Vierailija

Ystäväni (30+) etsi tänään miehelleen lahjaksi paitaa. Menimme sitten Vero Modaan ja mä tunsin itsin itseni ihan alieniksi :o

kauhukseni huomasin, että ostan vaatteeni mielummin Anttilasta, Lindexiltä tai vaikka postimyynnistä kuin noista muotiliikkeistä. Varsinkin kun kaikki vaatteet näytti olevan kokoa xs-s... Pieniä olivat vaikka lapussa olisi lukenut M.

Olen siis juntti kalkkis ;)

Kommentit (13)

Toinen junttikalkkis 29v, joka pitää enemmän Anttilasta ja Lindexistä kuin H&M:stä tai ZIP, Vero Moda, jne.

Aleksi 13, ja muut " kalliimmat" liikkeet ovat parempia, kun löytää laadukkaampia ja paremman näköisiä jotka kestää vähän pidempään, kutistumatta ja virttymättä eka pesussa.

H&M:lläkin on jotain nättejä perusvaatteita, mutta ne muotivaatteet ovat liian teinejä minulle (ikää 27v). Vero Modasta en ole ikinä tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja olen vasta 21. kävin pitkästä aikaa alessa, ja jokin hennes oli täynnä vaatteita, joita en sitten ikinä laittais päälle. sokoksella kiertelin pitkäänkin, muttei rahapussi antanut myöten. ostin sitten kolme mustaa paitaa anttilasta. ehkä olen tylsä, kun siis ihan oikeasti olisin halunnut trikoopaidan ilman mitään tekstiä tai kuvaa, mutta ei...

Vierailija:

Lainaus:

Olen halpoihin rääsyihin pukeutuva, huonolla maulla varustettu av-mamma.

Ostan myös todella laadukasta (en noista em mainituista paikoista) mutta jotenkin nuo teinipaikat saa karvat pystyyn!

ap

Just ostin farkut hintaa oli melkein 60¿. Paita 45¿ ja joulun alla juhliin mekko maksoi n. 80¿

Laatu on myös hyvää mutta niin on hintakin!

Vierailija:

Lainaus:

Just ostin farkut hintaa oli melkein 60¿. Paita 45¿ ja joulun alla juhliin mekko maksoi n. 80¿

Laatu on myös hyvää mutta niin on hintakin!

Ööh, onko nuo kalliita vaatteita? Minusta farkut ovat halvat, jos niiden (normaali)hinta on alle 100 e.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat