Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Katselin äitiäni, ankeaa asuntoamme, ja totesin että en halua samanlaista elämää. Halusin myös näyttää äidilleni, ja kaikille minua haukkuneille että pystyn parempaan.

Onneksi sain apua entiseltä opettajaltani, muuten en olisi päässyt pois. Jos en olisi muuttanut kauas kotinurkista, en varmaan olisi koskaan lopettanut juomista ja huoraamista.

-ap

Vanhalla paikkakunnalla käyn pari kertaa vuodessa. Kun näen vanhoja asiakkaitani vaimojensa ja lastensa kanssa, sanon moi. Ei se oikein tunnu miltään. Olen nähnyt siis niitä jotka olivat tapahtumien aikaan vähän yli kaksikymppisiä, ja joiden kanssa olin tekemisissä paljon.

Kaikki siellä tietää millaista roskasakkia meidän perhe oli, kyllä ne varmaan ihmettelee miten minusta silti tuli näin onnistunut. Mulla on hyvä mies, ihana lapsi, ja rahaakin meillä on riittävästi.

Huoraamisesta saaduilla rahoilla ostin vaatteita, meikkejä, tupakkaa, itselleni ja veljelle. Usein käytiin myös Kotipizzassa yms, ei meillä kotona koskaan mitään ruokaa ollut, joskus maksalaatikkoa yms. Äiti käski syödä koulussa tai kavereilla.

Ei se sen arvoista ollut, mutta mun eväät elämään oli vaan aika heikot alun alkaenkin. Äitiäni syytän aika pitkälti kaikesta, kun ei koskaan kasvattanut meitä, tai huolehtinut muusta kuin oman röökin ja viinan saamisestaan.

Lopetin 17-vuotiaana kun päätin, että minusta ei tule samanlaista luuseripaskaa kun äidistäni. Hain vanhan opettajani avulla asunnon itselleni toisesta kaupungista, ja menin opiskelemaan. Äitiä ei kiinnostanut.

-ap

Äitini on alkoholisti, jolla on kuusi lasta viidelle eri miehelle. Minä ja vuotta nuorempi pikkuveljeni oltiin ainoita, joita ei otettu huostaan, oltiin siis nuorimpia ja äidin elämä oli näennäisesti kunnossa. Ei meidän perään koskaan katsottu, käytiin koulussa kun jaksettiin, heti peruskoulun jälkeen äiti soitti sossuun ja hankki meille asunnot.

En ole äitini kanssa juurikaan tekemisissä.

Jos saan tyttären, aion katsoa hänen peräänsä ja olla hänelle äiti, ei tosiaan ole okei jos hän juoksee 13-vuotiaasta kartsalla ja tulee kotiin kännissä fritsut kaulassa!

-ap

Melkein aina olin kännissä. Vanhin mies oli yli viisikymppinen. En tehnyt mitään hirveän pervoa, normaalia seksiä vaan eri asennoissa, suuseksiä, muutaman kerran anaalia.

Koskaan mua ei hakattu, uhattu, tai muuta sellaista.

Mieheni tietää että olin nuorena aivan hukassa, ja makasin monen kanssa myös rahasta. Olen siis naimisissa ja pienen pojan äiti.

-ap

Seurustelin ekan kerran sanan varsinaisessa merkityksessä ollessani 19-vuotias, sänkyyn suostuin vasta 5 kk seurustelun jälkeen. Ihana poika, häneltä opin että toisesta voi välittää ja voi olla lähekkäin vaikka ei olisikaan seksiä.

-ap

Voisihan olla, että olisit vaan jatkanut juomista niinkuin äitisi, jos siihen ei miltään taholta erityisemmin puututtu. Mikä sai sinut lopettamaan juomisen tai huoraamisen?

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en tarvitse mitään terapiaa.

Puhun mieheni kanssa paljon asioista, ja minulla on erittäin läheiset välit anoppiini. Hän on ikään kuin äidin korvike minulle. Oma äitini on etäinen, ja pidän yhteyttä häneen lähinnä pakosta (kukaan sisaruksistani ei pidä).

Nyt poika heräsi, lähdetään ulkoilemaan.

-ap

Käytin kyllä kondomia lähestulkoon aina.

Itse asiassa pidän nykyään kehostani, nuorempana sillä ei ollut niin väliä. Nyt olen ollut raskaana ja synnyttänyt lapsen, ja osaan arvostaa kehoani.

-ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat