Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

väreihin sopivaksi = uudet asusteet joka vuosi, vai valitsetteko uuden haalarin/takit + housut vanhoihin asusteisiin sopivaksi (hatut, rukkaset, saappaat jne). Vai pidättekö vain sekaisin erilaisia värejä?

Itse ostan tytöille toisiinsa sopivia asusteita, lähinnä punaisia ja haalari/takki+housut voi sit olla ihan muunkin värinen. Mutta punaiseen sointuva lähinnä. Ja sit välillä ollaan pihalla ihan kirjavissa...

Kommentit (5)

Välillä tuntuu vähän hölmöltäkin, mutta kun silmiin sattuu, jos täytyy laittaa esimerkiksi kirkkaanpunaiset rukkaset vaaleanpunaisen haalarin kanssa=(

Joka kautta kohden on yhteensä 3-4 rukkaset ja 4-6 hattua eli kyllä noita tulee hankittua. Ne vain ovat niiiiin ihania=) Reiman tuotteita käytämme ulkovaatetuksessa lähes pelkästään (joitakin Lennen ulkovaatteita ostamme myös) ja useimmiten malliston hatut ja myssyt ovat niin suloisia, että haluaisin ne kaikki=D

Turhuuttahan tämä on, sen myönnän, ja kyllä välillä rahanmeno kirpaisee, mutta eipähän minulla muita paheita sitten olekaan=)

Talviasusteissa olen suosinut tumman sinistä tytöllä ja joka vuosi on ollut haalareissa tummansinistä yhdistettynä johonkin vaaleanpunaiseen tai punaiseen. Esim. toppalakki on meillä nyt toista talvea päässä, sanoin kaulahuivi.

Kevät asusteet saa aika tehokkaasti kulutettua loppuun kauden aikana, eli sieltä ei juurikaan jää mitään seuraavalle kaudelle. Varavehkeinä on ihan hyvin mennyt pikkuisen eri sävyiset vaaleanpunaiset kintaat kuin mitä lakki ja haalarit.

Ei meilläkään mene vaaleanpunaisen haalarin kans punainen lakki päähän. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse ostan aina uudet sopivat asusteet.

Meillä ei esim peruspunasta ole lainkaan ulkovaatteissa, vaan ostan yleensä kauden värejä, ja niihin tarvii sitten aina uudet asusteet.

En esim voisi laittaa pinkin tai viininpunasen haalarin kanssa peruspunaisia asusteita...

Itse ostan joskus täysin yhteensopivat asusteet jos silmiin osuu, mutta ei ole kyllä niin välttämätöntä!

Meillä tytöt 1v2kk ja 2v9kk. Pienemmälle on vielä helppo pukea mitä itse haluaa, että näyttää silmään hyvälle. Mutta vanhempi haluaa aina itse valita hatuista tai hanskoista mitä laittaa, ja eihän lapset niin välitä minkävärinen puku päällä on ;) Joten kyllä sujuvasti ulkoillaan jos minkä värisillä hatuilla ja hanskoilla puvusta riippumatta, pääasia että kaikilla on kivaa! :)

mutta ongelmana on se, että tyttö rakastaa yksiä punaisia rukkasia yli kaiken ja laittaa ne myös sini-pinkin haalarin kanssa niinä aamuina, kun isi pukee ja vie hoitoon :-=

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat