Vierailija

Nyt olis sitten maanantai, kaikki vaa`alle hyppy! Reippaasti vaan..

Tuloksia?? Ensi reaktio? Ootko tyytyväinen? Entä pitikö eka viikko? Missä petrattavaa??

Kommentit (12)

Eli aloitin siis tiistaina karppailemaan. Kolme päivaa meni hyvin, söin paljon kasviksia ja kävelin paljon. Mutta mutta...perjantaina ja lauantaina söin herkkuja kun meillä oli vieraita. Sunnuntaina taas ryhdistyin. Ja nyt aamulla punnitsin, kilo tippunut! Jihuu, pelkäsin nimittäin että se viikonlopun syöminen pilaisi koko homman.

Karppaaminen on muuten ihan ok, mutta esim. kylässä syöminen on hankalaa. Jos tietää että on kotona ja voi ennakoida syömisensä,menee hyvin.

Tänään aion tehdä jotain mansikka-kerma jälkiruokaa, makeutettuna makeutusaineella. Ja kaalilaatikkoa.

Tsemppiä muille!

T. Meiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli viime viikolla vaaka näytti vielä 75 kg, nyt aamulla 74. Perjantaina jätin kaikki namit pois, ja olen tehnyt pitkiä kävelylenkkejä koiran kanssa. Tänään alkaa jumpat ;=) Ihan tyytyväinen olen, eilen olisi tehnyt mieli suklaata, mutta onnistuin torjumaan sen. Ärsyttää vaan, kun haluaisin olla jo sellainen 60-kiloinen ;=) mutta nyt siis tavoite 10 kiloa pois kesään mennessä; aluksi kilo/viikko tuonne 68 kiloon asti, sitten ½ kiloa viikossa.

Bluessparrow

Vielä 7,4kg jälellä. Eilen kyllä lipsuin ja söin 200g panttereita ja pienen palan jäätelöö. Muuten olen hyvin pysyny kuosissa. Enkä ole tehnyt muuta kuin välttänyt sokeria ja kuorittuja jauhoja.

Mulla lähti kilo! 9 olis jäljellä.. Hui kun se kuulostaa pieneltä määrältä!! Mut tuska saada se tippuun.. :(

Yhen vapaan pidin urheilusta ja kävin yhellä hullun raskaalla spinning- tunnilla. Upee olo sen jälkeen!! Suosittelen sitä kokeileen!!

Muuten vaan lenkkeilin kevyesti ja vähemmän kevyesti.

Oon koittanu jumppailla ja venytellä. Masua ei aina muista pitää sisässä.. :D

Morkkikset ny vaan sivuun 4. ja syöt kunnolla; älä näännytä ittees, tulee heti parempi olo kun syöt vähän!

*Keiju*

Itse kävin vaa' alla eilen eikä vielä ollut tuloksia. Eli vielä nytti 86kg. Tosin aloitin keskiviikkona... Ruokavalio on pysynyt kevyenä, eilen teki mieli makeaa, mutta join vain Pepsi Maxia. Kerran kävin spinningissä, kerran tunnin lenkillä. huomenna uudestaan spinningiin. Kyllä se tästä:)

Lolalola

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat