Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko ideoita minkälaisia ruokia voisi tehdä 8 kuukautta vanhalle?

Neuvolasta sain vihkosen mis luki jotain, mut en löydä sitä mistään..

Kommentit (4)

Poikani täytti 8-kuukautta 23.12 ja teinkin hänelle tässä viime viikolla itse pakastimeen ison " satsin" kasvis-liha sosetta.Laitoin soseeeseen perunaa,porkkanaa, makarooneja ja jauhelihaa.Ja voi että kuinka poika rakastaa tuota " soosia" !Itsekkin pääsee nyt tosi helpolla kun pakastin soseet kerta-annoksina ja sitten aina ruoka aikaan vaan sulatan hänelle yhden pussillisen. Aloitimme nyt myös syömään aamuisin puuron,kun olen tähän asti antanut pojalle vain iltapuuron. Hän syökin nyt siis 4 ateriaa päivässä:aamulla puuron,lounaaksi kasvissosetta, samaa päivälliseksi ja illalla taas puuroa.Sitten vaan tissiä pojan oman halun mukaan...

Meillä on syöty kanaa, lihaa, jauhelihaa ja tänään kokeillaan seitiä. Neuvola antoi ohjeen, että ruokalusikallinen lihaa/annos. Yleensä tarjoan ruuan kanssa perunaa, johon sotken purkkiruokaa makua antamaan (esim. kasviksia). Pikkunaposteltavana on ollut porkkanaa, kurkkua, kuivattua leipää ja riisikakkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei

Laittakaahan lisää hyviä ruokaideoita 6kk - 9 kk ikäisille lapsukaislle.

Minkälaisessa suhteessa laitatte ruoka-aineita soseisiinne, jos teette kerta-annoksia?

Itse tahtoisin kuulla kanssa ideoita.. En nyt löytänyt, mutta jossain aiemmassa ketjussa oli jonkin hyvän kirjan nimi. Muistaisikohan joku kirjan/kirjailijoiden nimeä..??

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat