Seuraa 

En ainakaan huomannut uutta aloitusta tälle viikolle...

On tosi kiva lueskella muiden elämänmenosta ja huomata kuinka paljon yhteneväisyyttä isoissa perheissä on :)

Aliisalle: Olen tosi pahoillani tilanteestasi! En osaa sanoa sinulle, kun että voimia paljon ratkaisun tekemiseen. Toivottavasti pääsette miehesi kanssa molempia tyydyttävään ratkaisuun. Itse odotan nyt viidetta ja olen opiskelija, joka on jo opintotukensa käyttänyt ja kaksi nuorintakin päiväkodissa, joten lapsilisien lisäksi tuloni ovat nolla. Mieheni on töissä. Meillä on asuntolainaa ja autolainaa ihan kiitettävästi. Kuitenkin haluan sinua kannustaa sen suhteen, että raha-asioilla on mielestäni aina taipumus järjestyä jollain tapaa ja mielestäni teidän tilanne ei kovin toivottomalta näytä. Rahan riittämisestä en siis huolehtisi, ennenminkin sinun ja miehesi väleistä. Koitahan jaksaa!

Mitäs sitten... Pitäisikö meidän tehdä jonkinlainen esittelykierros, kun uusiakin on mukana aika paljon? AIka paljon on ollut puhetta asumistavasta, autoista jne. niin tulisi nekin sitten siinä samalla taas kerrattua :) Aloittakaanan juttunne esittelyllä, jos ajattelette sen olevan hyvä idea! Minäkin sitten esittätäydyn tarkemmin, jos innostutte :)

Omasta olosta... Ällötys helpottaa (luojan kiitos), mutta silti mieleen hiipii ajatus, että onko kaikki hyvin, kun nyt ' jo' helpottaa. Huomenna nt-ultra, jota odotan kauhun sekaisin tunnelmin. Viimeisin keskeytynyt raskaus huomattiin juuri tuossa ultrassa ja kaavintaan jouduin. Neuvolassa kun ei viimeksi sydänääniä vielä kuulunut, niin siksikin olen aika vauhkona. Onneksi mies pääsee mukaan tohdittajaksi! Kertoilen sitten huomenna tovottavasti hyviä uutisia.