Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (12)

Onko ap:llä lapsia? Minkä ikäinen olet?

Minun mitat oli ennen 45 kg ja 166 cm. Painoa alkoi tulla kolmannen lapsen jälkeen 30 vuotiaana.

Nyt painan ruhtinaalliset 55 kg-57 kg. Mielestäni ihan sopivasti.

Ennen söin mitä vain, herkuttelin paljon, söin ruokaa, karkkiakin paljon. Mutta ei tullut painoa. Yleensähän on aika " perinnöllistä" , lihooko vai ei. Äitini on ollut samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

170/46-47kg. Ei auta mikään, ei edes raskaudet auttaneet painoa pysymään yli 50 kilossa. Mutta kai sitä sitten keski-ikäisenä alkaa kiloja viimeistään tulemaan kun kerran vanhemmillenikin on kertynyt. Olleet samanlaisia kuin minä nuorempana.

Itse tein niin, että söin 2-3 tunnin välein. Tuli 10 kiloa jo 1,5 viikossa. Mutta en tiiä teinkö väärin, kun puristeli inhottavasti rinnasta koko sen ajan. Meni ohi sitten kun lopetin lihotuskuurin. Ei ollu varmaan hyväks yhtäkkinen hirvee mässääminen..?

Miten syöt? Kuinka usein? Millaisia ateriankokoja suosit? Herkutteletko? Syötkö aamiaista ja välipaloja?

Kuinka paljon liikut?

Minä saatoin n. 23 vuotiaaksi syödä mitä tahansa ja aina kun on ikää tullut lisää on painoa alkanut kertyä aina vaan helpommin.

Vaihdevuosien jälkeen alkoi painoa kasaantua. Nyt kuuskymppisenä painaa melkein 60 kiloa. Eli älä menetä toivoasi sinulla on vielä aikaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat