Seuraa 

Sivut

Kommentit (32)

Itsellä menossa kp 24/n.30. Oireita on, mutta en tiedä, onko ne raskaus- vai menkkaoireita...

Ajattelin testailla lauantaina sittenkin, jos tarvetta on. Esikon plussan sain 13. pvä (ja oli vielä perjantai), joten josko tuo 13. pvä nytkin olis hyvänonnen päivä. Taikauskoa? Eh-ei suinkaan.

levinialle ja kärttylille hirrrrrmusti plussasäteitä, ois erimahtavaa, jos saatais kaikki kolme plussa tällä viikolla.

Noh, kun tallanen hatahousu olen, niin tein sen testin uudelleen sitten tana aamuna; ja plussaa naytti! En nyt kuitenkaan missaan pilvissa leiju; joten varovasti edetaan!

Ekan haamun / negan tein kp 27; nyt siis kp 31/26-32 etta tallaista!

- levinia -

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Loppuviikon viestit olikin hiukan negavoittoisia, ainakin puheet!

Talle viikolle sitten sadetellaan kaikki positiiviset voimat ja loppuviikosta alkaa plussat tuulemaan...

On edelleen odottelen, jos viela ke ollaan tassa jamassa testailen 2. kerran.

- levinia kp 30/ 26-32 -

MILJOONASTI onskuja Levinialle plussasta!!!!

Ihunaa ihunaa ihunaa!!!

Tarrasukkia ja vauvaliimaa aivan älyttömästi!!

Ja kaikille muille plussajunaan lippuja!

+++++++++++++++++++++++++

Jushka ja Naksu 14+4

Aivan mahtavaa, että plussia tulee. Varmaan tuolla syyskuisissa sitten tavataan.

Ja sylintäydeltä voimia ja tsemppiä yritykseen ja plussatuulia kaikille muille!!

Itsellä ympärivuorokautinen pahoinvointi ja aivan järkyttävä väsymys jatkuu, mutta en valita!!

jondeliini rv6+5

Onnea plussanneille!

Nyt alkaa tuntua siltä että kyllä ne menkat kohta alkaa, kp24/28. Jo pari viikkoa ollut rinnat arat ja nippaillu alavatsaa ja minä jo ajattelin että nyt tärppäsi mutta mutta....tänään on tosissaan ollut menkka kipuja vaikka vuoto ei ole alkanut, on just sellainen olo että kohta ne alkaa..vessassa käydessä on ihan pikkasen näkynyt punaista paperissa=(. No elättelen toiveita vielä maanantaihin asti mutta aika valmistautunut sihhen että ei tärpännyt tästä kierrosta. Ihmetyttää vaan tuo rintojen arkuus kun ei rinnat mene kipeäksi kuin pari päivää ennen menkkoja..... Olipas sekava tilitys=)

Voitteko kaikki ilmoitella tuolla esittelylistalla mukanaolosta kuukauden sisällä. (Riittää, kun vastaat jotain siihen pinon perään, nään sitten nimimerkit siitä.) Voisin sitten kuukauden päästä poistella nicejä, jotka eivät enää halua Syksyn toiveissa olla.

Olipa hieno uutinen! Paljon tarrasukkia matkaan!

Jo kolme plussaa syyskuuhun, vai unohdinko jonkun? Lisää varmaan tulee! Plussasäteitä kaikille! +++++

(.) Huimailu astunut kuvaan. Päätä ei voi yhtään pitää alaspäin ja yölläkin huimaa kyljen kääntäminen. Eka neuvola viikon kuluttua.

Odotuspuolella ei ole syystoiveiden pinoa. Pitäiskä jo perustaa?

Västis + Taimi rv9

Onpa upea juttu, että plussasit. Uskon, että olet vielä ilossasi varovainen, mutta me muut saamme hehkuttaa, eikös. ;) Tosi hieno uutinen.

Nyt kaikille muillekin tuhansittain plussasäteitä! +++++++++++++++

Västis ja Taimi 8+4

Tuutupiin oireet kyllä todellakin kuulostavat lupaavilta, toivottavasti plussaat.

Mulla ei ole menkat vielä alkaneet, joten hiukkasen toivoa on. En uskalla enää kohta käydä vessassa kun pelkään niiden alkamista... Testi odottaa kaapissa, on odottanut jo yli kolme kuukautta. Mieli tekisi jo testata, mutta huomiseen odottelen, jos niitä menkkoja ei kuulu.

Miehelle eilen avauduin ja kerroin ahdistuksesta ja stressistä. Sovittiin, että jos nyt menkat alkaa, niin yksi kierto yritetään oikein kunnolla ja jos ei tärppää, niin sitten pidetään vähän taukoa tässä hommassa. Ja minä keskityn hetken enemmän muihin juttuihin. Itse asiassa reilun viikon päästä vietetään tytön 3-vuotissynttäreitä ja niitäkin pitäisi suunnitella. Ja sitten heti alkaa keittiöremppa, eli keittiökin pitäisi äijien tieltä tyhjentää.

-Kärttyli kp 28/28-

Raskaustesti näytti PLUSSAA!!!

Piti tehdä se vasta huomenaamulla, mutta mies joutuukin töihin huomenna ja halusin, että se on paikalla, kun testaan. Mutta tosiaan, plussa sieltä tuli jo tänään! :) Kp 28/30-32, eli aika ajoissa olin liikenteessä. Plussa oli selkeä ja oireitakin on ollut enenevissä määrin. Voi, mä oon niin onnellinen! Toisaalta persiissä puristaa pelko, että mitenköhän tässä käy, tuulimuna on liian hyvässä muistissa... Mutta yritän nyt nauttia tästä enkä panikoida turhaan. LA näillä näkymin 23.9. :)

--freya--: Mulla kanssa himot hyrräsi *virn* ovulaation aikaan ja lopahti heti, kun ovis oli ohi. Ihmettelin vähän yliaktiivisuuttani, kun oviksen piti tulla vasta myöhemmin. No, tulikin siis laskettua aikaisemmin ja siitä siis johtui myös tuo mun aktiivisuus... Ja tärppäsi siis. :) Lykkyä pyttyyn teillekin, freya. ;)

Tuutupii rv 3+5 (niin vähän, mutta tästä se lähtee...) :)

levinia: ONNEA HIRMUSTI PLUSSASTA! Mä toivon tulevani perässä syyskuisiin...

kärttyli: Mä mietin tossa just pari pvä sitten, että oon aika kamala akka. Kun ihan selkeesti tässä kuussa oli oviksen aikoihin hirveät himot ;) ja sitten, kun ovis oli mennyt, ei huvittanut enää ollenkaan. Luulen, että osittain oli alitajuntaista, mutta osin kyllä ihan pelkkää fyysistä hormonikeikutusta...

ON: Mua jänskättää nyt oikein kunnolla! Mulla tulee nimittäin rinnoista maitoa... (Esikkoraskaudessa alkoi tulla joskus rv 20 paikkeilla.) Ei mulla kyllä koskaan esim. menkkojen takia ole tullut. Nännit edelleen tosi kipeet, rinnat turpeet ja aristavat, alavatsalla painon tunne. Janottaa koko ajan, finnejä pukkaa...

Voi, kun tämä nyt olis sitä itseään. Lauantaina kp29 siis teen testin, siihen asti kärvistelen (oletuksella, että menkat ei ala).

Menkat alkoivat sitten torstai-iltana. Eli nyt sitten yritetään vielä tämä kierto kunnolla ja sitten varmaan rauhoitun.

Vkl oltiin tytön kanssa juhlimassa tätini synttäreitä ja toisaalta oli ihan hyvä, ettei tarvinnut selitellä mitään alkoholin käytöstä yms. Vaikka joinkin vain vajaa kaksi siideriä ja juhlistä lähdettiin jo yhdeksältä. Mutta mukavaa oli.

Ja tuutupiille onnea, käykeehän kuitenkin plussanneet aina meitä muita tervehtimässä.

-Kärttyli-

Meillä on nyt jaksettu joka toinen päivä peittoa heiluttaa ja odotukset on korkealle, mutta jotenkin vaisto sanoo, että menkat alkaa. Toivottavasti tällä kertaa olisi se kuuluisa naisen vaisto ihan väärässä. Menkkojen pitäisi ensi viikolla alkaa ja oireet on ollut vähän sen suuntaiset, että sieltä ne tuleekin. Vatsa oli päivän sekaisin, kuten aina viikkoa ennen menkkoja ja tänään on sitten selkä vihoitellut. Selän vihoitteluun en kyllä muuta syytä keksi kuin että olen taas nukkunut eriskummallisessa asennossa.

Silloin, kun esikoista alettiin tekemään, otin asian jotenkin paljon rennommin. Tulee jos on tullakseen tyylillä. Pitäisi kai yrittää samalla kaavalla nytkin, mutta tuntuu olevan vaikeaa.

Lillis kp 20/27-28 (?)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat