Seuraa 

Uusi pino uudet jutut..

Sivut

Kommentit (45)

Olen ollu koko päivän reissussa. Käytii miehen kanssa Ikeassa ja nyt on kaikkea uutta kivaa kotiin. Yks lipasto odottaa kasausta ym.

Bärchen: kivaa että meillä on sama kiertopäivä! Voidaan jänskätä yhtämatkaa missä mennään. En mäkään ollu mitenkään kauheen masentunu tän päiväisestä tädistä. Tuleehan näitä uusia oviksia..

No mut nyt piirongin kimppuun. Öitä ystävät!

Mannarii kp1

Nonuli: Niinhän se on että toivo elää kunnes täti tulee (vanha suom sananlasku). Tulehan sitte kertomaan testin tulos. Oletko mitannut lämpöjä? Mulla laski 1/2 astetta siinä vaiheessa kun täti tuli. Tai oikeesti jo edellisenä iltana. Jos lämmöt on ylhäällä niin vois hyvinki olla kiinnittymisvuotoa! Ihan todennäköisyyslaskennankin mukaan jonkun toisenkin olis syytä kohtapuoleen plussata!

Mukavaa Essi80 kun pinouduit pitkästä aikaa. Ei muuta kun vauvantekohommiin.

on: Tätsy pakkailee kamppeitaan pikkuhiljaa. Kp3 menossa. Kummallisia ajatuksia pääkopassa. Entä jos alettaiskin käyttämään ehkäisyä? Älkää kysykö miksi mietin tälläisiä. En tiedä itsekkään. Ehkä oma mukavuudenhalu taas nostaa karvaista päätään? Onhan oikeesti ihan eri asia olla taas pikkuvauvan äiti kuin koululaisten jotka lähes täysin omatoimisia.. Mutta kyllä me jatketaan tätä TJOT-meininkiä. Eihän ollut tarkoituskaan yrittää veren maku suussa vauvaa hinnalla millä hyvänsä.

Eli en aio syödä mitään hormoneja tähän toivottoman pitkään kiertooni tai mennä hedelmättömyyshoitoihin vaikkei vauvaa kuuluisi. Se on vaan sitten " mentävä" näillä muksuilla.

Mannarii

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Fudgis: Tosi hienoa että olette päässeet vauva-asiassa yhteisymmärrykseen! Se on kyllä totta, että parempiin tuloksiin pääsee, kun ei ala noita ukkoja painostamaan. Hienoa että osaat olla niin kärsivällinen, se on hyve joka meikäläiseltä puuttuu. Mutta nyt sitten yritykset teilläkin käyntiin, hienoa!

Nonuli: Heh, heh! Valitettavasti mun meloonit ei ole alkanut turpoamaan, vaikka ei se pahitteeksi näillä pienillä b-kupeilla olisi ;) Rinnat vaan arat ja muutenkin ihmeelliset pillereiden lopettamisen jälkeen.

manteli: Onpas se täti nyt ollut ahkerana kun sinunkin luokse löysi! Mutta ei saa nyt masentua, ihan yrityksen alussahan tässä vasta ollaan. Ja on asiassa tosiaan hyviäkin puolia, kun voi vähä nautiskella punavinettoa hyvällä omalla tunnolla ;) Onnea uuteen kiertoon!

Eipä muuta, illan jatkoja..

Onnea Sophie ajokortin johdosta! Itekin muistaa ton päivä vaikka siitä omalla kohdalla on se 13 vuotta. Hih!

Mä en ole kauheesti ehtinyt pinoutua. Eipä juuri kyllä ole ollut kertomisiakaan ja jotenkin on ollut niin jännittynyt näistä päiväkotiasioista ja toisaalta myös omista töidenaloituksista, ettei paljon muulle ole löytynyt sijaa. Mulla on heti maanantaina sellanen työvuoro, että saatan joutua lähtemään käytännössä melkein minne vaan ja vähän tuntuu, että olis halunnut aloitella pikkasen pehmeemmin. Ja se seuraavan viikon reissu varmistu eilen, joten toivottavasti ei ole kierto venähtämässä. Silloin nimittäin olen just väärään aikaan aika pitkälti väärässä maanosassa. Mun työpaikka siis on taivaalla ja tänä aikana kun olen ollut pois, on tullut niin paljon muutoksia, että olen kyllä auttamattomasti pihalla. Vaikka kädestä pitäen kaikki koulutetaan uudelleen niin kyllä se käytäntö kuitenkin on paras opettaja. Vähän aikaa se aina vaatii, että pääsee hommiin takaisin sisään niin kuin missä tahansa työssä. Päiväkodissa yritettiin tänään syödä niin poika ei suostunut maistamaan lusikallistakaan. Eikä juomaan maitoa nokkamukista. Meillä on kotona vielä ollut tuttipullo käytössä. Huomenna mennään vielä yhdessä, mutta katotaan sitten maanantaina, miten homma lähtis meneen ihan itsekseen. Pelottaa ainakin äitiä...

Olipahan nyt omanapaista vuodatusta. Toivottavasti en masentanut kaikkia ja hauskaa torstaipäivän jatkoa!

Äitsy kp7

Nonuli, ihanaa, ettet jättänyt meitä! Pahoittelut kemiallisesta. Tosiaan noi ekstraherkät testit, mihin itekin sorruin viime kierrossa, on aika turhia. Hölmöä, että vaikka sen itekin tiedostaa, että siinä tollanen mahdollisuus helposti on, niin silti pitää hötkyillä testaamisen kanssa. En siis tarkoita, että sä olisit hötkyilly, sullahan oli ihan kivasti jo päiviä, mutta meikäläinen kyllä testaili ihan liian aikasin. Parempaa onnea tähän kiertoon ja toi päivien laskemattomuus on kyllä viisasta.

Olikos se Fudgis, joka kyseli meidän työajoista. Saattaa olla aika paljon miten vaan. Yleensä sellasta neljä päivää töitä ja sitten vaihtelevasti vapaata. Riippuu tietysti kohteesta. Jos on joku aikaerolento, niin siinä tietty menee se muutama päivä ja sitten on pakolliset levot sen jälkeen muutaman päivän. Ite tykkään oikeestaan eniten lentää Euroopassa. Yleensä ne on sellasia aika normaalin työpäivän mittaisia ja yöksi pääsee kotiin. Noi maailmalla vietetyt ajat ei kyllä ole mitään kauheen hehkeitä. Yleensä siellä ollaan yks tai kaks yötä ja siitä sielläoloajasta isoin osa menee mulla ainakin nukkumiseen. Suurin osa öistä mitä joutuu olemaan pois kotoa vietetään jossain tyyliin Oulussa, Kuopiossa, Rovaniemellä jne... Joskus on lista sellanen, ettei juuri yöpyviä ole ollenkaan ja joskus (niin kuin nyt) viikottain. Toivottavasti kukaan ei nyt ymmärtänyt, että valittaisin tai en tykkäis työstäni, päinvastoin, todellakin tykkään, enkä haluais mitään muuta tehdä. Mutta nyt tietysti lapsen kanssa toivoisi, ettei noita yöpyviä koko ajan olisi.

Mutta nyt alkaa 24 ja täytyy lähteä kattomaan. Hauskat illanjatkot!

Äitsy

En minä ole minnekään kadonnut, kyllä minä täällä aina välillä käyn teidän kuulumisenne lukemassa, ja kuulumisiani kertoilemassa! En minä voi ilman teitä kokonaan olla, olette mulle niin tärkeitä:)) olen nyt siis taas alkupisteessä. kaksi plussaa tehtiin advancen erittäin herkillä testeillä kp31ja32 pientä tuhertelua oli siis sillon, kp33 täydellinen nega ja tuhrutelu lisääntyi. Tänään vasta alkoi kunnon vuoto, kera kaikenmaailman klimppien ja klömppien, olkaa hyvät vain ja oksentakaa(ojentaa kaarimaljan) Eli selvääkin selvempi kemiallinen keskenmeno! Itkettykin on pikkasen, mut nyt on taas ajatus selkeä. Tältäkin itkulta olisi selvitty jos noita erittäin herkkiä testejä ei saisi netin kautta:( Loppujen lopuksi otin asian aika rauhallisesti, eikä se taivas pudonnut niskaani, vaikka näin kävikin! noh, nyt tiedetään, että hedelmöittyminen onnistuu, mutta luteaalivaihe on liian lyhyt, ja kiinnittyminen ei onnistunut. En vielä kuitenkaan aio hakeutua hoitoihin, tai ei kai siinä muuta kun alkaisin vain keltarauhasta syömään, mutta me mennään nyt näillä, ja odotetaan. tuli se esikoinenkin ilman apuja, niin miksei sitten seuraavakin?! Päätös on se, et pussaillaan, kun haluttaa, ja kiertopäiviä en enää aio laskea ollenkaan, tulen siinä niin vainoharhaseksi ja omanapaiseksi, että ei se ole järkevää!! Vauvaa halutaan tällähetkellä enemmän kuin mitään, mutta jatketaan mahdollisimman stressittömällä linjalla(tarkoittaa siis mua)!

Täällä oli moni muukin, kuten mun mandariinini ja sophieni tehneet tjot-päätöksen, ja se tosiaan on viisasta! Meinisin melkein ehdotteleman sitä Sinullekin Bärchen, mutta tottakai voit tikutella, just muutaman kerran, ja ihmetellä niitäkin vehkeitä, sun pää tuntuu ainakin ihan " selvältä" vielä;)! Tuntuu se ovis-tikkuihinkin ilmestyneet kaksi viivaa, melkein kun plussaisi raskaustestillä!!

äitsykö se oli joka alottaa työt ja vauveli on menossa hoitoon! (tällanen lahopää mää sit olen, antakaa mulle anteeksi jos mulla menee nimet sekasin) Minä voin sua lohduttaa, kun olen itse " hoitotäti" , että kyllä se alkaa siitä hyvin luonata, alkuhankaluuksia tottakai voi olla parina vikkona, mutta pienet lapset mukautuvat kyllä hienosti, kun huomaavat, että ei se äiti minnekään loppuelämäkseen katoa, vaikka töihin meneekin, ja sitten kun alkavat luottaa hoitajiin, niin kaikki alkaa mennä hienosti! Ja minä ainakin pidän lapsia hyvänä:)

Manteli on sairastellut oikein olantakaa, toivottavasti alkaa rohdot pian tehota! Sulla on pian piinaviikkokin, puuuhh~~~~~~~~++++++

Ihania tilastoja olitte löytäneet. Totuus on se, että meillä on kaikilla vauvamasut vielä tänävuonna:))

Fudgis, mun tulee sun nimimerkistä ihan toffee mieleen, nam, nam, taidan syödä nimimerkkisi:) Nyt mää taidan mennä syömään yhen suklaarasian tyhjäksi, enkä välitä, vaiks lihoisin 100kiloa:)

pelkkä nonuli vain, ei enää kiertopäiviä ollenkaan!!

Nyt kerkeän pikkuisen paremmin!! Iltapuuro syöty, ja nyt saa pikkuneiti katsoa hetken pingua, ennenkuin painutaan pehkuihin:)) Tänään vihdoinkin, myös vanhempani palasivat thaimaasta:)) voi sitä jälleennäkemisen riemua, joka pikkuneidin ja mamman välillä oli:)) ihan ilon kyyneleitä!! tänään onkin sitten koko ehtoo istuttu mun kotona!!

bärchen:minäkin olen tosi talvi-ihminen, pidän lumesta ja jäästä, muuten luistelemaan ei päästä!! pidän siis myös kovasti luistelemisestakin! Mut meteorologi lupas, ainakin hetkiseksi pakkasta ja lunta, myös tänne lounais-suomeen:))

).( musta tuntuu, et jos huomenna ei menkat ala, ni sitten testaan, meni syteen tai saveen, onhan mulla noita testejä varastossa vaikka muille jakaa;))

tulipa tästä taas lyhyt stoori, mut pakko mennä laittamaan tyttöä yöpuulle!!

katsotaan, kerkeisinkö huomenna paremmin!!

nonulikp32

Ovistuulia kaikille Rakkaille tontuilleni!

Nonuli on tullu takasin!

Surullista luettavaa oli! Liian herkät testit on syvältä. Parempi kun jätetään ne tilaamatta (mä ainakiaan en aio esim ovista tikutella)

Mut pääasia et ilmestyit pinoon ja jatkat kirjottelua. Tää on ilman sua paaaljo tylsempää!

Nyt kiirettä en ehdi tän enempää..

" mandariini"

Nopeasti käyn ennen pojan iltapuuhia.

Fudgis, kiva kuulla susta ja onnea siitä, että mieskin alkoi kuumeilla. Nyt sitten vaan yritys täyteen käyntiin!

Tädin löytämiä taisi olla aika monta, pahoittelut kaikille tasapuolisesti. Toisaalta tietysti kiva tietää, että kroppa toimii, mutta mutta... Eipä se hauskaa koskaan ole.

Calle77, tervetuloa takaisin sullekin. Tosi tylsää tollanen pahoinvointi. Mun on tosi hankala kuvitella olotiloja, kun mulla tosiaan ei ollut pahoinvointia. Mutta ei kuulosta kivalta. Syyhän tietenkin on mitä ihanin.

).( Täti on oikeestaan jo poistunut kuvioista. Ovista siis odotellaan. Alkaa tosi rankasti kypsyttään tää säätila. Tulin äsken kaupasta ja kastuin aivan litimäräksi. Ja tää ainainen pimeys alkaa väsyttään. Yleensä kun sentään tähän pimeimpään aikaan on lunta. Aaargh!

No, mutta valosampaan päinhän tässä kuitenkin koko ajan mennään.:)

Hauskat illanjatkot kaikille ja kiva, että on taas paljon porukkaa paikalla!

Äitsy kp5

pitää täällä sammalmäellä!! Nyt pikasesti kerkeen kurkkimaan, onko täällä ollu yhtä hiljasta, kun eilen! Juuh, kurahousukelit vaan jatkuu:/

Voi mannarii, ammu se täti, minäkään en tykkää siitä naisesta, se on ilkeä ja tuhma!!

Hienoa manteli, että olet taas meidän mukana juttelemassa! Toi sairastelu on tosi kurjaa, meilläkin rinsessa sairastu yöllä flunssaan, ja siksi yö olikin tosi katkonainen:/

äitsy05, sulle puhallan ovistuulen puuuhhh~~~~~~

).( kp30 ja jännitys vain alkaa tiivistyä! Nyt en ala horista noista oireista, tuntee vaan sit ittensä petetyksi ja tyhmäksi, kun on niistä taas julmetusti hehkutellut, ja menkat alkaakin! Eli jos kaikki menee hyvin ja kierron piitus olisi se 36, niin perjantaina oltais jo paljon viisaampia, kun nyt siihen asti jaksaisin odottaa testailematta;))

Kirjoittelemisiin!!

nonulikp30

Paranemista Manteli! Teilläkin tjot meiningit näemmä. Oliskohan kierron ajankohdalla mitään vaikutusta: mulla tänään kp5 ja just nyt ei hirveesti kiinnosta vauvanteko ainakaan täyspäiväisesti. Tai joo SE homma kyl kiinnostaa mut ei oheiskuviot.

Fudgis: Nauran täällä itsekseni: ei mulla ole mitään todennäköisyystilastoja taskussa (aikoinaan lukiossa sain ko matikankurssista nolon huonon arvosanan) raskautumisesta. Ihan " perstuntumalla" ja ottaen huomioon että meitä on n.10 täällä. Suurin osa (paitsi minä) alle kolmekymppisiä ja kaikki ilman ehkäisyä. Vois odottaa että ainakin kolmasosa meistä raskautuu parin ekan kuukauden sisään!

Mutta saapas nähdä!

Calle: surkee neuvolan täti kun omista jutuistaan vaan puheli! No todelliset helmet on harvassa; ainakaan mun kohdalle ei ole moisia sattunut. Ekaa kun odotin oli terkkari vanhapiika joka ei turhia kysellyt tai jutellut. Jälkitarkastusneuvolassa se kehotti ehkäisyksi käyttämään PIDÄTTÄYTYMISTÄ! Arvatkaa naurettiinko tolle ja kauan!

Äitsy: Miten mahdollinen raskautuminen vaikuttaa sun työkuvioihin? Kuinka kauan voi ylipäätään lennellä? Lentäminen muutenkin raskasta hommaa ja vielä se jatkuva edes takasin kävely käytävillä.. (Olenko kärryillä kun oletan että olet " lentoemo" ?)

Peesaan sua ettei Nonulin pitäis meitä jättää:

Nonuli: Älä jätä meitä!!!!!

Mannarii

Onpa ollut hiljainen päivä. Eipä sitä kyllä itsekään ole ehtinyt pinoutua ennen kuin nyt. Poika jäikin jo tänään yksin syömään ja päiväunille päiväkotiin. Ei ollut syönyt eikä suostunut nukkumaan sängyssä, joten kun menin hakemaan niin meidän mies veti sikeitä omissa rattaissaan sisällä. Oli kuulemma ollut ihan hyvällä tuulella koko ajan paitsi silloin nukkumaan mennessä. Olihan se melkoista jättää ja kauheesti piti itselle keksiä tekemistä, ettei koko ajan ajattelis, että miten siellä menee.

Mannarii, oot joo ihan kärryillä ammatin suhteen. Raskautuminen vaikuttaa kyllä työkuvioihin. Me saadaan lopettaa lentäminen heti raskauden toteamisen jälkeen, jos halutaan, mutta se pitää lopettaa viikolla 18. Sitten työnantaja osoittaa jotain toimistossa tehtävää hommaa, mikä yleensä on tosi kypsää, kun ei ole tottunut istumaan pöydän ääressä eikä varsinkaan säännöllisesti 8-16. Esikoista odottaessa mulla oli tarkoitus lentää toi 18 viikkoa, mutta tosiaan se maha pullahti aika aikaseen niin jouduin lopettaan jossain 14-15 viikolla. Se vaan kertakaikkisesti oli tiellä eikä kykkiminen ja kurottelu ahtaalla käytävällä enää tuntunut yhtään hyvälle ja vähän alko pelottaakin siellä riuhtoessa. Nyt on sama mielessä, eli aion yrittää lentää niin kauan kuin mahdollista ja sitten todennäköisesti jään hoitovapaalle. Tietysti ei voi tietää, jos vaikka tällä kertaa tulee enemmän pahoinvointia tai muita ongelmia, niin lentäminen ei kyllä oikein luonnistu. Sitten täytyy miettiä uudelleen. Kun nyt tietysti ensin raskautuisi. :)

Fudgis, me mennään melkein samoissa, mulla taitaa olla kp7 ja tosiaan ovista odotellessa. Tänään on ollut ihme jomotteluja mahassa. Jokohan se siellä kasvukipuilee. Toivottavasti.

Calle77, todellakin aika kehno neuvolantäti. Meillä on tosi mukava ja se eka kertakin kesti tosi kauan ja saatiin kyllä kysellä ja keskustella ihan mielin määrin. Mieskin oli silloin mukana. Odotat varmaan aika innolla sitä ekaa ultraa. Mä en ainakaan millään meinannut malttaa, kun se tuntui olevan niin hirveen kaukana.

Nyt mä aion lösähtää sohvalle telkkarin ääreen. Hauskaa viikonloppua kaikille!

Äitsy

Tervehdys tonttuset!

Palailin viikonloppuna rankalta pohjoisen lomalta ja töihin olen menossa ensi maanantaina. Pikaisesti olen lueskellut teidän kuulumisia, mutta täytyy myöntää että sen verran paljon oli että mitään ei tainnut päähän jäädä. Kovasti toivoin että jollain olisi tärpänyt mutta uusi kierto, uudet kujeet!

Loma oli aika rankka ja pahoinvointi on jatkunut. Kunnon ruokaa ei ole tullut syötyä moneen päivään ja paino on laskenut parin viikon sisällä useita kiloja. Alavatsa on kipuillut ja pientä lämpöäkin ollut. Olo on ollut kaiken kaikkiaan aika kamala ja mieli on ollut maassa. Onneksi torstaina on eka neuvola, jospa se vähän piristäisi.

Sori valittaminen. Toivon teille plussatuulia ja palailen palstalle vähän paremmalla tuulella toinen kerta.

jo toisella sivulla.... Sen verran pakko kirjoittaa pikaisesti että nousee pino etusivulle!

Mukava lukea teidän kuulumisia, monet ovat lähtökuopissa uuteen kiertoon eli nyt vaan voimien keruuta ja miehen kiusaamista oikein urakalla!! Varovaisia säteitä lähetän Nonulille ja pistän sormet ja varpaat solmuun onnea toivottamaan :) Ja iso lämmin halaus Fudgikselle että pääsitte miehen kanssa yhteisymmärrykseen!!

Ensi viikolla palaan töihin ja pääsen taas takaisin palstarytmiin ja paneutumaan teidän kuulumisiin kunnolla. Meidän kotiläppäri on oikea romu joten tällä ei viitsi nautinnokseen asioihin paneutua. Uusi kone on mieheltä jo pyydetty mutta tiedättehän miehet, jollei nyt niin joskus puolen vuoden päästä....

ON: Eilen oli eka neuvola ja tuli vähän outo fiilis. Täti oli kyllä vilpittömän kiva, mutta lähinnä tuli sellainen olo että oltiin siellä näyttämässä naamaa ja antamassa osoitetiedot...Näin ensikertalaiselle olisi ollut kiva jos pahoinvoinnista ja muista oireista olisi keskusteltu ja myös vuodoista ja keskenmenoista mainittu. En oikein saanut mitään kysyttyä kun täti höpötti omista lapsistaan ja sairaslomastaan..Mutta eka ultra on tasan kuukauden kuluttua ja siihen asti päätin ottaa erittäin hötkyilemättä. Viime viikot ovat olleet vain tätä ihanaa raskautta ja nyt pitää saada muitakin asioita mielen päälle ettei mene napaan tuijottamiseksi :D

Pahoinvointia on kyydittänyt flunssa ja siksi luulen että olo ollut superkurja. Mutta tänään näyttää jo paremmalta! Ja mikä ihanaa, nyt on TALVI :) Olen ehdottomasti talvi-ihminen mitä kylmempi ja enemmän lunta niin voi ihanaa!

Puhuitte muutoksista rinnoissa, mutta on ollut aina pikkuiset b:t , mutta nyt jo melkein kaikki vanhat liivit tuntuvat ahdistavan. Rinnat eivät ole arat mikä on tietysti miehelle aivan ihana asia. Ukkoparka on ollut kuin karkkikaupassa viime viikot...

Hyvää perjantaita kaikille!

Kiitokset kaikille onnitteluista ja neuvoista! Aion tosiaan ajella ahkerasti ja mulla on nyt oma autokin käytössä niin ei ongelmia ainakaan auton saatavuuden suhteen. Lähinnä huolestuttaa että jaksaako sitä enää kävellä ja pyöräillä mihinkään ;) No, onneksi meidän hauvavauva pitää liikkeessä, lenkillä käydään joka päivä.

nonuli: Nyt kyllä harmittaa jos meinaat meidät hylätä! Ei saa ottaa liikaa paineita vauvan teosta, vaikka täällä palstaileekin. Ymmärrän kyllä että niin saattaa käydä :/ Toivottavasti kuitenkin pistäydyt välillä ilmoittelemassa itsestäsi, ainakin kertomassa että vahvistuiko se plussa!

äitsy05: Onpas sulla mielenkiintoinen ammatti, upeaa kun pääset matkustamaan ympäri maailman, vaikka nyt työn puitteissa mutta kuitenkin :)

calle77: Olinpas hölmö kun luulin että ensimmäisellä neuvolakäynnillä on jo eka ultra. Tässä taas nähdään kuinka tietämätön olen näistä jutuista ;) Ja tosiaan olipas hassumainen neuvolatäti! Se on jotenkin hämmentävää kun ihmiset joskus heittäytyy täysin omanapaisiksi aivan väärissä tilanteissa. Mutta parempi onni ensi kerralla, kai siellä on niitä neuvolatätejä useampia, ettei tarvitse sillä samalla vält. käydä.

fudgis: Olen myös miettinyt tuota taloudellista puolta jos sattuisin hyvinkin nopeasti raskautumaan, niin miten tässä tultaisiin toimeen. Lasken koko ajan että kuinka monta kuukautta ehtisin olla töissä valmistumisen jälkeen, kuinka paljon ehtisi saada säästöön, millä perusteella se äitiyspäiväraha laskettaisiin mun kohdalla jne. Mutta luulen että turha sellaista on murehtia, sillä että toisella vanhemmalla on suht hyvä työpaikka pötkitään jo aika pitkälle ja sitten jos osaa vielä olla järkevä rahan käytön kanssa niin hyvin pärjää.

Siitä todennäköisyydestä tulla raskaaksi; mulle on jäänyt pari prosenttilukua eri lähteistä mieleen. Oliko se niin että 20 % naisista raskautuu heti ekasta yrityskierrosta pillereiden jälkeen ja 90 % naisista on raskautunut vuoden yrittämisen jälkeen. Meikäläinen tähtää ainakin tuohon jälkimmäiseen sakkiin ;)

manteli: tjot-meininki on hyvä meininki! Pikaista paranemista flunssasta!

ON: Nyt menossa kp 25 eikä tässä ole kummempia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ensi viikolla on sitten piinaviikko taas, viime kiertohan oli 29 päivää. Kattellaan nyt tarvitaanko niitä raskaustestejä tässä kierrossa :)

Ensi viikolla uudet kujeet..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat