Vierailija

Minkälaiset hoitopäivät teillä on, siis monesta moneen lapsi on pk:ssa?

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

' kerhoilun' yksityisessä pk:ssa. Kahtena päivänä viikossa 8-12, aloittaa jo kasilta niin ehtii leikkiä myös vapaata leikkiä kun toiminta alkaa klo 9 ja sitten ulos. Klo 12 menevät nukkumaan eli ennen sitä haen kotiin. Jos ei toimi voimme vaihtaa myös 9-14 rytmiin, koska maksamme kokopäiväpaikasta, jolloin voimme itse vaikuttaa enemmän hoitopäivien määrään ja JOS tulisi tarve kokopäivähoitoon, se onnistuu.

on aika kiva aika. ehtii mukaan aamun toimintaan ja pääsee kotiin ennen kiireistä iltaulkoiluun lähtöä. Useimmissa ryhmissä klo 16 jälkeen on enää yksi hoitaja töissä, joten jos on mahdollista niin pyrin hakemaan lapsen ennen sitä.

9- 15 on kokopäivähoitoa. osapäivähoito on max 5h. omani on kielellisen kehityksen vuoksi tarhassa ja kyllä lapsen olisi hyvä olla hoidossa 9.00- 15.00. tärkeää on että lapsi ehtii leikkiä muiden kanssa. aamulla on ohjattua toimintaa. ollaan kokeiltu myös 8-12.00, mutta en oikein tykännyt. myöhästyttiin aamulla ja lapsella iski väsymys tarhassa ja sit kun tultiin kotiin, niin ei enään nukuttanutkaan. kiukuksi sitten meni. nyt päivä selkeästi tasaisempi.

Vien 8.30 juuri aamupiirin takia, ja usein retkillekin lähdetään noin aikaisin.

Ja haen siis klo 12, muut ovat silloin juuri aloittaneet päiväunet.

Ja tuo klo 9-15 tekee 6 tuntia?

Minä kun olen ihan pihalla näiden päiväkotiasioiden kanssa, lapset ei ole ikinä siellä olleet. Ensi syksystä tahtoisin kuitenkin 5-vuotiaani virikehoitoon, ja mietin minkälaisia päivistä sitten tulisi. ap

veisin jo 8.30 niin lapsi ehtisi aamupiiriin. meillä täällä tampereella alkaa aamupiiri 8.30. en tiedä miten muissa kaupungeissa. mielestäni aamupiiri on tärkeä osa tarhaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat