Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (25)

mies on niin paljon reissuhommissa, niin appiukon mukaan karhu saa suojella mua sängyn vieressä. Mun mielestä sopis vaan niin paljon paremmin mökkiympäristöön.

-ap

Mä en muista milloin ilisin nauranut näin paljon, ihan vedet valuu silmistä..

Mä voisin otta sen ovivahdiksi tai viedä naapurin ovelle :)))))))))))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ikimaailmassa haluais yhtään raatoa kotiini. Mielummin katseln telkkarista elävää karhua tai vaikka taulua tai valokuvaan ELÄVÄSTÄ eläimestä.

En ikinä ole ymmärätnyt sitä, miksi joku haluaa kuolleita eläimiä kotiinsa ?!?

No, onneksi sinä arvostat.

Varsinaiseen kysymykseesi... Kuten jo edeltä ymmärsit, karhu ei sovi mielestäni kumpaankaan, mutta JOS ihan pakko on se jonnekin laittaa, niin kesämökille. Sinnekin tekisin sille ihan oman mökin...

Kieltämättä täytetty karhu vartioimassa sängyn vieressä voisi olla aika magee. Sitä vois yön pimeinä tunteina aina hilailla vuorotellen kunkin perheenjäsenen sängyn viereen, nousisivat teinitkin helpommin ylös aamulla ja elämässä olisi aina vähän jännitystä.

Tai voisihan nallukan asetaa vessaan paperirullan pidikkeeksi. Tai keittiöön essu päällä. Tai asentaa siihen rullat alle ja laittaa sen avaamaan oven, kun tulee jehovan todistajat vierailulle.

Siis eihän kukaan VOI antaa toiselle tuollaista lahjaa!!! Itse olen metsästyksen vastustaja ja täytetyt eläimet saa normaalisti kiukun nousemaan, mutta tämä kyllä naurattaa minuakin...

Aukaiset oven, tyrkkäät karvasen kaverin siihen ovelle, ja RAAH. Tai ovikello sunnuntaiaamuna rimputtelevat ipanat.

Olis mulla ainakin kivaa. Mut ei tosissaan, provohan tää on, mutta harvinaisen hyvä sellainen.

Itse en henkilökohtaisesti laittaisi sellaista mihinkään ikinä. Hyi kauhistus ajatustakin...Mutta jos se nyt on pakko johonkin tunkea niin tietysti mökille.

Täytetyt jänikset sun muut on metsästystä harrastamattoman kodissa korneja, mutta JÖSSES, ottaisin täytetyn karhun riemusta kiljuen! Vaikea keksiä kuulimpaa sisustusobjektia (vaikka isohan se on...). ja olohuoneeseen tai ruokailutilaan sen laittaisin, ansaitsee arvoisensa miljöön.

Karhuille saa kaatolupia ihan laillisesti. Määrä ei ole vuosittain iso, mutta ihan uskottava juttu täytetyn karhun saaminen on. Tietysti harvempi antaa sellaista miniälleen...

sitä ajatusta: ensimmäinen appiukon ampuma karhu ja hän halusi lahjoittaa sen MINULLE.

Karhu "muuttaa" meille nyt viikonloppuna ja ainakin aluksi tänne kaupunkiasuntoon, kun ei juurikaan olla syksyllä ta talvella mökillä, niin ei siitä paljon iloa olisi mökillä.

-ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat