Vierailija

Siis korvakäytävän suulla on kipeä patti. Epäilen että finni. Mut voiko se tullo tollaseen paikkaan ja olla näin kipeä. koko korva on kosketusarka, jomottaa ja puoli päätä puuduksissa. 1½ buranaa olen ottanut x3 kahden päivän ajan.

Kuinka kauan katselisit vain menisitkö jo lääkäriin?

Kommentit (13)

Ajattelinkin et jos ei laannu niin pakko sitä on mennä näyttämään. En saa kivulta kunnolla nukuttuakaan. Ihme juttuja sitä ihmiselle tulee! No, odottelen huomiseen ja menen sitten jos ei parannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon hoitanut ne aina niin että pyydän toista ihmistä puristamaan finnin sellaista mustapäärautaa apuna käyttäen, jonka jälkeen olen pyyhkäissyt kohdan desinfektioaineella.

Puristamisen jälkeen finni on aina kuivunut pois tuotapikaa.

ja Buranaakin joutuu ottamaan. Tuskin on pelkkä finni, voi olla paisekin.

Mene nyt ihmeessä lääkäriin, jos vaiva aiheuttaa särkya ja rajoittaa elämääsi. Ihmiset käyvät kaikenmaailman luulotautien vuoksi lääkärissä, mutta sinun vaivasi on todellinen.

Ihme tunnevammaisia naureskelijoita täällä.

Aijai

Sama, finni varmaan ollut pari päivää ja kipu vain pahenee. Buranaa menee eikä oikeasti pysty olemaan. Hankala paikka, niin vaikea puristaa. Pakko yrittää jos apteekista löytyisi jotain työkaluja tähän.

En kyllä ollut uskonut, että finni voisi säteillä kipua koko toiseen poskeen ja leukaan.

Vierailija

Vanha ketju, mutta ehkä joku eksyy tänne vielä apua hakemaan. Itselläni oli korva särkenyt monta päivää ja samalla lailla oli korva kosketusarka jne. Epäilin että olis korvatulehdus, kun niin kovasti särki ja sattui. Ennenkin mulla oli finnejä ollut korvissa ja tiesin että saattavat olla tosi kipeitäkin, mutta en uskonut että yks finni vois näin kipeä olla. Lääkärissä se sitten kumminkin paljastui vaan finniksi, joka on kuulemma jonkun hermon kohdalla jonka takia särki. Sain sitten antibiootit tähän vaivaani! Joten ihan rohkeesti sinne lääkäriin voi mennä vaikka oliskin pienempikin vaiva.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat