Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tuli mieleen tuosta gynekeskustelusta. Olen joskus ajellut, mutta vältän sitä nykyään, koska sänkivaiheen kutina ja pistely on mielestäni inhottavaa. En myöskään halua edes kuvitella, miltä karkea sänki (ja sehän karkeutuu joka ajelukerralla entisestään) tuntuu kumppanista. Vahauksesta ei kai tulisi sänkeä, mutta sitä taas ei kestä sinänsä.

Olenko outo kun haluan jalkoväliini vain MUKAVIA asioita?

Kommentit (9)

Mun iho ei kestä sitä jatkuvaa ajelua ja taas se sänki on niin tuskallinen, etten pysty edes kävelemään. En siis nykyään ajele enää ollenkaan, enkä myöskään käytä pieniä uikkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

te olette vaan niin tunnottomia sielä alapäästänne, ettette huomaa.

kai se nyt riippuu karvoistakin, jos sulla on hennot vaaleet karvat niinsitä sänkee ei tuu silleen jos on mustat paksut karvat. fakta. mulla ei edes huomaa jalkakarvoja vaikken olis ajanut kuukauteen, niinvaaleet ja hennot ne on eikä kasva pitkiksi. ja kaikkeen se ihokin tottuu... mulla kyllä tuli joskus 15 v sitten enemmän näppyä ja sänkee ku tänä päivänä. anna sä vaan puskas rehottaa, miehes varmasti tykkää

Eikä se siitä kerta kerralta karheudu. Sänki on sänki, se pistelee siksi, että terä jättää karvaan kulmikkaan leikkauspinnan, itsestään kasvava karva on suipompi päästään.

Iho tottuu sänkeen, ei se muutaman ajeulun jälkeen tutita (tietysti jollain voi olla erityiosen herkkä iho, mutta esim. minulla atoopikkona ja allergikkona ei ole ongelmia, jos ei päästä liian pitkäksi)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat