Seuraa 

Moikka!!

Se ois takana tämän vuoden ensimmäinen painonpudotusviikko ja mulla se sujui tosi hyvin :o)!!

Sillä pysyin pisteissä ja liikuin mukavasti..yllätin ihan itsenikin tuon liikkumisen suhteen, sillä tein 2 kertaa 40min.aerobicin, hypin 4päivänä hyppistä ja kävin tietysti koiran kanssa lenkeillä, jee!!

Vaaka ei kyllä näyttänyt sitä tulosta mitä noin mukavasti sujuneen viikon jälkeen vois näyttää, mutta oon siihen kyllä tyytyväinen, sillä viime viikon painonihan oli jo sunnuntailta, joten maanantaina paino olis ollut varmasti korkeempi uudenvuoden " mässyjen" takia!

Paino oli siis tänään 80,4kg eli pudotusta mulle 300g!

Mites muilla tämän vuoden eka viikko sujui??

Tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!

t.köris

Sivut

Kommentit (30)

älä loukkaannu, mutta pakko kommentoida:

Älä ihan kaikkea suuhusi laita ja katso edes lautaselle, ettei iske vatsatautia ... (heh).

HAUSKAA LOMAA. Älä muistele meitä täällä rännän ja mutaliejun keskellä, kun sinä siellä auringossa kuljeskelet. Ota loma lomana ja paluu arkeen tapahtuu vasta sitten, kun on kotona matkalaukut tyhjennetty.

t. Minlee

Tää vuoden alku on ollut aika tahmeaa. Tosin tahmeaa se oli koko viime vuosikin. En saanut koko vuoden aikana kuin pari hassua kiloa pois. Tai sainhan toki enempikin, mutta aina tuli jokin meno ja kiloja takaisin. Sellaista jojo -elämää koko viime vuosi.

AInennvaihduntani tuntien, en maanantai pnnutukselta odottanut paljoakaan, varsinkin kun loppuviikon vaaka visiitti näytti reilua plussaa. No plussaa ei sentään ollut tullut, vaan pikkasen paino tippunut.

VIimeksi: 79.3 kg

Nyt: 78.9 kg

Saldo: - 0.4 kg

Ihan kohtuullista. Nyt pitää vain jatkaa sinnikkäästi ja ilmeisesti kirjata kaikki syömiset paperille, ei siitä muuten mitään tule. Tosin saa nähdä miten sitä jaksaa dieettiä pitää yllä, kun muutenkin talon rakennuspuuhat painaa päälle. Huomenna muuten tulee meille talotoimituksen seinäelementit. Jihuu. (niin siis jos yhdistelmäajovaunu pääsee tontille, oli meinaan kaupunki päättänyt vetää nyt tien yli kaukolämpöputket ja tehnyt varatien tonteille, sellaisen kinntupolut. Siitä pitäisi ison rekan huomenaamulla taiteilla. )

Sellaista tänne. Viikon ja vuoden jatkoja !

t. minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Perjantaina vasta muistin käydä aamuvaa' alla tälle viikolle. Ja päinvastoin, kuin muistin, niin kävin viime viikkonakin vaa' alla. Eli vko:n 1 tulos 93,5 kg ja vko:n 2 tulos 93,3 kg. Eli masentavat verrattuna joulua edeltäviin lukemiin. Mutta kuten Köris asian ilmaisi, niin sisulla taas etiäpäin. Onneksi alkoi jumppa ja menin, vaikka oli menkat just parhaassa mallissa. Hyvä, kun taivuin mihinkään..... Teki mieli lauleskella, että " kumipallona luokses pompin taas......"

Huomenna en paljoa vaa' alta uskalla armoa pyytää, mutta sittenhän on taas viikko uusi!

*Kitta75*

Ororo: Mulla on kanssa Zone elämäntapana kirja. Tosi hyvät periaatteet, mutta en jaksa olla kovin tarkkana. Siitä on jäänyt pahat hiilarit pois ajattelu ja yritänkin välttää niitä Ja se kyllä toimii! Joo olet oikeassa, että se vasta temppu onkin, että saa painon pidettyä tavoitteessa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

HEi,

Minä siirryn tuolta Perjantaipirkkojen puolelta tänne kun siellä on niin hiljaista ja sain Minleeltä kutsun.

Eli tässä hieman tietoja.

Painonpudotus alkanut Lokakuussa jolloin painoa oli hurjat 94,6kg

Paino nyt 88kg ja välitavoite Maaliskuun lopussa 81kg ja Toukokuussa toivoisin painon olevan 78kg, tuon 78kg olen laittanut tavoitteeksi näin aluksi mutta jos oikein hyvin sujuu niin haluaisin painaa 75kg, mutta 78kg:in on ihan kiva. Niin ja pituutta on 177cm

Uusia jäseniä ja ketju komeilee keulilla :O)

Tervetuloa Ororo, Mareila ja Pointzi06! Milläs systeemillä teidän kilot meinaa karista? Minä karppailen omalla tyylilläni (ei kovin tiukkapipoista), välillä lasken myös pisteitä, sitten pidän kasvissosekeittopäiviä, vesimelonipäiviä jne...Kaikkea vähän iloisesti. Salilla pyrin käydä 3 krt viikossa + sitten jotain aerooppista siihen lenkkiä tms.

Nyt tietoja kehiin...

Paino viime viikolla 83,2 kg

Tänään 82,3 kg

Pudotus - 900 g

Tais mennä se joulunjälkeinen tulos turvotuksen piikkiin. Olen kyllä nyt liikkunut paljon, mutta syönytkin hyvin ihan perus kotiruokaa. Puolet lautasesta olen vuorannut salaatilla. Illalla rouskutellut pinon porkkanoita. Ostin muuten uuden uimapuvun ja ois tarkoitus lähteä testaamaan sitä huomenna. Mullahan oli tarkoitus uida salin lisäksi, mutta se on jäänyt. Nyt koittasin käydä kerran viikossa uimassa.

Mukavaa loppuviikkoa!

Laita vaan se 65,3 välitavoitteeksi, ja hyvin voi laittaa maaliskuulle välitavoitteen, tuo tammikuun tavoite on vaan itseäni tsempaamaan =)

Ja pituus on 168, sitä BMI:tä varten

Mareila

Samaa hiljaiseloa olen minäkin ihmetellyt. Tämä tämmöinen " pelkkä tulosten ilmoittelu" ei kauheasti tsemppaa. Tosin eipä minunkaan taholtani juurikaan muuta sanottavaa ole ollut, mutta silti.

Katsellaan ja odotellaan vielä hetken aikaa. Jos ei ääntä ala kuulumaan, keksitään jotain muuta tilalle. Uusia jäseniä ei ehkä tyrkyllä ole, sen verran moni ryhmä on aloittanut nyt vuoden vaihteessa. Joten ainoaksi ratkaisuksi taitaa sitten jäädä ryhmän vaihtaminen (nimi siinä kyllä vaihtuu, mutta jo porukalla siirrytään, säilyy ainakin muutama tuttu). Mutta palataan vasta parin viikon kuluttua noihin asioihin. Nautitaan vielä sisukkaista ajoista.

t. minlee

Yhteenvetoa joulun jäljiltä.

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuussa 2007. (ennuste on laskettu viikolta 49).

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (maaliskuussa 2007) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

69.5 kg, 65.8 kg, 71.9 kg, 2.4 kg, -2.4 kg, 6.1 kg,

20 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 27.1

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 77 kg, 80.7 kg, 1.7 kg, 7.3 kg, 3.7 kg,

31 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.6

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 79.3 kg, 1.0 kg, 16.2 kg, 3.5 kg,

22 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.0

[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]

101 kg, 76 kg, 79 kg, 0.0 kg, 22 kg, 3 kg,

14 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.3

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 83.2 kg, 1.2 kg, 7 kg, 5.6 kg,

22 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.5

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 83.9 kg, 0.2 kg, 8.3 kg, 6.9 kg,

15 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 28.4

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 90.9 kg, 0.0 kg, 4.7 kg, 3.7 kg,

12 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 33.4

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 80.5 kg, 1.3 kg, 6.5 kg, 3.5 kg,

9 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.0

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 75.6 kg, 0.0 kg, 3.4 kg, 4 kg,

17 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.4

[color=fuchsia][b] eatni [/b]♥[/color]

61 kg, 57.1 kg, 61 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.9 kg,

13 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: - => -

[color=blue][/size][size=2]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite). Tässä yhteydessä ei ole huomioitu niitä, jotka eivät ole ilmoittaneet tuloksiaan vähään aikaan:

[b]

1. sija => Hätähousu : 9 vkoa

2. sija => Kitta75 : 12 vkoa

3. sija => Eatni : 13 vkoa

4. sija => Sininen : 14 vkoa

5. sija => Emonamoha : 15 vkoa

6. sija => Kaneli : 17 vkoa

7. sija => ht.78 : 20 vkoa

8. sija => Minlee : 22 vkoa

9. sija => Katti26 : 22 vkoa

10. sija => Körömölli : 31 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: eatni, Emonamoha, ht.78, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Sininen31

Laihduttajia: 10

Painomme oli alussa: 859 kg

Painamme nyt: 786 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 742 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: +7.8 kg

Kokonaispainonpudotus: 73 kg

Matkaa tavoitteeseen: 44 kg

[/color][/size]

- Minlee

Joulu meni ja meni sitten uusi vuosikin siinä ohessa... Lapsilla oli muutamat korvatulehdukset ja hieman muuta menoa.... ja kun on laiska ja heikko ihminen, niin sitten sitä on. Eli vaa' alle en ole ehtinyt, vaikka koko viikon olen sitä yrittänyt. Ja ehkä hieman on tuolla takaraivossa sellainen kutina, ettei siitä hypystä kovin iloista mieltä jää. Mutta itsepä olen tässä laiskotellut.

Mukava saada uusia mukaan:) Kyllä tämä tästä, kunhan taas saan menovaihteen päälle. Tällä viikolla alkoi onneksi arkirutiinit pyörimään, kun lasten menot alkoivat. Ne lapset, niin hyvä tekosyy kaikkeen......;) Mutta mukana ollaan ja toivon mukaan saan vielä tälle viikolle jonkun lukemankin.

Ja nyt nukkumaan, se kuulemma edistää laihtumista!

(((Kitta75)))

Tänään ei juu ollut hyvä päivä (laihiksen kannalta) muuten kyllä, oltiin ystävälläni kylässä ja siellä tuli popsittua vähän kääretorttua (oli tosi hyvää) Ajattelin kuitenkin stepperillä vähän steppailla tässä illalla ja vatsalihaksia ja muita. Nyt alkuillasta söin jauhelihapasta laatikkoa.

Miten aion kilot karistaa: Olen kehitellyt oman tavan elää sen pohjalta mikä on helpointa. Aamulla en syö mitään (tiedän ei järin fiksua, mutta a) aamiainen ei ole ikinä maistunut b) jos syön aamiasta, koko päivänon nälkä) Päivällä liikunnan jälkeen (stepperi/keppijumppa+vatsa, selkä yms lihaksia) vihanneksia/hedelmiä tai ruisleipää raejuustolla ja kurkulla tms. Illalla syön sitten kunnon ruokaa. Juomisena vesi, kivennäisvesi, piimä ja välillä jäätee/light limu. Tähän mennessä on toiminut, yhteensä on lähtenyt 6 kg siitä kun aloitin, eikä nälkä vaivaa ollenkaan

Meille tuli esikoisen kaveri leikkimään, joten menen poikia pamentamaan. Kuopus (ikää siis ruhtinaalliset 1v8kk) kovasti säheltää mukana =)

Hätähousulle oikein hyvää lomaa =)

Mareila

Hyvä juttu, että saadaan uusia sisukkaita naisia mukaan:

Tervetuloa Mareila ja ororo!!! (Muistinkohan sinnepäinkään oikein...)

Matka kohti laihempaa minää on taas jatkunut. Joulu tosiaan toi lisäkiloja ja uudenvuodenaika vielä enemmän, mutta nyt taas jatketaan. Tosin kyllä lähden nyt reissuun kahdeksi viikoksi, että sen jälkeen vasta aloitan tosi toimet ja kesällä aion olla " laiha ja kaunis" ...

Mutta mutta:

Paino viime viikolla: 80,5kg

Paino tänään: 80,0kg

Muutos: -0,5kg

Mulla oli vielä syksyllä haaveena, että saisin pudotettua ennen tätä meidän matkaa paljon enemmänkin kiloja, mutta ei ne vaan niin helposti putoakaan. Mutta ihan hyvillämielin kuitenkin olen reissuun lähdössä. Urheilun ansiosta on kuitenkin vähän kiinteämpi olo. Ja ehkä siellä ei kaikilla muillakaan sit kuitenkaan ole niitä " missivartaloita" ...

Siis kahteen viikkoon mua ei sit näy, koittakaa pitää tsemppi päällä! Tää tyttö pakkaa matkalaukut ja kääntää nenun kohti Thaimaan aurinkoa. Enkä meinaa katsoa, mitä suuhuni laitan tai kurkkuni huuhdon. Ne kilot tulee, mitkä on tullakseen.

Toivotteleepi

-Hätähousu-

Miten multa jotenkin meni ohi, että oltiinha me saatu kolmaskin uusi sisukas:

Tervetuloa myös sinulle Pointzi!!!

Toivottaa, toheloiden tohelo

-Hätähousu-

Mareila kyseli miten muiden viikonloput meni ja mulla se meni ihan hyvin..tavalliseen tapaan siis, sillä mulle ei kyllä yleensäkään viikonloput oo yhtään sen vaikeampia kuin arkikaan ;o)!!

Miehellä oli synttärit ja muutama vieras kävi ja sitten oltiin muksujen kanssa sukulaisten luona nuuttipukkeina, josta saaliina hirmuiset kasat karkkia eli eilen en syönyt tarjotavia, mutta tänään oon pari namia napostellut, mutta pisteissä pysyin..tosin nyt on pisteet syöty ja loppuilta menee vihanneksilla yms. 0pisteen tuotteilla, jos nälkä yllättää, tosin nyt ei siltä tunnu!!

Huomiseen!!

köris

kerran viikossa kannattaa mielestäni punnita. Ja olisi tosi hyvä jos painonpudotuksen jälkeen jatkettaisiin tsempaamista =)

Mareila ( nyt oikeasti häivyn)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat