Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse tykkään ehdottomasti n. 1,5 -2 v iästä. Ei ole enää vauva, mutta on vielä ihanan riippuvainen äidistä/isistä. Osaa jo paljon asioita ja ei ole vielä uhmakas (tämä kommentti varmaan johtuu siitä että tämä äiti on helisemässä 3-vuotiaan uhmaikäisen kanssa).

Toki kaikissa vaiheissa on puolensa

t. äiti ja kaksi lasta

Kommentit (9)

Mielikuvitus on todella vilkas, ja jutut ja leikit sen myötä varsin hauskoja. Mitään uhmaa ei tällä hetkellä ole laisinkaan. Lapsi osaa jo pukea itse ja on muutenkin varsin omatoiminen ja itsenäinen, mutta kuitenkin vielä sellainen suloinen pikkulapsi.

Meidän kuusivuotias on nyt paljon suloisempi kuin viisivuotiaana. Hän on jotenkin tosi fiksu ja rauhallinen.

Tykkään vauvoista mutta 1-2-vuoitaat ovat kyllä todella söpöjä mutta myös rasittavia.

6kk on tosi mukava omalla tavallaan, 3v:n kanssa on kiva höpöttää ja tehdä pieniä hassuja juttuja, 5v:n kanssa on kiva tehdä jo vähän jotakin isompiakin juttuja ja puhua voi lähes mistä vain. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koko ajan vaan ihanampaa ja ihanampaa, lapsi kohta 2-vuotias! Tosin kun uhma varmaan seuraavan vuoden sisään tulee, niin tiputaan (hetkeksi ainkin) korkealta ja kovaa. Mutta nyt tuntuu viikko viikolta, että " tämän ihanampaa ei voi olla" - sitten taas viikon päästä " mieletöntä, tämä on VIELÄ ihanampaa aikaa!" .

mun lapset 3v ja 5v ja tuo kolmevuotias on aivan ihanassa iässä, uhmaa kun oli 1,5-2,5 -vuotiaana tosi paljon mutta nyt tasaantunut ja suloinen vaihe. 5v taas on ollut hankala 4-5 -vuotiaana ja odottelen uutta tasaista vaihetta mutta sitä ei vielä näy...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat