miettimään kuinka hurjasti mulla on tiputettavaa ja sitten alkaa ahistaa. Täytyy yrittää nyt vaan miettiä tuota välitavoitetta ekaksi.

aloituspaino: 94.8

paino tänään:93.4

pudotus: -1.4kg

välitavoite kesään: 10-15kg

koko tavoite 28kg tai enemmänkin

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat