Seuraa 

Mies käänsi minulle selkänsä ja sanoi, ettei enää halua lisää lapsia. Olen ihan suruissani. Näin 42-vuotiaana tämä on aika ikävä isku. Kaksi vuotta ehdittiin yrittää ja yksi keskenmeno tuli saatua aikaiseksi noin vuosi sitten.

Tuossa joululomalle ehdin kuumeilun lopettamista jo itsekseni itkeskellä ja asiaa ollaan puhuttu ja puhuttu. Nyt alkaa kuopuksen kanssa päiväkotiruljanssit helpottamaan ja varmaan se antoi miehelle vinkkiä siitä, että helpommalla pääsee, kun lapset tulee isommiksi.

Onneksi minulla on jo kaksi lasta, hoidan ne kunnialla ja rakkaudella. Tällainen oli sitten minun kohtaloni. Nyyh, eivät unelmat toteutuneet!

Toivotan onnea kaikille vauva-lehden kuumeilijoille ja erityisen tunteikkaalle ja suruja sekä iloja kanssani kahden vuoden ajan jakaneelle kultaisille 60-lukulaisille, joille erityisesti toivotan vauvaonnea.

Marikko

Kommentit (2)

Olet ollut ajatuksissani paljon,osasyynä varmaan samaikä(itsekkin keväällä 42 mittariin tulee). Ei ole tarkoitus aiheuttaa sinulle sanomisilla enempää tuskaa ja kyyneleitä,arvaan mitä ajatuksissasi liikkuu. Tavallaan niitä ajatuksia on omaan päähänikin tullut tässä viime kuukausien aikana; kaksi km,siihenkö se kaikki toive kolmannesta loppuu?

Voimia sinulle tulevaan ja niinkuin emmi sanoi,olisi mukava kuulla sinusta jatkossakin tuolla " meidän palstalla" ,älä unohda meitä kokonaan. Toivotaan että miehesi ajatus kolmannesta muuttuu, mutta onhan meillä siellä palstalla muitakin juttuja kuin kp:n laskentaa....

Paljon haleja!

-pietu-

Mitä silmäni näkivätkään :-(( Onko kuumeilu ihan lopullisesti ohitse, vai kaipaako miehesi vain taukoa, kuten me kaikki ihan varmasti. En tiedä mitä sanoa, mutta osaan kuvitella miltä sinusta juuri nyt tuntuu.

Onhan se totta, että lasten kasvaessa, aikuiset saavat enemmän aikaa omiin juttuihinsa. Mutta, .. kurjaa kuitenkin.

Marikko toivotan kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, koita jaksaa, ja käy jakamassa ajatuksiasi + tunteitasi meidän kanssa, vaikka et kuumeilisikaan, koska meillähän on kokemusta kaikesta, mikä liittyy tähän vauvailuun.

t. emmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat