Vierailija

Kommentit (13)

aitosi. Ja siis lähes ainahan se riittää.

Rinnat ovat kaikilla aluksi todella kipeät ja jopa verellä, se ei ole syy antaa korviketta, vaan tarkistaa imuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin, meillä on ennen kuopuksen syntymää ostettu tutteli edelleen avaamatta (vauva nyt 7 kk), mutta ihan turvallisuustekijänä on hyvä olla olemassa. Mistäs sitten haet korviketta esim. kello 3 yöllä, jos hätätilanne yllättää.

Usein sairaalassa jo opettavat lapsesi tuttiin, halusit tai et (pääsevät nähtävästi hoitsut helpommalla).

Ja maidontuotantosi tai vauvan halu/kyky imeä voi hyvinkin tuottaa tenkkapoon keskellä yötä tai jonain juhlapyhänä.

Eihän niitä korvikkeita ole sitten pakko lapselle syöttää, jos ei tarvetta ole, ne voi tosiaan sitten heittää pois. Taloudellinen menetys ei tosiaankaan ole suuren suuri.

Lisämaitoja ei tarvittu ja jos oltaisiin tarvittu, olisi sen saanut sairaalasta. Siellä vastasyntyneille onnetaan toisen äidin rintamaitoa jos omasi ei riitä. Älä ota korviketta mukaasi ja pyri muutenkin välttämään sen antoa ansimmäisten kuukausien aikana. Tämä ei ole moralisointia, vaan ihan tieteellisiin tutkimuksiin pohjautuva näkemys.

Rinant eivät ole kaikilla kipeät. Itselläni ei ole ollut missään vaiheessa lainkaan ja olen imettänyt kahta lasta yhteensä 3v.

Toisaalta yhdellä kaverilla tissit suorastaan roiskuivat verta ja tuttelia todella tarvittiin. Jos imettää ei vain yksinkertaisesti voi, niin on tosi hyvä, että ei tarvitse esim. keskellä yötä lähteä etsimään päivystävää apteekkia kirkuvan vauvan kanssa.

Todennäköisesti korviketta ei tarvita, mutta mitä tahansa voi sattua vaikka imetyskin sujuisi. Jos vaikka itse sairastut vakavasti tms. Ei se tuttelipurkin olemassaolo kaapissa kenestäkään vielä luuseria tee.

Ne purtilot säilyvät kuukausia, ja jos sen heittäisi menemään, niin menetys on 45c/ kpl. Mikset varautuisi, minulla oli parikin (erimuotoista) tuttia sekä pari pulloa + tutit ruokintaa varten.

Jos kyseessä eka lapsi, imetys voi olla oikeasti hankalaa alussa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat