Vierailija

Neuvolat eivät siis ilmeisesti ota huomioon tuota että kierto on viikon pidempi? Olisiko th linjoilla joka osaisi kertoa miksi?

Muutetaaanko se ultrassa, olen täältä lukenut että ei välillä olla muutettu vaikka olisi viikon ero, miksi?

Kommentit (8)

Itsellä aina ollut pitkä kierto, ja tunnen ovulaation selvästi. Silti tuulimunaraskaudessa sitä ei huomioitu mitenkään (siis silloin kun luultiin että kaikki hyvin). Oman kierron mukaan meni kesken rv 11+, neuvolan 12+.

Seuraavassa onnistuneessa raskaudessa joka alkoi heti kaavinnan jälkeen, tehtiin ultra rv 7 joka määräsi mikä on la.

Siis lähinnä kiinnostaa, miksi ei käytetä ultrien antamaa tietoa hyväksi ja muuteta sitä la:aa. Esim. jos mulla nyt olisi rv 42 tänään täynnä neuovlan mukaan, sitähän alettaisiin käynnistellä. Ja oikeasti mulla olisi vasta rv 41.

Ketään kätilöä, lääkäriä paikalla??

Minulla (kai) pitkä kierto on vaikuttanut siihen, että kaikki raskauteni ovat menneet n. 2vkoa yli lasketun ajan. Näin epäili lääkärikin käyvän kun kierron pituus tuli puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla siirtyi kaksi viikkoa la eteenpäin ja siitäkin vielä meni viikon yliaikaa, eli 41+1 viikolle. Kyllä tuntui pitkältä odotukselta.

Mulle on neuvolassa sanottu et la määräytyy viimesten menkkojen alkamispäivän mukaan..

Sitten ultrassa jos koko ei vastaa, niin laskettua muutetaan. Kaiketi tässäkin vaihtelee lääkärin kokemus ja koneen tarkkuus; esikoisesta sanottiin että 6 päivää koko saa heittää ennenkö muuttaa laskettua, toisesta sanoi lääkäri että 4 päivää.. ;)

jouduin käydä myöhemmin uudestaan, kun sikiö oli liian nuori.

Ei se viikko siinä varmaan niin paljon meinaa, kuin kaksi. t: 4 ko se nyt oli

muutettiin ultran perusteella jos heittoa tuli yli viisi päivää - tasan viidellä päivällä sai päättää itse muutetaanko vai ei. Itselleni osui tuo viisi päivää enkä halunnut muuttaa aikaa kun tuntui kivalta olla vähän pitemmällä raskaudessa. No, lopussa ei sitten ollutkaan niin kivaa kun raskaus meni (muka) yhdeksän päivää yli :-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat