Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen ollut uskossa puolitoista vuotta, mutta vielä koen että olen vielä hukassa. Joskus koen Jumalan läsnäolon ihanan selvästi ja jaksan sen voimalla, mutten ole vielä löytänyt omaa polkuani. Kaipaan uskovia ystäviä läheltä. Mutta hämmästyttävää on mikä mahti rukouksella on, iltaisin kiitän Häntä ja jos on jotain mikä mieltä painaa, rukoilen että se asia hoituisi ja että Hän johdattaisi minut oikeaan suuntaan. On ihanaa elää Hänen johdatuksessa, ei tarvitse turhia murehtia! Mutta alkuperäiseen kysymykseen että minkälaisia rukousvastauksia Hän on antanut, on minun kahdallani että ennen kärsin migreenistä ja uskoontulon jälkeen epäilin vieläkin Jumalan olemassaoloa ja pyysin että anna joku merkki, ihan mikä vain! Yhtenä päivänä Herra puhutteli minua ja vapauduin migreenistä, eikä niitä ole ollut enää sen jälkeen! toinen vastaus rukouksiini on ollut tutun toive kolmannesta lapsesta, jota he olivat yrittäneet kymmenen vuotta. Puoli vuotta rukoiltuani nainen tuli raskaaksi ja nyt heillä on suloinen pieni tyttö! Siunausta kaikille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat