Vierailija

että haluaisinko osallistua Suurin Pudottaja kisaan, kun mainos tuli telkusta.. Äyh...

Aina tähän asti hän on ilmeisesti vain sietänyt kiloni, mutta kaipa niitä NYT on jo liikaa..

Hmmm. Tee nainen jotain, tämähän se viesti tietenkin on.. Mutta mitäs se sanois, jos oikeasti ilmoittautuisin kisaan (ja tällä luonteella todennäköisesti sen voittaisin..)

Itseäni ylipaino ei suuremmalti haittaa, sillä tunnen olevani ihan sinut (vai minut) itseni kanssa.

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole innostunut ehdotuksistani. Minä en ole mitenkään pahalla ehdottanut vaan siksi kun tuntuu että mies ei itse pääse laihduttamiseen kiinni ja tarvitsee siihen apua eikä minun apu riitä. Minä olen lopettanut herkkujen ja epäterveellisen ruuan kantamisen kotiin ja olenkin itse tässä huomaamatta laihtunut jo huomaamattani alle niiden lukemien mitä painoin ennen ekaa lastamme. Mies ei silti laihdu kun ostelee salaa herkkuja ja syö niitä töissä tai illalla kun muut olemme jo nukkumassa. Minusta tuo ohjelma olisi ollut hyvä sysäys tehdä asialle jotain sillä miehen suvussa on sydän- ja verisuonitauteja ja miehen isäkin on jo huomauttanut että pojan pitäisi tehdä jotain ennen kuin käy huonosti. Vaan eipä ketään voi pakottaa mukaan mihinkään ohjelmaan jos ei itse halua ja toisaalta ei myöskään laihtumaan jos ei itse siihen motivoidu.

Ohjelma on oikee tirkistelyn- ja kauhistelunhaluisten ihmisten herkkupala. En suin surminkaan haluaisi olla tuolla tavalla näytillä.

Laihduttaa toki voin muuten, jos siippani sitä toivoo. Mutta pitää miehenkin lopettaa herkkujen kantaminen kotiin JOKA kauppareissulta.

t:ap

niin kyllä minäkin uskaltaisin innostaa häntä vaikka osallistumaan johonkin tuollaiseen ohjelmaan.

Mitä vikaa? Ehkä sun miehesi rakastaa sua ja haluaa että sä elät mahdollisimman kauan? Miten tuollaisesta voi joku vetää herneet? Hienoahan se on että miehesi välittää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat