Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

sen ymmärrän että asukkaat haluaa eroon mutta kuka haluaa katella jotain nyhveröitä ja jopa maksaa siitä?

annettavaa. Talossa on vasta oltu niin vähän aikaa, ettei kaikki ole vielä näyttäneet todellisia karvojaan. Siksi toisekseen sinne on taatusti tulossa vielä uutta verta.

Onko se värikkyyttä kun puhuu ja päästää suustaan typeryyksiä, näyttelee isoja rintojaan, puhuu selän takana paskaa ja märisee joka asiasta ja ei tahtois osallistua mihinkään tehtävään...?

Ehdottomasti Risto ja Minna kotiin! Risto on ihan pihalla porukasta ja jotenkin sulkeutunut persoona. Minna ei saa aikaan mitään hyvää...

Marko sentään tuo asteen kypsyyttä ja asiallista käytöstä taloon. Joskus ne hyvätkin teot ja positiivinen asenne on viihdetä talossa. Ei minua ainkaan kiinnosta katsoa kun lauma itsekkäitä paskanpuhujia ilkeilee ja tappelee talossa koko ajan.

Eiköhän se Minnaan ja Ristoon kallistu. Kyllä toi talo sen myötä tylsemmäksi muuttuu. Mun puolesta sais lähteä Mia ja Maria. Eipä ne käytännössä näy siellä kovin paljon. Eikä mun tulisi yhtään ikävä Marian ällöttäviä eritepuheita. Ilmeisesti se ei koskaan sano mitään muuta mielenkiintoista, koska joka ikisessä mariapätkässä on kyse eritteistä, pieruista, ruumiintoiminnoista.

Ja bi-seksuaalina haluan vielä kyllä tuijotella Minnan ihania täyteläisiä tissejä! Ehdottomasti. Ristossa on jotain jännää, se vielä läikkyy yli sen luonne. Odotellaan sitä.

Minäkään en käsitä sitä että just ne jotka saa asioita tapahtumaan lähetetään kotiin ja taloon jää ne jotka vaan tuijottelee maalin hilseilyä seinissä. Risto ulos. Se on vastenmielinen lima joka vaan istuu ja tuijottelee muita leuhkan näköisenä. Viihdearvo pieni ja ällöttävä jätkä. Ulos vaan.

Ei sillä, että tykkäisin hänestä hirveästi, mutta musta nuo kaksi ukkoa ansaitsevat lähdön enemmän. Ristoa oon pitänyt vastenmielisenä alusta asti, ja Marko ansaitsee lähteä, koska nyhvöili ja jätti sen tehtävän kesken. Kerrankin olisi ollut jotain vähän erilaista BB:ssa. Minna voi lähteä sit seuraavalla viikolla.

Marko on reipas tyyppi. Otti riskin. Tiesi, että on äänestyksessä.

Järjesti ennen paluutaan kaikenlaista kivaa juttua sotkemalla öisin alakerrassa. Nimenomaan alas tuleminen oli rohkea veto. Ylhäällä pysyttely päivän tai pari pidempään olisi ollut paljon riskittömämpää. Ja nyt hänen on pakko pysyä hiljaa monista jutuista, jotka olisi ehkä voinut paljastaa, jos kaikki olisi mennyt BB:n kaavailuiden mukaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat