Vierailija

Taytyy tunnustaa, etta olen salaa katsonut mieheni puhelinta...syysta etta han kayttaytyy valilla kummasti, joka on herattanyt epailykseni. Minua havettaa tama, mutta en ole voinut tehda sille mitaan enka ehkapa pysty sita lopettamaan, vaikka haluaisin. Olen loytanyt sielta tietoja, etta soitellut yhden naisen kanssa - tiedan nimelta taman naisen, mutten ole hanta tavannut. Mies on sanonut etta tuntevat vahan toisiaan, mutta en ole varma siita. Nyt mietin etta kerronko etta olen nahnyt puhelut sillakin uhalla, etta siita tulee varmasti aikamoine soppa vai annanko asian olla ja tulevaisuuden kertoa? Ihan tyhmaa kayttaa tahan ajatuksia ja energiaa, mutta se vaivaa minua paljonkin vaikka samalla tiedan etta meilla menee hyvinkin ja monenlaisia suunnitelmia on tulevaisuuden rajalle ja rakastamme toisiamme. Luottamus on vaikeaa kuitenkin kun nakee tuollaisia puheluita ja etenkin kun siita ei avoimesti puhuta...

Huh, hyva kun sain edes johonkin taman kirjoitettua, koska asia on paisunut paassani vahan liikaakin.

Olisi kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia miten itse olette toimineet!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat