Vierailija

Testasin-- TYHMÄ- tänään negan, kp 24/27-29. Ovis oli kp 15-17. Milloin aikaisintaan alkaa testissä näkymään jotain, jos on raskaana? Minä kun en saanut edes haamun haamua:( Tiedän, ettei olisi pitänyt edes testata näin aikaisin, mutta joudun tekemään lähipäivinä tärkeän päätöksen työni suhteen ja päätökseen vaikuttaisi hyvin olennaisesti tieto, että olen raskaana.

Eli siis onko vielä toivoa saada plussa täsä kierrossa tai milloin plussa näkyisi herkällä testillä? Kiitos jos neuvotte!!

Kommentit (5)

hedelmällisyydessä on jotain ongelmia, niin suurin todennäköisyyshän on, että olet lähiaikoina (vuoden sisään) raskaana...tietenkin voi olla, ettei näin käy, mutta SUUREMPI todennäköisyyshän on, että näin käy. Eikö työkuviot kannata miettiä sen mukaan. Siis että lähtökohtaisesti tulet raskautumaan lähiaikoina. Jos et tästä, niin kenties seuraavasta kierrosta...

oli 25- eli ei siis kaikkein herkin. Ei olla kauaa yritetty ja todennäköisesti tosiaan melko lähiaikoina raskaudun(tai toivottavasti). Mutta ajattelin, etten vaihda työpaikkaa, jos nyt olen raskaana. Muutos on kuitenkin iso asia ja uuden työn opettelu pahoinvoinnin kanssa painiessa ei ole varmaankaan mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat