Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Varsinkin jos on useampi talossa :) Voi kauhea sitä oman äidin hätää ja karjuntaa kun kolme siskoa keksi ilkeyksiä. Ja kun murrosikä koitti, joutui hän yksinkertaisesti luovuttamaan meidän kohdilla. Niin hän on minulle kertonut kun aikuistuin itse ja lopetin sen kauhean höseltämisen ja menemisen.

Ei ole kyllä ollenkaan totta että tytöt olisivat rauhallisempia :) Kyllä se minusta siltä tuntuu että pojat ne enemmän on. Tottakai sitä pienenä on rämäpää yms. Kumpikin sukupuoli.

Kommentit (4)

Riippuu hyvin paljon minkälaisissa tempperamenteilla varustettuja lapsia syntyy ja minkälaisista vanhemmista, miten kasvattaa ja minkälainen on ympäristö. On aika kapeakatseista ajatella, että on vain villejä tyttöjä tai poikia perheessä. Meillä on vain poikia, mutta kaikki eivät ole ulospäinsuuntautuneita ja rajuja. Tunnen perheen, jonka kaikki kolme poikaa ovat ujoja, hiljaisia sekä ei sosiaalisia.

En tiedä pitääkö väite paikkaansa, että nykyisin tytöt ovat esim. murrosiässä paljon hankalampia, kuin aiemmin? Pojathan tunnetusti ovat hankalia, jos vaan ovat sellaisella agressiivisella temppiksella ovat varustettuja, puhumattakaan ad/hd-lapsista ja-nuorista.

Onko tästä asiasta muuten tutkittua tietoa olemassa vai mihin yleensä ottaen nämä väitteet perustuu, paitsi vertailuun omat lapset, naapurin lapset ja tuttujen sekä sukulaisten lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai jotain siltä väliltä oli se sukupuoli sitten mikä vaan.

mua aina jotenkin ärsyttää miehen ajatusmalli, et tytöt on rauhallisia ja hyviä koulussa ja pojat päinvastoin.

esikoispoika on ihana, rauhallinen ja viehättävä - 3 pienempää sisarta toinen toistaan villimpiä olleet lapsina! Ainoa jonka vaatteita ei ole tarvinnut aina pestä ja paikata on tuo esikoinen! Nyt jo aikuinen poika on kuitenkin fiksu, kouluttautunut ja ystävien pitämä- ei mikään nysve ollut koskaan. Ei vaan ole ollut tarvetta riehua ja tehostaa itseään. Harrasti mm judoa ja fudista monta vuotta ja pärjäsi hyvin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat