Vierailija

menossa cran canarialle helmikuussa, aamupala kuuluu pakettiin, kaksi viikkoa ollaan, kolme lasta 5 , 8 ja 9 v sekä me vanhemmat? Matka maksettu jo, ensimmäinen etelä lomamme

Kommentit (11)

Tosin me syödään lomilla aina ulkona, korkeintaan jokin iltapala omassa huoneessa, vaikka huoneistohotellissa aina asutaankin. Jos teksi itse kaikki ruoat, siinä varmaan säästäisi, mutta mä en ainakaan lomalla jaksa vaivautua :-)

Meillä ei muuten ole koskaan mitään matkakassaa käteisenä vaan molemmilla omat Visat mukana. Kuljetatteko te muut siis oikeasti käteistä matkoille Euroopassakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...1500 egee viikko. Mä varaisin kolme tonnia, eläminen on aivan yhtä kallista ku Suomessa ja tuolla kuitenkin pitää syödä ulkona joka ilta.

ja n. 1000 euroa/viikko on yleensä varattu rahaa, riippuu tietysti paljon siitä miten ja missä syötte, teettekö paljon retkiä, käyttekö paikoissa joihin on sisäänpääsymaksu, shoppailetteko jne. Me yleensä syömme tuolla rahalla pääasiassa ravintolassa, muutamia aterioita huoneistossa, vuokraamme auton ja käymme katsomassa muutamia nähtävyyksiä. Emme juurikaan shoppaile ja alkoholia kuluu ruuan yhteydessä ja pari drinkkiä illalla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat