Vierailija

Ensimmäiset liikkeet alkoivat tuntua noin pari viikkoa sitten.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asia josta mun mielestä kerrotaan liian vähän, on se, että vauva voi liikkua kauhean vähänkin ja silti kaikki on kunnossa. Kuvittelin, että vauvat ryskää mahassa ihan hirmusti.

Kun aikanaan kerroin tuntevani ensimmäiset liikkeet ja sanoin, että ne tuntuvat ihanilta, kuulin varoituksia varoitusten perään, kuinka jossain vaiheessa toivon vauvan liikkuvan vähemmän, kuinka se jossain vaiheessa puskee nyrkeillä ja kantapäillä mahanahan läpi jne.

Kumpikin vauvani on ollut niin rauhallinen kohdussa, että en kertaakaan toivonut heidän liikkuvan vähempää. Päinvastoin toivoin vilkkaampia vauvoja. Olisin mielellän kokenut sen, että he olisivat yöllä pitäneet minua hereillä tai tuikanneet nyrkillä virtsarakkoon ;-) Mutta ei, minun vauvani olivat rauhallisia luonteeltaan. Niin kohdussa kuin synnyttyäänkin.

Vauvat voi siis olla rauhallisia, eikä rv20 välttämättä tunnu päivittäin liikkeitä, varsinkaan jos istukka on kohdun etuseinässä. Vauva voi liikkua yöaikaan, ja liikkeet voivat olla niin hentosia, etteivät ne vielä tunnu.

paniikki

rv 20+6 nyt on ollut pari päivää hiljaista muuten on ollut normaalia liikkumista.

pitäiskö tehdä jotain? olen ollut kyljellään ja tökkinyt mahaan. mitään ei ole tapahtunut. tää on 3 raskaus 2 edellistä olivat aktiivisempia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat