Vierailija

Itse pidän omaa miestäni 100% uskollisena. mutta silti kuulee näistä tapauksista, kun kunnon perheenisä jääkin kiinni salarakkaasta ja kaikki tulee vaimolle kuin salama kirkkaalta taivaalta. olenpa nyt sitten alkanut miettimään että voisinko muka olla väärässä mieheni suhteen, vaikka en kyllä todellakaan moista uskoisi...

Kommentit (12)

Joistakin on turhaa niuhottamista noudattaa kaupassa kaupan sääntöjä, puhua totta veroviranomaisille tms ja olla uskollinen. Itse en voisi kuvitella pettäväni, ja jos mieheni pettäisi, hän ei olisi sellainen ihminen kuin olen luullut. Mieheni ei ole uskollinen minulle koska olen maailman ihanin nainen tai ei voisi rakastua toiseen, vaan koska on sitoutunut perheeseemme ja pitää lupauksensa. Ja usko Jumalaan vaikuttaa sen, että asioita ei voi tehdä ' salaa' .

Ja tuo että kaikki pettää.. onhan sitä tutkittu ja vain noin puolet pettää. Minä uskon että nämä puolet muutenkin saattavat valehdella ja olla epärehellisiä.

Oikea, kunnon suhde vuoden ajan ukkomieheen. Tulipa järkytyksenä muillekin, esim. suvulle, ystäville jne. jne.

Mihinkään ei voi luottaa. Tai kehenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juuri kuten joku sanoi, elämä vie joskus yllättäviin suuntiin ja silloin se saattaa olla menoa se. Ei silloin välttämättä ehdi kertomaan toiselle, että apua, nyt haluan toista, mitä tehdään. On todennäköisesti helpompi hyväksyä hairahduksen mahdollisuus inhimillisenä, ja katsoa sitten tapaus kerrallaan, voiko sen antaa anteeksi vai ei. Ei kannata pelotella itseään jo etukäteen sillä, että siinä menee sitten kaikki. Eihän se kuolema ole, vaan joskus korjattavissakin oleva särö.

lapsia. Eihän nainen yksityiskohtia rakentamisesta tiennyt, mutta alkoi ihmetellä, kun joka vaihe kesti ja kesti. No mieshän sitten rakentelikin uutta hoitoa eikä suinkaan taloa eikä taloon ikinä muutettu yhdessä. Kaamee juttu. Erosivat, kun mies aloittikin uuden elämän lapsettoman työkaverinsa kanssa. Talo meni sitten myyntiin ja ukko ja uus muija ostivat uuden paritalon puolikkaan. Nainen jäi neljän lapsen kans vuokralle. Kiva kiva.

Ja jos eivät ole, saattaa jossain heittää hieman ja paljon. Tai siis olla pipo hieman liian kireällä. Lait eivät ulotu henkilökohtaisen elämän puolelle tällaisissa asioissa. Ei ole laitonta esim. pettää, eikä ihminen joka on pettänyt syystä tai toisesta ole rikkonut mitään lakeja, eikä siis välttämättä kuulu mihinkään veronkiertäjien tms. ryhmään.

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni ei ole uskollinen minulle koska olen maailman ihanin nainen tai ei voisi rakastua toiseen, vaan koska on sitoutunut perheeseemme ja pitää lupauksensa.

Kuka tahansa voi joskus ihastua, rakastua, haluta muitakin kuin omaa puolisoa. Jos taustalla kuitenkin vaikuttaa halu sitoutua omaan perheeseen, on itse pettämisen kynnys jo paljon korkeampi. Ei tunteita tarvitse pelätä, ne kuuluvat elämään - tulevat ja menevät.

Kukaan joka tuntee exäni ei varmasti olisi uskonut että hän pettäisi minua kun odotin kauan toivomaamme lasta. Olimme molemmat onnellisia raskaudesta ja suunnittelimme tulevaisuutta yhdessä. Kuitenkin kävi niin että mies ihastui uuteen työkaveriinsa.

Nykyään exä elää avoliitossa tämän toisen naisen kanssa.

Enää en ajattele naiivisti että voisi olla varma että toinen ei petä. Kuka vaan parisuhteessa elävä voi ihastua ja jos antaa tunteen viedä se on menoa. Ei pettämistä kuitenkaan kannata pelätä..jos toinen haluaa pettää, ei sitä voi estää. Olen etsinyt itsestäni vikoja ja miettinyt mitä jos olisin tehnyt jotain toisin, mutta lopulta olen joutunut toteamaan ettei kyse ollut minusta vaan heistä ja heidän tunteista.

20 vuotta hän oli uskollinen (ainakin näin luulen, uskon ja toivon), mutta sitten pimahti. Kyllä siitä taas yhdessä jatkettiin, kun tuosta yli päästiin. Koville se otti, mutta kyllä kannatti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat