Seuraa 

Ja uutta pinkkaa kehiin! :)

Sivut

Kommentit (20)

Tänään tuo aamu vähän venähti... ;)

Tansem, tässähän se etenee. Tutkimusta väännän, vielä pari haastattelua pitää tehdä ja kirjoittaa vielä aika paljon teoriaa. Mut ylipäätään joku vaivaiset 25 sivua uupuu ja sehän ei oo kyllä loppujen lopuksi paljon. Tulee yllättävän nopeesti jos vaan ottaa itteään niskasta ja kirjoittaa vaikka 5 sivua päivässä. Viime keväänä tein henk.koht. enkkarin ja kirjotin 23 sivua päivässä!! Istuin koululla 8-21. :) Tahtoo valmistua!!!

Heräsin eka kerran tossa viiden jälestä ku mies lähti töihin. (Aivan, töihin sillä on vielä tää viikko ja mahdollisesti osa ens viikkoa töitä ennen lentoa!!) Olin siinä sitten sen verran unenpöpperössä, et luulin tottakai, et nyt se lähtee sinne Libanoniin ja pomppasin pystyyn. Uni ei sit enää tullut, joten aattelin, et samapa tuo.

Tansem, pitkästä aikaa!! :) En mä kyllä ois myöskään uskonut, et meillä konkreettista edistystä tai yrityksen aloitus vielä tänä vuonna ois ollut eessä, mutta kun ukko osoitti jo jonkinasteista ymmärrystä mun vauvahaaveita kohtaan..Dämit. ;)

Jep jep, mä lähen nyt aamukaffelle ja palailen sit päivemmällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aina mukava saada uusia " naamoja" :)

Niin Milenna, pääsee sieltä aina parin kuukauden välein kahden viikon lomalle. Nämä on ihania nämä äkkilähdöt, nyt on sit kaks viikkoo tasan aikaa hoitaa asiat täällä päässä kuntoon. Ihana äitini pamautti heti asiasta kuultuaan, että mitenkä kotiin muutto hoidetaan (siis vanhempien luo)??! :O. Melkein 25-vuotiaalta tyttäreltään kyselee tollasia! Mun ja äitin välit on vähän sellaiset, et tuollaisia ei kysellä vaan huolehtimismielessä vaan nimeen omaan piikitysmielessä. Ei äipälle ollu pieneen mieleenkään tullut ajatella, että tämä on ehkä miehenkin koti...

Minjuska, mä oon kans huomannu vauvakuumeen olevan hyvin tarttuva tauti. Itsellä ei tosiaan oo muksuja, mut kaverit tuntuu lisääntyvän eksponentiaalisesti aina vuoden aikana. :)

Tällaista tällä kertaa, nyt pitää lähtä asioille. Palailen taas päivän mittaan. :)

hyppäs taas ihan huippulukemiin ton nelosen dokkarin vuoksi.. :) Ehkäpä me sitten loppu vuonna katotaan asiaa. Minä kun niin kovasti haluaisin jo lapsia..Niinku varmaan me kaikki täällä!!! ;)

Päätinpä minäkin sitten liittyä tänne kuumeilijoihin pitkän tovin päästä :)

Oma tilanne sellainen että viimeinen liuska syöty ja nyt ei kun onneeaan koittelemaan. Saas nähdä koska se onni sitte poikii tulosta.

Onko teillä kokemuksia siitä kuinka kauan yleensä noin viiden vuoden pillereiden syönnin jälkeen menee ennen kuin tärppää?

Olen kuullut että puhutaan monista kuukausista?

Mutta hauskaa perjantai-illan jatkoa kaikille! :)

Uusi viikko ja uudet kujeet....On oikeasti todella ihanan energinen olo kun vaaka näytti tänään 2,7 kg vähemmän kuin viikko sitten!!! Laihdutusprojekti on siis hyvässä vauhdissa ja odotan oikein innolla jo kevättä ja kesää kun taas mahtuu vaatteisiin jotka tuolla kaapissa ovat odottaneet aikoja parempia. Kuopuksen jäljiltä jäi ihan liikaa tuota ylimääräistä, nyt on hyvä aika sulatella ne pois.

Vauvakuume se jyllää jossakin taustalla. Nyt vaan täytyy malttaa mielensä, mies olisi jo suostuvainen kolmanteen mutta itse haluan välillä muutakin kun tätä kotiäitiyttä on takana jo 6 vuotta.

Oikein hyvää viikkoa muille haaveilijoille, ei anneta sateen masentaa!

Sera-82, kuulostaa oikein mukavalta, et työ vähän uudistuu. Minä sanoin itseni irti maanantaina töistä, koska pitää se ont kirjoittaa..nyt oon jo katellut sitten uutta työpaikkaa. Tulee niin kauheen syyllinen olo, jos ei oo koko ajan töissä. Työnarkomaani in training.. ;)

Mitäs giltseillä on viikonloppusuunnitelmia? Tänään lähetään ukon kans vähä rimpsuttelemaan ja huomenna aattelin sit, et kävis hakeen jotain kiinalaista ruokaa ja kattelis leffoja. :) Sunnuntai on tenttiin lukua varten.

Huomenta.

En tiedä onko tämä paikka, jonne kuulun tai olenko edes ite ihan tosissani tämän vauvan kaipuuni kanssa, mutta jonnkein on saatava purkaa..

Tilanne siis tämä: minä täytän tänä vuonna 32, mies täytti 41, lapset t 6v, p 4v ja t 4kk ja vauvakuume. Ihan järkyttävää. Samoin kuin (anteeks en muista kenellä) jollain toisellakin täällä, vauvakuume iski lähes synnärillä, kun tää 4kk oli saatu syliin.

Olin ihan varma koko kolmannen raskauden että tän viimesen kerran kun vielä jaksan odotella ja ponnistaa ja sit tuubat tukkoon, mutta kun pääsin pieneni kanssa sylikkäin, haistoin tuon vauvan tuoksun (huumaava), kosketan tuota ihoa....joten kaksi viikkoa myöhemmin totesin miehelle että unohda koko sterilisaatio, en olekaan enää varma, että tämä olis viimenen, eihän tää voi olla, kato nyt miten sulonen...

Ja tilani vain pahenee päivä päivältä. Kun tuo mies ees sanos selkeesti oman kantansa mutta kun ei...kun kysyn siltä että no onko tää meidän viimenen niin se vaan vastaa " eihän sitä koskaan tiedä" . Mulle olis helpompaa kun sanos selkeesti joko EI tai KYLLÄ.

Mulle ei hormonaalinen ehkäisy käy (ei tällä hetkellä mitään ehkäisyä) mutta mulla on pco joten vauvautuminen on aina vieny aikaa eikä yksikään ole yrittämättä/" vahingossa" alkuaan saanu. Mietityttää kovasti että olsikohan raskautuminen vielä mahdollista? Ja mielellään hoidoitta? (ei kyllä olla isoja hoitoja tarvittu clomeja korkeintaan) Ja sitten vielä sekin että meillä menis koti (menee kyllä muutenkin, 75neliötä ja 5 ihmistä nyt, mutta nopeutus) vaihtoon isompaan, autoon ei enää mahduttas eli ei se neljäs meille kovin halvaks tulis sen puolesta.

*huokaus* kun tietäs mitä tulevaisuus tuo...

Minjuska

Taidanpa kuulua! Pakko mennä päiväunille (tyttö sairaana joten ollaan tämä päivä kotosalla) mutta pikaisesti vaan ilmottauduin. Joku murehti työelämään kiirehtimistä: mulla oli sama tilanne ku sain esikoiseni. Olin juuri valmistunu enkä ehtiny vielä työelämään kun jäin jo äitiyslomalle. Tyttö oli 1v4kk ku laitoin perhepäivähoitoon ja kuin hengenhädässä menin äkkiä töihin ku pelkäsin että pian olisi liian myöhäistä...Eipä olisi ollut kiirettä! Mun alallani töitä riittää taatusti vielä vuosiksi eteenpäin. Olisinpa vaan ollut edes hetken vielä kotona, niitä hetkiä kun ei enää takaisin saa. Toisaalta kyse oli myös perheen taloudellisesta tilanteesta eli oli pakko mennä töihin että saatiin voita leivän päälle. Mutta jos sulla ei ole taloudellisesti kiire työelämään niin sanoisin että älä kiirehdi töihin.

Mun tilanteesta enemmän aloittamassani ketjussa " tahtoo vauvan mutta..."

-miina-liina

Tansem: kiitos kutsut meni ihan hyvin ei ollut paljoa väkeä, mutta mun ihana kummityttöni joka on nyt 3 vko ja 2 päivää vanha.. sain pitää ke häntä ekaa kertaa sylissäni ja oli ihanaa..

KP

Opinnäytetyö odottaa jälleen tekijäänsä..tuli kyllä tuo miehen lähtö vähän huonoon saumaan siinä mielessä, et mun pitäs saada koko homma valmiiksi helmikuussa!! :O Apua apua!

Miten muiden keskiviikko sujuu?

Kinttunen: Et ole tämän pinon ainut työnarkomaani... Täällä toinen nostaa kätensä ja ilmoittaa kuuluvansa samaan kastiin.. Ihanaa eka viikonloppuvapaa 3 kuukauden jälkeen..

KP

Toivottavasti ei haittaa että käyn täälläkin viel moikkailemassa, vaikka yritys onkin jo alotettu?

Joannalle tsemppiä, hienostihan tuo on alkanut! Mulla ois kans tiputettavaa painossa, mut ei vissiin oo tarpeeks hyvä itsekuri, et sais otettuu itteensä niskasta kii:(

Kinttunen; Voi että sen miehes kans..pääseekö se sielt välillä siis kotiin vai onko se koko 10kk siel putkeen? Sori tyhmät kysymykset, mut en tiiä noista jutuista mitään..:/ Jaksuja sulle kuitenkin!

Omaan napaa ei mitään uutta, seuraavaa ovista täs ootellaan..

Täällä on toivuttu vatsataudista. poika ei sitä onneks jostain ihmeen syystä saanut ja mieski onneks selvis vähemmällä ku minä. Töissä kävin eilen ja mun toimenkuvaa ilmeisesti muutetaan aika lailla kun palaan kuukauden päästä takas töihin, kuulosti oikein hyvältä.

Täytyy taas mennä vahtii tota yhtä elohiirtä, on käyny ihan ylikierroksilla muutaman viikon.

Onpas sitä taas laiskistunut, kun en oo tänne kirjotellut varmaan viikkoon vaikka oonkin joka päivä käynyt lueskelemassa näitä sivuja.

Joanna-74:

Tsemppiä kovasti laihdutukseen ja hyvinhän tuo on lähtenyt näköjään käyntiin!

Kinttunen:

No voi harmi, kun sen miehes pitää nyt sinne rauhanturvaajaks lähtee :( Kovasti voimia ja tsemppia lähettelen, että jaksasit taas piristyä. Valitettavasti ei meilläkään kyllä varmaan tän vuoden puolella mitään edistystä tän kuumeilun suhteen tapahdu (pessimisti, kun olen niin en usko että mies yhtä-äkkiä rupeis ehottelemaan et hommattais vauva).

Jaahas, koulu taas tänään alkoi ja mulla onkin aika kiireinen kaksviikkonen nyt eessä, on joka päivä kouluu varmaan 8-16 (labraharkkoja niin ei ihan tarkkoja aikoja tiedä) ja sit ens viikolla on kaksi tenttiä.

Oon ollut tässä viikonlopusta lähtien myös sairaana, flunssaa, kuumetta ei oo mutta nenä vuotaa, kurkku kipee ja muutenkin tosi sairas olo. No jospa se tästä rupeis jo helpottamaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat