Vierailija

Miten pärjäätte te perheet, joissa kaikki lapset haluaa harrastaa sellaista lajia, joissa harkat 2-4 kertaa viikossa? Ja tietysti eri lajit ja eri aikoina.

No meillä tämä vasta tulossa ja mietitään lähteäkö siihen ollenkaan - toisaalta miten sen voi estää...

Molemmat vanhemmat ollaan töissä ja yksi auto, tosin asumme Helsingin keskustan läheisyydessä ja omalla asuinalueellamme on aika paljon harrastusmahdollisuuksia. Mutta silti hirvittää jo etukäteen...

Kommentit (7)

mutta nyt poika haluaa alkaa pelata enemmän, joten harkkoja olis 3x (tai jopa 4x) viikossa, samoin tyttöä on pyydetty uintijoukkueeseen, se olis 2-3x viikossa - alkuun. Ja nuorimmainen taas soittaa ja olisi lähdössä mukaan orkesteriin, joka harjoittelee 2x viikossa. Tästä vielä keskustellaan, mutta kaikkien halu on kova.

ap

että saisiko kuskausrinkiä tai muuta pystyyn. Siis että joku vanhemmista kuskaa aina vuorollaan kaikkia jne.

Meillä varmaan todellakin sitten edessä jotain vastaavaa vielä... Alan ymmärtää, ettei se pikkulapsiaika ollenkaan ole se työläin...

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä ei ole ongelmaa moisesta. Koululaiset kulkevat itse harrastuksiinsa bussilla tai viedään jos ehditään. Alle kouluikäistä kuljetetaan.

Vuosi sitten osa esikoisen treeneistä oli kävely- tai pyöräilymatkan päässä, mikä helpotti kovasti kulkemista, mutta nyt kaikki kolme tarvitsevat aina kyydin.

pystyykö yksikään käymään itsenäisesti harrastuksessaan vai onko aina jonkun oltava saattamassa. Minä selvisin yksin kolmen harrastuksista, kaikilla n. 2x viikossa, mutta aina joku kolmesta osasi kulkea itse harjoituksiin ja kotiin. Myös kimppakyytejä oli joskus tarjolla, meillä ei ollut edes autoa. Mutta jos aina on saatettava voi kyllä käydä aika rankaksi.

Mulla on kaksi lasta ja molemmilla kaksi harrastusta, kerta viikossa kumpaakin, enkä yhtään enempää haluaisi! Selviääkö joku oikeasti tuollaisesta?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat