Vierailija

Todellisuudessa mitään ei ole edes tapahtunut, vaikka viihdymme toistemme seurassa ja siinä jännitettä onkin. Ilmeisesti täällä on joku pistänyt huhun liikkeelle ja nyt kaikki " tietävät" , missä mennään.

Miten voin enää suhtautua luontevasti kehenkään? Ajattelevatko kaikki nyt, että me kaksi varattua ihmistä paneskelemme salaa?

Kommentit (14)

Olen äärimmäisen huono peittämään tunteitani, ja kyllä se mieskin minua aika avoimesti katselee ja flirttailee. Jotkut ovat varmasti huomanneet, mutta en välitä. Ajatelkoot mitä lystäävät, tärkeintä on että itse tiedämme mitä on meneillään ja mitä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

varattuja molemmat. Kyllähän toisesta voi silti tykätä. Mutta ei se mikään ongelma ole, koska tästä ei tule mitään enempää! Emme edes flirttaile erityisen tietoisesti, tämä on vain tällaista viihtymistä.

ap

ystävyyttä. No ei oo, ja tärkeintä on se, että itse tiedämme sen ;)

Muut saa ajatella, mitä haluavat. Ja onpahan niilläkin jotain tekemistä, kun miettivät meän asioita.

Kiksejä saa kukin tavallaan?

Jos sulla on pokkaa niin vedä homma överiksi ja nauratte ukon kanssa et meette harrastaan seksiä johonki veskiin tai muuta..

Mitä sitten.

Mutta AP:lle kuitenkin sen verran; kannattaako työpaikalla lähteä flirttailemaan? Minusta ei kannata, tai mikäli flirttailemaan alkaa, niin sitten täytyisi olla valmis ottamaan vastaan tuollaista.

Muista kunnioittaa toisten parisuhteita, vaikka omassasi olisikin " sallittua" flirtata muiden kanssa!!! Jokaisella on tietysti omat sääntönsä parisuhteissaan, mutta itse toimin niin, että oma mieheni voisi olla vaikka aina " kärpäsenä katossa" , eikä hän joutuisi pahastumaan minun käytöksestäni. Eli en flirttaa muiden miesten kanssa, en koe siihen mitään tarvetta.

Meidänkin työpaikalla on pari ihmistä, jotka heti päättelevät, että nyt on jotain säpinää, jos on hauskaa miespuolisen työkaverin kanssa. Sitten koko talo kuulemma puhuu suhteesta!! AArgh! Hankkisivat oman elämän. Olen kyllä vaan suurimmaksi osaksi naureskellut koko jutuille vaikka välillä pistää vihaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat