Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

eli mulla on kaksi lasta ja toisen syntymän jälkeen olin 90% varma että vauvakuume ei enää iske Raskaus oli todella vaikea ( vauva voi hyvin mutta äiti 9kk saikkulilla ja masennus alkoi jo hiipiä) vauva oli myös tosi huono nukkumaan ja nyt 2vee siis tämä nuorimmainen esikoinen 5vee. kahden vuoden huonosti nukuttujen öiden jälkeen kuitenkin se iski siis vauvakuume. ja nyt vielä lisiäksi olen ollut 2kk sairaslomalla välilevyn takia niin pelko tosi suuri miten raskaus sujuisi. mies on tukena päädyin mihin tulokseen vain. pää on niin sekaisin ettei oikein selvyyttä tahdo löytyä.

Kommentit (1)

Käännä katse pois omasta navastasi ja mieti tilannetta perheesi kannalta. Onko lapsillesi reilua, että jo valmiiksi väsynyt äiti lähtee hyvällä tuurilla lataamoon, kun ei jaksanutkaan hoitaa lapsia, kotia ja itseään.

Jos tosiaan nyt jo epäröit jaksamistasi ja jo pelkästään fysiikkasi kestämistä, olisi varmasti parempi hoitaa ensin itsensä kuntoon.

Uskoakseni neuvolasta ja terveyskeskuksen perhesuunnittelupuolelta saat vinkkejä ja apua ahdistukseesi.

Perhe on kaksi aikuista ihmistä ja lapset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat