Vierailija

Kommentit (13)

Luxus-hytti on tyypillisen kahden tai kolmen tähden hotellihuoneen näköinen hytti, erona tavallisiin lähinnä se, että on parisänky ja pieni huono kuohuviinipullo jääkappissa. Niin, on siis jääkaappi. Näin Vikingillä, johon saatiin pummitut luxus-liput tässä joskus.

Mutta tavalliset hytit on kyllä vielä ankeampia. Jos on menossa laivalle bilettämään, tuskin kannattaa maksaa ekstraa. Jos on matkustamssa jonnekin, tuskin silloinkaan kannattaa maksaa ekstraa. Jos siis ei ole rahaa kuin roskaa niin, ettei haittaa.

Jos saa ilmaiset liput ja menee laivalle vain jotain tehdäkseen ja huvittaa koko laivatouhu, niin luxushytti on ihan kiva. Tässä minun mielipiteeni...

eipä ole tarkoituksena hytissä muuten olla, kuin nukkua yöllä, joten siihen tarkoitukseen ihan tavallinenkin hytti kelpaa. Mielummin laitan ne hyttiin menevät rahat laivallakin muuhun käyttöön.

Tietty jos rahaa liikaa muutenkin, ilomielin tietysti ottaisin luxushytin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mikä lasketaan luxus hytilsi. Meillä oli viimeks seaside hytti ja todettiin et huonompaan ei enää mennä. Me lähdetään laivalle syömään ja rentoutumaan yhdessä poissa kotoa. Mies kun yrittäjänä ei muuten osaa kunnolla rentoutua kun kotona olis aina joku työhomma.

" parisänky" eli kaksi sänkyä vierekkäin, välissä metallitanko, joten vierekkäin ei voinut nukkua ellei ahatutunut toiselle puolen sänkyä. Ainiin olihan siellä myös ikkuna ja tv. Mutta tv:tä en tullut sinne katsomaan, joten

maksamani 170 ¿ oli todellakin liikaa sellaisesta hytistä PRKL! Jatkossa matkustan tavallisessa. Kiitos.

Sviitissä on kyllä upea iso terassi, mutta commadoren pikkuparveke ajoi ihan saman asian. Turha maksaa sviitistä kun commadore ajaa melkein saman asian. Huonompaan hyttiin en lähtisi.

Ja juu, omalla rahalla nuo matkat (ja hytit) on maksettu. Ja onhan se selvä, ettei laivalla paraskaan hytti vedä vertoja hyvän hotellin huoneelle.

Sinne alakerran hytteihin en suostu menemään, mutta kyllä mulla kelpaa ihan ikkunatonkin hytti, jos olen aikuisten kanssa matkassa. Lasten kanssa menen mieluummin ikkunalliseen hyttiin. Siljalla kelpaa siis vaikka promenade-hytti ihan hyvin. Tällä hetkellä olen kyllä niin kyllästynyt työmatkojen takia laivamatkailuun, että pitäis olla sviitti, että lähtisin Päivä Tukholmassa -risteilylle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat