Kommentit (13)

Nyt en ole ihan perillä muiden kuulumisista kun en ole käynyt pitkään aikaan.

Nyt ajattelin tulla kertomaan vähän kuulumisia.

Neljä clomikiertoa takana eikä tulosta niillä. Nyt on luomukierto menossa. Lääkärissä käyty ja inseminaatiota yritetään seuraavassa kierrossa. Jännittää ihan älyttömästi eikä nahoissaan tahtoisi pysyä kun odottaa sitä niin paljon. Mietityttää vaan miten pääsen töistä sitten lähtemään päivän varoitusajalla lääkäriin..

Nyt on kyllä taas toiveet niin korkealla että jos tämä ei onnistu niin kyllä pudotaan taas korkeelta ja lujaa. Jos ei inseminaatiot onnistu niin sitten ivf.

Minulle lääkäri sanoi että joskus voi olla että limakalvo (?) tappaa siittiöt ettei ne edes pääse kohtuun. Sitä ei kuuulemma enää tutkita. Toivon että meillä näin, silloin olisi mahdollisuudet onnistua inssissä.

Ajattelin muita selittämättömästi lapsettomia ja muita että voisikohan tuo olla esim. yksi syy siihen miksi ei tärppää. No tiedä häntä.

Mites Senniina jakselee kasvavan masun kanssa?

Vettä sataa ja myrskyää. Eilen oli sähkötkin poikki ja yölläkin pätki. Ja todennäköisesti katkeilee tänäänkin, kun on noin kova tuuli.

Muuten ei mitään ihmeitä. Menkat jyllää loppusuoralla.Mies ei tuttuun tapaansa juuri tunteista tai ajatuksista puhele, mutta olen ollut kyllä ilosta sykkyrällä, kun ukkokulta on silmät tapillaan katsellut dokumentteja raskaudesta ja synnytyksestä. Totesi synnytystä katsoessaan, että vauvan päähän menee ihan lyttyyn. Tais tehdä hiukan häijyä, kun lähti kesken kaiken tupakille. Saas nähdä miten käy, jos joskus ollaan itse tositilanteessa, jääkö sitä yksin tuskailemaan.

Tulis vaan pian plussa niin pääsis ' ' nauttimaan' ' tuostakin kokemuksesta.

No, täältä taas tiputaan kovaa ja korkealta, mutta sitten rämmitään ylöspäin.

Viikon jatkoja ja valoisampaa aikaa odotellessa.

-Haavis-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kysymästä Viivi. Ihan ok täällä jaksellaan. Mieliala heittelee laidasta laitaan, välillä olen tosi maassa (syystä?) ja välillä menee vähän paremmin. Vointi on fyysisesti kuitenkin ihan ok.

Olen miettinyt omalla kohdallani tuota lima-asiaa myös. Meistähän ei mitään vikaa ole löytynyt. Ajoittainen ovuloimattomuuteni ehkä osasyynä. Limahan voi olla sellaista, että se ei päästä siittiöitä kohtuun. Ph-arvo on väärä tms. Toisaalta olen yhden lapsen saanut clomeilla+kotikonstit, mutta voihan nuo ph-arvot vaihdella varmaan, kun esikoisesta on jo 7 vuotta aikaa. Tämähän tärppäsi inssistä. Outoa kuitenkin, että lima-asiaa ei tutkittaisi enää. Miksiköhän? Eikö sitä voi jollakin ph-tasapainottavalla litkulla hoitaa?

Monille " vieläkö toista meinaat" -kysleiljöille sanoin, että mulla on luontainen vastustuskyky siittiöitä vastaan ja tuo lima-asiahan on just sitä..

Peukut ja varpaat pystyssä, että teilläkin Viivi inssistä tärppää!

oli taas päässyt painumaan pino.

Missä lie kaikki vilttisläiset?

Senniina: totta, pettymyksen karvaita kyyneleitä olen nieleskellyt tässä päivän muutaman. Tuntuu kuin luopuisi puolesta elämästä - elämä kun pyöri sykleissä kierron mukaan, tulevaisuus vähän pelottaakin - onneksi on häät tulossa, joten voi sitten kaiken sen vauvakuumeiluun aiemmin käytetyn tarmon suunnata hääkuumeiluun. Tiedän, että tämä puolen vuoden tauko tekee sekä henkisesti että fyysisesti mulle vain hyvää. Toivottavasti tauko vie kivut elämästä samalla kun/jos pää nollautuu... Ja syksyllä voi taas aloittaa kuumeilun levänneenä ja ikään kuin puhtaalta pöydältä ja puoli vuotta on loppujen lopuksi lyhyt aika Vaikkakaan kuuri tai tämä itselleni järkeily ei poista sydämestä luovuttamisesta johtuvaa pettymystä ja surua. Mutta senkin yli pääsee ajan kanssa, joten älköön kukaan suotta masentuko :o)

Ettei mene ihan mun yksinään pinoutumisiksi niin kysynpä: Mitä kuuluu muille vilttiketjulaisille?

eipä tainnut meillä vielä pinoutumaa olla.

Täällä ei juurikaan uusia kuulumisia, väsyttää ja päätä särkee. Menkkoja odottelen keskiviikoksi. Sitten alkaa pillerikuuri.

Mitäs muille?

Onnea Selmiina ja perhe tytön syntymän johdosta! Ihanaa vauvantuoksuista arkea :o)

Shannon: kiva kuulla kuulumisiasi. Meillä ei myöskään mies pahemmin kommentoi vauvakuumeiluun ja siihen liittyviin pettymyksiin ja suruun.. Hänelle nämä kaksi riittävät eikä kuulema haittaa vaikka jäisi lapsiluku tähän. Alkaneeseen pillerihoitoonkin kommentoi kysymällä - miten se vaikuttaa hänen elämäänsä...

Viiville onnea tulevaan inseminaatioon!!

Senniinalle jaksuja odotuksen hetkiin. Mielialojen vaihtelu kuulunee asiaan :o)

Omanapa: kp 2 eli pillerihoitokuuri alkoi eilen. En oikein vieläkään tiedä mitä ajatella, toisaalta ihan hyvillä mielin aloitin tauon, mutta toisaalta on sellainen luovuttajafiilis... jankutan päässäni itselleni, että tämä on vain hyväksi. Kaksi liuskaa, kaksi kiertoa ja sitten ei tarvitse kärsiä kivuista ja pettymyksestä hetkeen - pää ajattelee, sydän tuntee. Sydän on surusta sykkyrällä, luovuin haaveesta, joka on kantanut eteenpän päivästä toiseen, nyt se haave on edempänä elämässä. Kalenteriin olen jo kirjoittanut, koska kuuri loppuu - lasken päiviä siihen ja pidän unelman elossa. Syksyyn on siis unelman pituinen matka :o)

Ihanaa viikonloppua vilttiketjuun!

[color=deeppink]Meille syntyi tyttö lauantaina 6.1.07!!! Synnytys oli todella nopea... Mutta hyvin meni. Kaikki on lähtenyt hienosti sujumaan. Kotiin päästiin jo maanantaina. Pituutta tytöllä oli 49,5 cm, painoa 3520 g.

Tsemppiä ja voimahaleja kovasti tänne Vilttiketjuun!!

Selmiina ja pikku neiti pian 5vrk

[size=2][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=4]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=4][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=2]♥

[size=2][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[size=2][color=0000EE]Haavemaa

[color=green]Ikää mulla 28, miehellä 33.

Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.

Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.

[color=0000EE]Käärö[color=green]

Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.

[color=0000EE]Majita[color=00CD66]

Ikä: 25 Miehen ikä: 32

Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.

Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.

[color=0000EE]Naksu[color=lime]

Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.

Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme

Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.

[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]

Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.

[color=0000EE]Pörrö79[color=green]

Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79

Lapsia: Tytär 01/03

Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!

[color=0000EE]Ria73[color=lime]Ikä: 33, Miehen ikä: 29

Lapsia ennestään:1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.

[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]

mun ikä 30 sekä miehen ikä 30. Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06

[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]

Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35. Pääkaupunkiseudulla asustetaan. Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.

[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]

Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77. Ei lapsia aiemmin. Yritystä 7/05 alkaen

[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]

Ikä: 35, Miehen ikä: 30. Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04

Yritystä 11/04 alkaen.

[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]

Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.

[color=0000EE]Saga77[color=00CD66]

Ikä: 29, Miehen ikä: 32

Tutkimuksia tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus.

Yritystä 7/05 alkaen.

[color=0000EE]Eppa79[color=00CD66]

Ikä: 27, Miehen ikä: 28. Lapsia entuudestaan: esikoinen 5v.

Yritystä 11/05 alkaen.

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa 18.5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 27.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Synnyttäneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]poika 27.11.06

[color=CD5B45][size=2]Beijaflor [color=CD2990]poika 7.12.06

[color=CD5B45][size=2]Suuma [color=CD2990]tyttö 20.12.06

Senniina:

[quote]

[size=2][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=4]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=4][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=2]♥

[size=2][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.

[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥

[size=2][color=0000EE]Haavemaa

[color=green]Ikää mulla 28, miehellä 33.

Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.

Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.

[color=0000EE]Käärö[color=green]

Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.

[color=0000EE]Majita[color=00CD66]

Ikä: 25 Miehen ikä: 32

Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.

Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.

[color=0000EE]Naksu[color=lime]

Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.

Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme

Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.

[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]

Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.

[color=0000EE]Pörrö79[color=green]

Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79

Lapsia: Tytär 01/03

Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!

[color=0000EE]Ria73[color=lime]Ikä: 33, Miehen ikä: 29

Lapsia ennestään:1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.

[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]

mun ikä 30 sekä miehen ikä 30. Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06

[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]

Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35. Pääkaupunkiseudulla asustetaan. Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.

[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]

Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77. Ei lapsia aiemmin. Yritystä 7/05 alkaen

[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]

Ikä: 35, Miehen ikä: 30. Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04

Yritystä 11/04 alkaen.

[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]

Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.

[color=0000EE]Saga77[color=00CD66]

Ikä: 29, Miehen ikä: 32

Tutkimuksia tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus.

Yritystä 7/05 alkaen.

[color=0000EE]Eppa79[color=00CD66]

Ikä: 27, Miehen ikä: 28. Lapsia entuudestaan: esikoinen 5v.

Yritystä 11/05 alkaen.

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa 18.5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥

[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 27.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Synnyttäneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥

[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]poika 27.11.06

[color=CD5B45][size=2]Beijaflor [color=CD2990]poika 7.12.06

[color=CD5B45][size=2]Suuma [color=CD2990]tyttö 20.12.06

[color=CD5B45][size=2]Selmiina [color=CD2990]tyttö 6.1.07

pitkästä aikaa ehdin itsekin kirjoittelemaan, olen kyllä seurannut taustalta muiden kuulumisia.

Ja samoja asioita kai minullakin on päässä pyörinyt kuin muillakin. Mun clomikokeilu ei tuottanut toivottua lopputulosta, miehen veljen vaimo synnytti heidän esikoisensa viime viikolla ja katselin telkkarista sen saksalaisen dokumenttisarjan Toiveena lapsi. Muutenkin hoksasin tuossa joululomalla, että mun elämä menee nyt tällä hetkellä täysin tämän vauva-asian ehdoilla. En oikein saa edes kunnolla töitä tehtyä. Henkisesti olen aivan loppu puolet kuukaudesta, ja se toinen puolisko menee sitten uuden yrityksen merkeissä. Olenkin tullut siihen tulokseen, että mun henkisen hyvinvoinnin kannalta meidän on pakko laittaa jotkut rajat tähän aktiiviseen yrittämiseen. Jokin aikaraja. Puhuin siitä miehellekin, joka ymmärsi kyllä täysin, mitä ajoin takaa. Siinä saksalaisessa dokkarissa oli pariskunta, josta nainen oli kahden eri miehen kanssa yrittänyt raskautua, hoidoilla ja ilman, yli 12 vuoden ajan. Mä en osaa edes kuvitella, miten raskasta sellaisen täytyy olla. Jotenkin kolahti, kun toinen pariskunta selitti, että he ovat sanoneet itselleen, että tätä haluamme ja annamme itsellemme mahdollisuuden yrittää saada sitä, mitä haluamme, mutta jos se ei onnistu, niin otamme vastaan sen, mitä elämä tarjoaa. Niin kauan kuin muistan, olen halunnut kolme lasta, eikä mulle koskaan tullut edes mieleenkään, että se ei voisi onnistua. Ihmisethän lisääntyy koko ajan, jotkut vaikka eivät haluaisi! Sehän on täysin luonnollista. Kuinka naiivia.

Olen siis aloittanut jonkinlaisen luopumisprosessin jo tässä vaiheessa. Jotenkin mulla vain on sellainen tunne, että me ei tulla koskaan onnistumaan.

Jaa, näin täällä. Positiivisempia (kirjaimellisesti...) tuulia muille!

Saga

Laittelin nuo esittelyt matkaan ja huomasin, että pari la:ta olis ihan nyt tässä: Selmiina ja Bien. Toivottavasti saadaan pian vauvauutisia!

Mun plussa taitaa olla viimeisin ja nyt olisi kyllä aika saada jo seuraava!

Heinä-, elo- ja syyskuulle ei ole yhtään la:ta. Viltsu kertoikin tauosta. Uskon, että pettymys on kova, mutta toisaalta " pillerikuuri" voi olla hyväksi lopulta myös raskautumisen kannalta. Kiva, että pysyt linjoilla, kun on niin hiljaiseksi vilttiketju käynyt:-(

Missäs Haavis? Majita? Entä uudet vilttisläiset?

Jospa pitkästä aikaa muutaman rivin naputtelen. Tänne ei kuulu mitään uutta. Uusi kierto taas menossa kp 9. Mulla myös samanlaiset mietteet kuni monella muullakin täällä. Jonkinlaista luopumistyötä yritän tehdä tässä vauvakuumeilussa. Mulla on työpaikan etsintä käynnissä ja yritän nyt suunnata energiani siihen. Vauva-asia on kyllä koko ajan mielessä. Eniten tässä kuumeilussa ärsyttää se että kuumeilen yksinäni. Tuntuu et mies ei ole ollenkaan mukana koko jutussa. Hän olisi ihan tyytyväinen näihin lapsiin jotka meillä jo on. Mies on sellainen päivä kerrallaan eläjä, joka ei kauheesti haaveile tulevasta vaan pitää jalat maassa. Mun ei esim. ikinä kannata puhua miehelle et nyt ois sopiva aika yrittää, koska silloin siitä ei tulisi mitään. Joten kauhean yksin olen tän asian ja mietteideni kanssa. Mies ei myöskään puhu tunteistaan ainakaan oma-aloitteisesti. Rankkojen kokemuksien jälkeen km ja kohdunulkoinen, mua otti päähän, kun tuntu et tää on vaan mun suru.

Viivi:tsemppiä hoitoihin. Toivottavasti teitä onnistaa!!!

Senniina: hyviä vointeja kasvavan masun kanssa!!

Viltsu:voimia pilleritauon ajaksi. Ei varmasti ole helppoa haudata haavetta noinkin pitkäksi aikaa, mut toisaalta jos se auttaa sit raskautumisessa, niin se on varmasti pidemmän päälle sen arvoista. Ja toisaalta puoli vuotta kuluu nopeasti.

Voimia ja mukavaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti.

Shannon

Saga77, kirjoituksesi oli kuin minun suustani viime keväänä. Niin samoja tunteita ollaan täällä vilttiksessä monet kerrat jaettu ja puitu!

Mulla meni myös elämä täysin vauva-asian ympärille etenkin viime keväänä. Perseelleen mennyt clomi+pregnyl kokeilu tuntui vievän kaikki voimat. Jopa työnteko kärsi asiasta. En vaan pystynyt vauva-ajatuksesta luopumaan. Sellaiset " hellitä vähän, niin kyllä se siitä" - puheet olivat mulle punainen vaate. Ja ovat edelleen.

Minä en saa luomulapsia ja se on tullut viimeisen 14 vuoden ehkäisemättömyyden aikana selväksi. Ymmärrän varsin hyvin ajatuksesi luopumisesta. Sellaista surutyötä tein minäkin pitkään.

Ja tulin siihen tulokseen, että en luovu. Olin valmis menemään rankempiinkin hoitoihin, jos olisi pitänyt. Mies oli valmis tukemaan.

Luulen, että teidänkin on käytävä se miettimistyö läpi, että mihin olette valmiita. Lisää tutkimuksia? Hoitoja? Kaikkihan eivät niihin halua, vaikka " vaiva" olisi helpostikin hoidettavissa. Diagnoosi " selittämätön" ei ole kovin helppo kestää. Jotenkin tuntuu, että olis helpompaa jos tieätisi, mistä kiikastaa. Tai minusta on tuntunut siltä.

Nämä mun löpinät eivät varmaan yhtään lohduta. Itse ainakin ajattelin joskus tällä vauvassa pyöriessäni, että hyvähän siihen on tulla sanomaan, kun on raskaana. Niin tutulta kirjoituksesi tuntui kuitenkin, että ajattelin sanasen lausua ja ilmaista kaiken tukeni ja myötätuntoni.

Hatunnosto kaikille, jotka pystyvät yritykselle rajan laittamaan (vilkutukset Stiipiliinalle, jos luet!!), minä en siihen pystynyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat