Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (11)

tuttujen luo toiseen kaupunkiin yökylään. heillä todella iso vanha maalaistalo jossa ylhäälläkin 5 makkaria mutta meidät sijoitettiin nukkumaan jääkylmään olohuoneeseen. Perheen pää päätti alkaa alakerrassa remontoimaan aamuseiskalta naulapyssyn kaa ja meidän vauva siihen tietenkin heräs. Ruokaa eivät juuri tarjonneet, emäntä vaan lätkäs kylmän ja pari pv vanhan makaroonilaatikon pöytään ja sano et tosta voi lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tarjosi lasin viiniä. Sitten tuleekin mies kotiin ja saa raivarit (olen itse nainen) ja raivoaa siis mullekin. Kuulin jälkeenpäin että nainen on alkoholisti ja hänellä on tapana maistissaan kutsua miehen kotiinpaluun aikoihin kutsua ihmisiä kylään tavallaan syntipukiksi tyyliin " en muuten joisi mutkun x tuli kylään niin tarjosimpa hänelle"

tönössä asui äiti, juopotteleva isä, 5 lasta, 3 koiraa, liskoja, hämähäkki, kissoja ja talossa oli todella p****ista! Se haju...

Tarjottiin pullia ja niitä varten " pestiin" ensin tarjoilulautanen ruskeahkolla tiskiharjalla ja kuivattiin multaisella+ruohoisella pyyhkeellä. Njams. :P~

Kaverukset tuntevat lapsuus/nuoruus ajoilta, nyt pidempi tauko tapaamisista..Itse en tunne ketään ja olen kaikkia noin 5 -8 vuotta nuorempi. Minua katsotaan vähän jotenkin vinoon. Kukaan ei puhu mitään! EI MITÄÄN! Mistään ei synny keskustelua, joku sanoo jotain mut sit juttu tyrehtyy johonkin latteuteen. Kaikki istuu ja kittaa vaan kaljaa. Mietin et mistä nää ihmiset oikein on. Käyn välillä vessassa hengaamassa, ku en kestä niitä ihmisiä. Illan edetessä juoma tekee tehtävänsä ja jo rupee juttukin luistamaan.. taso ei ole kovin korkea. Baarissa illan isäntä sitten kourii kaikkien muitten kavereitten tyttäystävät/vaimot ja puhuu rivoja näille. Oma vaimo jäikin kotiin ku tais olla raskaana. jes.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat