Seuraa 

Kertokaahan nyt mielipiteenne mikä noista kolmesta paikasta on ehdottomasti paras paikka synnyttää? Kun kerran saa valita niin pitäähän vaihtoehtoja puntaroida:) Mihin te pääkaupunkiseutulaiset aiotte itse mennä?

Olen kuullut juttua vaan Jorvista ja en kovin positiivistä.

Kiitos mielipiteistä!

t: Lumituuli, kolmatta viedään 12. viikolla ja asun mahdollisesti Espoossa kun aika vauvan tulla ulos.

Kommentit (10)

Jorvi ois ihan lähellä, mut kaiken kuulemani ja kokemani jälkeen tavoite on Tammisaari!

Vaikka matka on paljon pidempi niin se on tavoite, katsotaan kuin käy kun synnytysalkaa...

ki-ra rv 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehdottomasti Naistenklinikka :)

Olen sinne menossa toista kertaa.

Juuri sen takia, että Jorvista on kuulunut niin paljon juttuja ja kaikki ei

niin positiivisia..

Eiköhän se pidä päättää ennen ekaa ultraa, koska sehän tehdään siellä missä synnyttää.

minä olen tyytyvänen jorviin ja menen sinne synnyttämään uudestaanki ;)

yks ainut kätilö osastolla vanhempi nainen oli tosi tympeä ihan kuin ois ollu kyllästyny hommaansa..

mut tykkäsin jorvista,tilat on tosi kivan näköiset ja mukavat lääkärit ja kätilöt. ei mitään valittamista. oikeen odotan sitä aamu palaa mitä siellä saa oi että sen herkullista. ;)

ite olin kättärillä, kaverini jorvissa. kättäri oli vanha ja nuhjuinen paikka mun mielestä, jorvi taas remontoitu ja siisti. kättäril sain mielestäni töykeetä palvelua. kävin raskaudenaikaises seurannas jorvissa, mut synnyttämään jouduin kättärille ku jorvin synnäri oli silloin kiinni. en tiedä naistenklinikasta, mut ite aion seuraavaks kyl jorviin.

olen ollut tosi tyytyväinen. Kätilöt mukavia (yks vanhempi tikkapipo siel kyl on), toiveitani on kuunneltu ja silleen. Kolmannen menen sinne synnyttämään. :)

AIHA

Esikoisen kanssa halusin Kättärille, mutta sillon sinne ei otettu kuin Helsinkiläisiä, joten mentiin sitten Jorviin (naistenklinikka oli pannassa kun anoppi naapurissa töissä ja se olisi kokoajan ravannut siellä kattomassa :D) Mun kokemukset synnytyksestä Jorvissa ei ole kovin hyvät. Missään vaiheessa ei kysytty haluanko vaihtaa asentoa tai kävellä tms. Mielestäni voisi ensisynnyttäjältä ainakin nämä kysyä jos ei kaikilta. Vauvan sukupuolta ei kerrottu ennen kuin kysyimme?! Mies ei saanut leikata napanuoraa eikä osallistua vauvan pesuun tms synnytyksen jälkeen. Ja vauva oli aivan terve syntyessään. Neuvolantäti ihmetteli suuresti tätä käytöstä. Mutta kiitos ei, enää en mene Jorviin. Vaikka se sillon olikin juuri remontissa ja on varmasti nyt todella hieno ;)

Kättärille suuntaamme siis nyt! Olen siellä käynyt ultrassa neljästi, kahdesti siis päivystyksessä supistusten takia. Henkilökunta on mukavaa ja asiansa osaavaa. Mii laiks.

toista kertaa. Olin oikein tyytyväinen, joten nyt toista odottaessa en nähnyt syytä vaihtaa.

Ja heti ekalla neuvolakäynnillä kysyttiin mihin haluaa mennä..tosin ei kai se täysin mahdotonta ole vaihtaa sairaalaa myöhemmin, jos mieli muuttuu.

mutta mulle sanottiin neuvolassa, että sen paikan saa päättää vaikka sitten synnytyshetkellä vasta. Ainut, mihin pitää " ilmoittautua" jo aikaisessa vaiheessa, on Kättärin Haikaranpesä, koska siellä on omat valmennukset. Tutustumassahan saa käsittääkseni käydä vaikka kaikissa noista sairaaloista, jos haluaa mennä paikan päälle vertailemaan.

Mukavaa odotusta!

SS

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat