Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt av-mammat terästäydytään! Meidän lapsemme saattavat olla ensimmäinen sukupolvi, joka elää lyhyemmän elämän kuin vanhempansa. Ja mikä on syy tähän: LIHAVUUS!!! Lasten kasvava ylipaino on tikittävä aikapommi, johon on puututtava! Olkaamme siis itse esimerkkejä lapsillemme ja pitäkäämme elämäntavat terveellisinä ja kilomme kurissa. Tehdään vuodesta 2007 suuri läskisotavuosi!

Kommentit (10)

Mut panoksia löytyy sotaan!

Ei läski lähde jos se ei jossain tunnu! Kuka sano et laihtuminen on hauskaa!?

Kipu on kivaa ja tuska tapa elää!

*10 kiloo tulee täältä Keijulta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin mä olen aina tykännyt liikkua, joten siinä puolessa ei ole petraamista. Oon vaan syönyt väärin ja liikaa, ja tohon uudenlaisen syömiseen opetteluun suhtaudun niin, että se on hauskaa. Meidän ennen niin tylsät arkiruoat ovat menneet uusiksi, kun kokeilen erilaisia uusia reseptejä. Ja katselen lehdistä ja vaatekaapistani ihania vaatteita, joihin vielä joskus (taas) mahdun. Ja kaikkein hauskinta on nähdä joka viikkopunnituksella hieman aiempaa pienempi luku.

yksi paras puoli on se tunne joka valtaa mielen kun katsoo peilistä hoikempaa kroppaa!

ja olotila, kun aamusella ei vatsa jo valmiiksi piukota vaan on ihan kivan litteä...

itsellä on laihdutettavana vain 5 kiloa,

joista siis lähti jo ekalla viikolla 2,

mutta silti huomaan kuinka itsetuntoni taas nousee kun mahamakkarat häipyy!!!

tsemppiä kaikille laihduttajille!!!

minusta ainakin on oikein hauskaa kun ei väsytä tai tee pahaa.

Ja sellaisiakin diettejä on ettei tarvitse jokaista suupalaa laskea ja miettiä.

Minulla ainakin toimii hyvin ja helposti semmoinen että syö puoli kiloa kasviksia päivässä, niin tylsältä kuin se kuulostaakin. Sen lisäksi saan syödä kaikkea mitä jaksan ja mitä mieli tekee.

Tuon kasvismäärän jälkeen ei tosiaankaan paljoa jaksa syödä eikä kovasti tee mieli makeaa :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat