Vierailija

Sivut

Kommentit (38)

Olen tehnyt saman muutaman kerran pakon edessä. Tosin en koskaan yleisillä paikoilla imettäessäni vetäise " rintaa paljaaksi" , vaan lapsi on huivin tms. alla syömässä.

En näe siinä mitään outoa tai paheksuttavaa, päinvastoin. Kaikki tsempitykset vain julkisesti imettävälle äidille! Ja sitä enemmän toivon hänen kaltaisiaan, mitä enemmän " julki-imetystä" mediassa parjataan. Ärsyttää, kun luonnollisista asioista tehdään paheksuttavia. Ja samaan aikaan neuvotaan teinityttöjä miten harrastetaan anaaliseksiä. Hoh-hoi-jaa.

Itse imetin yli vuoden mutta jostain kumman syystä en ikinä ollut tilanteessa että olisi pitänyt imettää ravintolassa tai kaupassa. Julkisiä liikennevälineitäkään ei jouduttu käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voinu kuvitellakaan imettäväni julkisilla paikoilla. Rytmitin menoni niin, ettei tarvinnu itseäni paljastaa, mielestäni se on myös epäkohteliasta muita kohtaan. ei paheksumisessa ole mitään sairasta tai luonnotonta.

Enemmän paheksuttaa nää luomumammat (tosiaan) jotka kuvittelee että, muita ihmisiä kiinnostaa nähdä heidän imetyksensä., Tai, jos ihan pakottava tarve tulee, koittaisivat tosiaan edes peitellä jotenkin.

Itse myös imetän paikasta riippumatta. Käytän kyllä imetyspaitaa, kun ne on niin käteviä ja ei tartte paljastella uteliaille avmammoille!

Ympäristö on täynnä paljasta pintaa mutta heti kun se on jossain muussa kuin seksuaalisessa kontekstissa niin se onkin sopimatonta. Sairasta.

T: yksi joka on itse liian ujo imettämään metrossa mutta suo sen toki ilomielin muille

Vierailija:

Lainaus:

Miten lapselle äidinmaidon antaminen voisi olla paheksuttavaa? Siis että vähän vilahtaa tissi? Voi ei, ehkä se paheksuja voisi katsoa muualle jos tekee huonoa. Sairas sellainen paheksuja!

Vierailija:

Lainaus:

Eli ei ole pakko kaupungilla liikkuessa alkaa imettämään kun on olemassa helpompi ja vähemmän huomiota ja paheksuntaa herättävä tapa. Lähes mikään ei vie tehokkaammin ruokahalua kuin ravintolassa viereisessä pöydässä tiseejään paljasteleva luomumamma JA kyllä olen itsekin äiti!

Oletko kuullut, että tietty osa imetetyistä lapsista ei huoli pulloa? Ja tietty osa imettävistä äideistä ei ala väkipakolla lastaan pullolle opettamaan sinun (ja kaltaistesi) mielenrauhan vuoksi.

Miten muuten pullon on ns. helpompi kuin imetys? Huolehdit mukaan puhtaan pullon, kaivat esiin purkin, revit sen auki jne -- vs. otat rinnan esille, plumsautat nännin vauvan suuhun ja se on siinä.

Rinnat ovat ennen kaikkea _vauvan ruuan lähde_, eivät mikään seksiesine. Usko tai älä.

Vierailija:

Lainaus:

ei paheksumisessa ole mitään sairasta tai luonnotonta.

Enemmän paheksuttaa nää luomumammat (tosiaan) jotka kuvittelee että, muita ihmisiä kiinnostaa nähdä heidän imetyksensä.

Eli kirjoittajan mielestä lapsen ruokkimisen paheksunta ei ole mitenkään negatiivinen asia mutta se itse ruokkiminen on paheksuttavaa. Jos ei halua nähdä naisen rintoja, niin onko pakko jäädä tuijottamaan?

Onko kirjoittajalla mennyt hieman sekaisin luonnottomat ja luonnolliset asiat?

Eli ei ole pakko kaupungilla liikkuessa alkaa imettämään kun on olemassa helpompi ja vähemmän huomiota ja paheksuntaa herättävä tapa. Lähes mikään ei vie tehokkaammin ruokahalua kuin ravintolassa viereisessä pöydässä tiseejään paljasteleva luomumamma JA kyllä olen itsekin äiti!

imettäminen metrossa ei ole sovelista mutta puliukkojen kuseminen, oksentaminen ja kaikki muu riehuminen (kirvestyöt mukaanlukien)

ei herätä sen suurempia intohimoja saati että tuntuis sopimattomalle

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat