Vierailija

Tai jos miehesi jäikin kiinni ja sanoi kyseessä olleen ns. yhden illan juttu, vaikkei niin ollutkaan. OLisitko onnellisempi siinä luulossa vai haluaistko tietää koko totuuden?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

totuudella kun on tapana tulla jossain vaiheessa kuitenkin julki! Myöhemmin suhdetta on todella vaikea korjata, kun on pitkään elänyt valheessa ja luottamus toiseen silloin mennyttä.

Ja se olisi mieheni viimeinen teko minulle, keräisin tavarani ja lasten tavarat ja lähtisin. Minua on edellisessä suhteessani petetty ja annoin anteeksi ja mies lupasi että ei petä enää muta tosi asia on niin että kerran pettää niin pettää siinä suhteessa uudestaan.

Voisin itse valita miten suhtautua asiaan. Jos en tietäisi ja saisinkin joskus myöhemmin tietää niin todennäköisesti en tiedä vihaisinko itseäni vai miestä enemmän. Kuvottaa ajatus että itse elelisi ihan tyytyväisenä ja toinen puukottaa selkään.

Haluaisin tietää suhteen ja myös yhdenillan jutut. Jos ollaan kerta jo sitouduttu olemaan yhdessä, niin siinä suhteessa ei sitten petetä, ei kumpikaan osapuoli. Hyi, en haluaisi varmasti edes koskea mieheeni pitkään aikaan jos hän olisi minua pettänyt. Ja kuuluuko pettäminen suhteeseen? Ei todellakaan minun mielestäni. En ymmärrä pettämistä, enkä tule ikinä ymmäertämäänkään!

Etenkään mitään yhden illan juttua. Mutta jos kyseessä olisi suhde, joka vaikuttaisi perhe-elämäämme, niin olisihan sitten hyvä tietää, mikä kaihertaa. Ehkä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat