Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Helpompi? Nopeampi? Vai täysin päinvastoinko? Saitko jotain kivunlievitystä? Kolmatta tässä odottelen ja nyt jo jännittää synnytys. kuulisin mielelläni teidän muiden kommentteja kolmannesta synnytyksestä.

rv18+0

Kommentit (3)

Eka synnytys oli niin järkyttävä etten IKINÄ olisi osannut varautua/ kuvitella mitä tuleman pitää. Ja hyvä etten tiennyt, sillä en olisi ikinä siihen lähtenyt - en saanut mitään kivunlievitystä vaikka synnytys kesti 18 h...olisin vaikka miltä kallonkutistajalta paperin hakenut että keisarinleikkaukseen pääsen! Moni on kysynyt miksi toista ruvettiin hommaamaan kun kokemus synnytyksestä oli niin paha, mutta ajattelin että mikään ei voi olla enää niin kauheaa kuin tämä eka ja sisarusta ekalle toivoin... ja oikeassa olin helpommalla pääsin...

Toka oli todennäköisesti tuollainen normaalin tyypinen oppikirjasynnytys (12 h), joka ei ollut helppo, mutta osasi ekan perusteella varautua eli meni niin, että ymmärsin itse olla läsna ja tapahtumien tasalla. tässä sain myös kivunlievitystä.

Kolmas synnytys oli niin mukava (jos nyt synnytystä voi mukavaksi sanoa...) että en ollut ikinä kuvitellut että niin helposti voi synnyttää. Olin kuvitellut että äidit, jotka sanovat synnyksen olevan helppo - VALEHTELEVAT SAADAKSEEN EXTRA-PISTEITÄ URHOOLLISUUDESTA! Mutta nyt koin mitä on helppo synnytys (kesto alle tunti) joka eteni niin rauhallisesti ilman mitään kiirettä kohti päämääräänsä etten oikein edes ymmärtänyt, kun olin synnyttänyt että se on ohi. Olin niin ylpeä itsestäni tuon synnytyksen jälkeen, että annoin itselleni 10 + synnytyksestä... kätilöt kun ei äitejä pisteytä synnytysten perusteella... :D. Myös ilo siitä että PYSTYN KÄVELEMÄÄN SYNNYTYKSEN JÄLKEEN HETI oli aivan mahtava - olin ELÄMÄNI KUNNOSSA!

Joten kaikella todennäköisyydellä uskon (ja toivon) että saisit samanlaisen kokemuksen kuin minä. Siispä tsemppiä sinulle ja uskoa että helpommalla pääsee kerta kerran jälkeen - YLEENSÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kahdes ensimmäises kivunlievitys jäi niin viime tippaan ettei mitään lopen ehditty antamaan. Kolmannessa sain spinaalin, oli uskomaton olo, oli se eri hommaa! Aikaisemmis olen revennyt mut täs kolmannes tuli vain pieniä nirhaumia.

Tsemiä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat