Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

tuossa lähi kirppiksellä ois reiman toppapuku hintaan 38 euroo,koko 92 ja hyväsä kunnosa,kannattasko ostaa vai saako alesta uuden liki samaan hintaan? ekalle lapselle pukua kattelen eikä tietoo mikä hyvä

ja sataa euroo en kuitenkaan yhen talven puvusta haluais maksaa.

saahan jotain lassien pukuu halpahallista uutena 40 euroo mut voika noita verrata?

Kommentit (5)

Käytetyksi melko kallis puku, mutta toisaalta jos oli hyväkuntoinen, niin sitten ehkä ok. On niillä rajoilla, ostaisinko vai en. Jos on yhtään nirhamaa, jättäisin ostamatta ja ostaisin alesta uuden. Kakkoshaalariksi ostin juuri käytetyn reimatecin (20 eurolla), joka oli muuten hyväkuntoinen, mutta polvissa aavistus kulumaa, jota ei juuri huomaa, mutta jonka tuntee.

Itse olen tehnyt valtavasti hyviä löytöjä kirpputoreilta, mutta tosiaankin fakta on se, että niillä pitää olla ajoissa paikalla. Minäkin olen löytänyt hyväkuntoisen reimatecin 5 eurolla, mutta se oli hyvää säkää - olin oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

mutta olisikohan sellainen 2-kerroksinen " viikko" kirppis (yläkerrassa oli ehkä kalusteita tms.), sellaisessa joskus kävimme yhdessä. Autolla kun mentiin ei hajuakaan mitä aluetta Jyväskylässä. Täytyy myöntää, että olin hieman kade tuosta löydöstä, sen verran mitä olen täällä Tampereella kirppiksillä käynyt, niin tunnutaan pyytävän hirveitä summia kamalista lumpuista...Tai en ole vaan osunut koskaan hyvään saumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse en jaksa kirppiksillä kierrellä. Joskus huuto.netistä ostelen jotain ja esim. käytetystä Reimetcistä olen maksanut yli 50¿kin, kun nyt satuin haluamaan juuri sen. Kirppiksillä kun pitäisi olla juuri kun ne aukeaa, että kerkiäisi saada jotain hyvää. Tuntuu nuo trokarit hoitavan kuitenkin kaiken kivan itselleen ennen kuin myyjät saavat edes kassinsa purettua! Tai sitten ihan aidot kirppistelijät, jotka jaksavat herätä ja sännätä ostoksille heti aamusta. En siis halua kaikkia tuomita trokareiksi! Nuo eteenpäin myyjät vaan tahtovat viedä kaiken ennen itselleen ostajia. Kirpputorit olisivat ihan kivoja, jos myytävänä ei myös olisi kaikki roskis kunnossa oleva tavara ja vaatetus.

Kaveri osti juuri kirppikseltä (Jyväskylä) 2 " käyttämättömän" näköistä Reimatec haalaria lapsilleen, 5 ¿/kpl. Kirppishintana tuo lähemmäs 40 ¿ tuntuu isolta, mutta toisaalta uutena et varmaan alle 50 ¿:n saa mistään alesta ja jos haalari on juuri oikean värinen niin... Toinen vaihtoehto on ostaa joku edullisempi merkki uutena alesta, Jonathan vaikka?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat