Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli jos oireina on vain että nenä valuu ja pärskittää?

Kommentit (4)

että nuhan takia ei kannata jättää lasta pois päikkärisä. Toinen lapsista on 4v, ja toinen käy päikkärissä eskaria. Maanantaina molemmilla oli nuha, joten soitin ja kysyin. Tuolla oli hoitaja sitä mieltä, että nuhanenä voi mennä hoitoon. Muuten voi olla , että taukoa tulee usea viikko jos pelkstä nuhasta kotiin jäädään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta jos muuten lapsella tuntuu olevan kurja ja vaisu olo, niin sitten ei todellakaan kannata. Kannattaa mieluummin huilailla kotona päivä tai pari, niin paraneekin paljon nopeammin.

Olen itse aina ollut sellainen, että mulle ei juuri kuumetta tule, varmaan maksimikuume mitä mulla koskaan on ollut, on joku 38.2 C. Jos mulla on 37.3 C "kuumetta", mikä ei periaatteessa ole edes kuumetta niin lapsella kuin aikusiellakaan, olen jo tosi kipeä ja mulla on saattanut olla esim. ihan lääkäriä ja antibiootteja vaativa poskiontelontulehdus tai kurkunpääntulehdus. Poikani on perinyt tämän ihan saman jutun. Lääkärin mukaan ihmiset ovat vain yksilöllisiä, toisille tulee konkeampaa kuumetta helpommin, toisille tosi harvoin vaikka kyseessä olisi ihan sama flunssa tai muu pöpö.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat