Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (46)

Oli tarkoitus huhuilla ryhmää kasaan, mutta huhuilen nyt tässä ketjussa. Eli se olisi msn yhteisö ja nimeltään MUHKEAT MIMMIT. =)

t. kolmonen taisin olla...

Minkä kokoisia vaatteita käytät?

Minulla melkein samat mitat ja tuntuu että kaveri joka melkein saman kokoinen myös käyttää paljon pienempää kokoa kuin minä.

Tsemppiä sulle painonpudotukseen, omalle painolle " sokeutuu" niin mullekkin on käynyt, mutta nyt on laihdutus käynnissä ja melkein on jo -10kg rikki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

LOPETA LÄSKI HERKKUJEN JA ROSKARUOK.. en syö

vähennä suolan ja rasvan käyttöä en käytä suolaa

käytä öljyä rasvan tilalla. en käytä rasvaa

juo runsaasti vettä- juon melkein 2 l päivässä

sorry mutta totta.

T. entinen läski :)

Kuinka paljon sinä syöt? Olen itse 172cm ja painan 52kg. Syön herkkuja joka päivä + kaksi lämmintä ateriaa enkä voisi kuvitellakaan et saisin painoni nousemaan noihin lukuihin vain syömällä. syötkö esim 3 pizzaa kerralla tai 1kg suklaata? Liikun 3x viikko noin tunnin. En usko et paino voisi olla noin korkea vaikka en liikkuisi ollenkaan ja söisin niin paljon kuin vain jaksaisin. En vain tajua

Nyt painan 66 kg ja vielä vajaa kymppi pudotettavana :)

Ihanaa kun mahtuu normaalin kokoisiin vaatteisiin, vaatekatalogeista voi valita päälle ihan mitä vaan, ja uimahalissa ei tarte kestää ihmisten katseita, varsinkin lasten aivoin ihmettelevä katse.

tsemiä lihikseen, kandee kokeilla pv:tä.

Mä käytän XL-kokoa ja 44-46. Ja olen 170cm, 76 kg. Voi tietysti vaikuttaa se, että ostan vaatteeni H&M:ltä, vaatekoot varmaankin vaihtelevat.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat