Vierailija

Meillä on kohta uusi koti valmis, ja saatiin sitten idea kun raksasälää jäi niin paljon yli että rakennetaan vielä pihalle oikein vanhanajan pihasauna.

Mitä olette mieltä ajatuksesta?

Ajateltiin että tehdään uutta mutta vanhanaikaista, eli vesi kyllä tulee saunalle, mutta lämmitetään padassa, ja puukiuas. Lisäksi pieni takkatupa, joka myös vierashuoneena voisi toimia.

Mä olen ihan innoissani ajatuksesta, mutta mielenkiinnosta kyselen että mitä mieltä muut on.

Kommentit (9)

Mä en ainakaan välittäis juoksennella saunatakissani naapurin olkkarin ikkunan ohi - tai istua saunanrapulla vilvoittelemassa jos muutaman metrin päässä on naapurin piha.

Meillekkin rakennetaan kesällä pihasauna jossa myös pieni " takkahuone" ja kesäkeittiö tulee myös samaan rakennukseen( eli

grillikatos:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihana " rituaali" kun hipsitte sinne ulos saunomaan tykötarpeinenne, ihan omanlaisensa meininki! Pimeällä ulkotulet palamaan ja voitte innostua vaikka lumienkeleita tekemään!

Jos vaan mahdollista niin sauna pelkästään ulkona on se mitä jotkut arkkitehdit suosittelevat. Kyllä vanha kansa ulkosaunoineen oli oikeassa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat